internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H e-bank]

segítünk, hogy csak annyi időt kelljen mindennapi pénzügyeidre fordítanod, amennyit mindenképp szükséges

  • olcsóbban indíthatsz átutalást, mint bankfiókból
  • elkerülheted a csekkbefizetéssel járó postai sorban állást
  • akár 5 másodperc alatt megérkező forint utalást indíthatsz
K&H lakossági e-bank

részletek

  • díjmentesen megtekintheted és letöltheted elektronikus számlakivonataidat

  • kedvezményes díjért indíthatsz forint- és devizaátutalásokat

  • a gyakran használt bankszámlákat rögzítheted a partnerek közé

  • egy gombnyomással új átutalási megbízást készíthetsz egy korábbi utalás adataival

  • lekérdezheted hitelkártya-egyenlegedet, és kiegyenlítheted aktuális törlesztőrészletedet

  • nyomon követheted bankkártya- és hitelkártya-műveleteidet

  • ha nagyobb összegű vásárlást tervezel, előzetesen módosíthatod bankkártyád napi limitét

  • egyetlen aláírással jóváhagyhatod több művelet rögzítését is

belépés a K&H e-bankba mobil-tokennel

online ügyintézés

  • bankkártya igénylése, aktiválása

  • megtakarítási számla nyitása, megtakarítások kezelése, megtakarítási célok nyomon követése, értékpapír műveletek

  • K&H mobilinfo és K&H hitelkártya mobilinfo szolgáltatás igénylése

  • azonosító eszközök kezelése, tiltása (mobil-token)

  • mobiltelefon-egyenleg feltöltés

  • biztosításkötés és kárbejelentés kezdeményezése

igénylés

K&H lakossági E-bankot bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz, függően attól, hogy rendelkezel-e már az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez szükséges K&H énazonosítóval.

használat és azonosítási módok

A K&H e-bankot az általad választott azonosítási móddal veheted igénybe. Az e-bank szerződés megkötésekor SMS alapú, vagy mobil-token azonosítás közül választhatsz.

azonosító eszköz

SMS

mobil-token

napi utalási limit (forint)

10 millió

korlátlan

használat SMS-sel

A belépéshez és a műveletek jóváhagyásához mindössze mobiltelefonodra van szükséged. A biztonságot belépéskor az SMS üzenetben küldött elsődleges, illetve a megbízások jóváhagyásakor a másodlagos jelszó biztosítja.

Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.

használat mobil-tokennel

A K&H mobilbank alkalmazásba épített mobil-token azonosító lehetőséget nyújt arra, hogy csupán okostelefonod használatával, billentyűzet nélkül, magas biztonsági szint mellett, mégis gyorsan és egyszerűen tudj e-bankba belépni, és ott megbízásaidat aláírni. Belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kódot, tranzakció aláíráshoz egy QR-kódot kell beolvasnod okostelefonoddal, majd a mobilbank alkalmazásban mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val) kell a kért műveletet megerősítened.

biztonsági tudnivalók

  • kérjük, hogy saját biztonságod érdekében számítógépedet védd tűzfallal és víruskereső programmal, és fordíts figyelmet ezek rendszeres frissítésére

  • ügyelj arra, hogy azonosítóid, jelszavad ne kerüljön illetéktelenek kezébe

  • az e-bank használata után ne a böngésző bezárásával, hanem a Kilépés gomb használatával jelentkezz ki a szolgáltatásból

  • amennyiben lehetőséged  van rá, ne használd az e-bankot nyilvános internethálózaton vagy közös használatú számítógépen

  • külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.

kinek ajánljuk?

  • akik bankszámlájukkal, bankkártyájukkal, megtakarításaikkal kapcsolatos ügyeiket szívesen intézik kényelmesen és egyszerűen, interneten keresztül

  • akik közüzemi számláikat elektronikus úton szeretnék kiegyenlíteni

  • akiknek fontos a kedvező ár, hiszen e-bankból a bankfióki ügyintézésnél kedvezőbb díjszabással indíthatnak megbízásokat

hirdetmények

Üzletszabályzat
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek
Természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire valamint pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetmény

hogyan tudok az e-bank használatához másik azonosítási eszközt választani?

A K&H e-bankot SMS és mobil-tokenes azonosítással is használhatod.

azonosító eszközökhöz tartozó napi limitek

azonosító eszköz

SMS

mobil-token

napi utalási limit (forint)

10 millió

korlátlan

Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „mobil-token azonosítás” funkcióját választod.

Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.

mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?

A K&H énazonosító az egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. 

Szükséges a K&H e-bank, a K&H mobilbank - és bizonyos műveletek elvégzéséhez - a K&H TeleCenter használatához is. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapod meg.

Akármelyik szolgáltatást is kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonosítóra van csak szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!

K&H énazonosítódat megtalálod a számlaegyenleg-értesítőn. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat. 

mi az a mobil-token?

A mobil-token a K&H mobilbank-szolgáltatásba épített, szoftver alapú azonosítási mód. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod K&H e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank-alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kód, a műveletek aláírásához pedig egy QR-kód lefényképezése szükséges, majd azt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas okostelefon esetén TouchID-val) megerősítened.

mit kell tennem, ha először szeretnék belépni a K&H e-bankba?

első belépés SMS használattal

Első használatkor K&H énazonosítóddal és a bankfiókban választott ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H e-bankba. Ezt követően tetszőlegesen választhatsz felhasználónevet és jelszót, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni.

első belépés e-bankba mobil-tokennel

Mobil-tokenes belépéshez szükséged van a megfelelő webáruházból letöltött és aktivált K&H mobilbank alkalmazásra (App Store, Google Play). Az első belépés előtt, ha még nem aktiváltad mobilbank alkalmazásodat, a mobil-tokent aktiválnod kell, amelyet internetkapcsolattal rendelkező okostelefonodon néhány kattintással elvégezhetsz.

Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent használhatod e-bankba történő belépéshez úgy, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „mobil-token azonosítás” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan számítógépeden, az e-bank bejelentkezési képernyőn, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően beolvasod telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened.

mit tegyek, ha mobiltelefonról is el szeretném érni a bankszámlámat?

A K&H e-bank legfontosabb funkcióit megtalálod a K&H mobilbank alkalmazásban, így okostelefonodról is intézheted sürgős napi pénzügyeit.

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását és feltételeit a Természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire valamint pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetmény, az  Elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek, és az Üzletszabályzat tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és itt a www.kh.hu internetes oldalon.