a K&H vállalkozói extra számlacsomagokkal havonta több ezer forintot is megtakaríthatsz
- a számlacsomagok havi díja automatikusan, havidíj-mentesen tartalmazza
- elektronikus szolgáltatásainkat: a K&H vállalkozói e-bank-, K&H mobilbank-, mobiltárca szolgáltatásokat vagy Electra szolgáltatást
- kedvezményes vállalkozói bankkártyát
- A K&H start extra-, dinamikus extra-, aktív extra számlacsomagokban az első 5, 10, 20 adott havi periódusban teljesített elektronikus forint átutalási megbízás átutalási díjtól mentesek
- most akció keretében a készpénzbefizetés díja K&H ATM-en keresztül visszavonásig díjmentes
részletek
a kedvezmény feltételei
1. Vállalkozói számlacsomagok havidíj kedvezmény
*2023. január 2. – 2023. december 31-ig tartó akció keretében a vállalkozói számlacsomag havi díjának 100%-át elengedjük a számlanyitástól számított 6 hónapig. Az akció a 0 – 300 millió forint közötti éves nettó árbevételű vállalkozások, K&H Banknál történő első vállalkozói bankszámla nyitására terjed ki.
Az árbevétel feltétel ellenőrzését a Bank végzi a számlanyitás során:
- Amennyiben a vállalkozás cégformája alapján az éves árbevétel adatok az OPTEN céginformációs adatbázisban elérhetőek, a Bank az árbevétel feltétel ellenőrzését ezen adatok alapján végzi.
- Amennyiben nem érhető el ilyen adat az OPTEN céginformációs adatbázisban, abban az esetben az éves árbevétel ellenőrzése a vállalkozás által a számlanyitáshoz a Bank rendelkezésére bocsájtott utolsó lezárt üzleti év beszámolója alapján történik. Lezárt üzleti év hiányában a Bank az érvényesítéshez előírt ezen feltételt teljesítettnek tekinti.
A vállalkozói számlacsomagok havidíj kedvezmény bármelyik K&H személyes ügyfélpontban vagy online számlanyitás esetén az akciós termékoldalon elérhető kedvezményes számlanyitási linkre kattintva is érvényesíthető.
A kedvezmény igénybevételének további feltétele, hogy a vállalkozói számla 2023. december 31-ig megnyitásra kerüljön.
Az akció keretében, a fenti kedvezménnyel nyitott számlák esetében a csomagváltás a számlanyitástól számított 12 hónapig nem engedélyezett.
Ha személyesen szeretnéd megnyitni kedvezményes K&H vállalkozói számlacsomagodat, kérj visszahívást kollégáinktól a részletek egyeztetése céljából!
A számlanyitás kezdeményezését online is elindíthatod, első lépésként választd ki a vállalkozásod számára leginkább illeszkedő számlacsomagtípust, a számlacsomag kalkulátorunk segítségével:
Ha megnyitottad a K&H-s számlád és Számlázz.hu-t használsz, akkor most jelentősen csökkentheted a kiállított számláid bogarászásával eltöltött időt, ha a Számlázz.hu online számlázóban bekapcsolod az autokasszát!
- a díjmentes autokassza használatával akár napi 4 munkaórát takaríthatsz meg
- a nyílt bankolásnak köszönhetően összekötheted a K&H számlád és a Számlázz.hu ügyfélfiókodat
- ha beérkezik egy utalás a K&H számládra, akkor az online számlázóprogramban automatikusan kifizetett állapotra vált a kiállított számlád státusza
- díjbekérő kiállítása után, ha vevőd átutalta a díjbekérő összegét, a rendszer ezt látja, rögzíti, és automatikusan, emberi beavatkozás nélkül kiállítja a számlát, és elküldi a vevőd részére
- K&H-s ügyfélként, az autokassza használatával mindig percrekész leszel kiállított számláid pénzügyi teljesítéséről
hogyan tudod, szinkronizálni a K&H-s vállalkozói számládat a Számlázz.hu ügyfélfiókoddal?
nézd meg videónkat a beállítás lépéseiről!
Az autokassza szolgáltatás elindításához nincs szükség személyes ügyintézésre, online elindíthatod a szinkronizációt a Számlázz.hu ügyfélfiókodban, melyet bankszámlánként tudsz beállítani.
Az autokassza szolgáltatás beállításának a következő alapfeltételei vannak:
- a Számlázz.hu-nál #profi vagy #digital szolgáltatáscsomag-előfizetéssel kell rendelkezned, melyeken belül díjmentesen érhető el az autokassza szolgáltatás
- legyen felhasználói jogosultságod a Számlázz.hu online számlázó program használatához
- a vállalkozásnak legyen számlája a K&H Banknál
- az érintett K&H-s bankszámlához legyen hozzáférési jogosultságod (minimum számlainformáció szintű) a K&H vállalkozói e-bank szolgáltatáson vagy Electra szolgáltatáson keresztül
az autokassza szolgáltatás beállítási lépései:
1. jelentkezz be a Számlázz.hu fiókodba.
2. a fiók beállítások autokassza menüpontjában válaszd ki a K&H bankszámládat és a bankszámlaszám alatt kattints a „Kapcsolat létrehozása” linkre.
3. A K&H API kapcsolaton keresztül azonosítani kell magadat mint K&H ügyfél, azon a módon, amelyet az elektronikus banki ügyintézésnél is használni szoktál:
3.1 K&H vállalkozói e-bank esetén SMS azonosítással vagy mobil-token azonosítással
3.2. Electra szolgáltatás esetén ViCa azonosításhoz szükséges K&H énazonosítóval
- Amennyiben az SMS azonosítást (felhasználónév/jelszó párost) választottad, az SMS-ben kapott kódot írd be a felületre.
- Amennyiben a mobil-token azonosítást választottad, egy push-üzenetet fogsz kapni. Írd alá a „megbízást” a mobilodon, a megszokott módon (mPIN kód megadásával vagy ujjlenyomat azonosítással).
- Amennyiben a ViCA azonosítást választottad, indítsd el a ViCA alkalmazást és írd alá a szinkronizáláshoz szükséges megbízást
4. Sikeres azonosítás után már össze is kötötted a két fiókodat, így a beérkező utalások és a kiállított számláid automatikusan szinkronizálódnak. Ha további kérdésed van, olvasd el a Gyakori Kérdések összeállításunkat.
nincs még Számlázz.hu előfizetésed?
Éves előfizetés választása esetén az egy hónapra eső díj minimum 20%-kal alacsonyabb, mintha havi előfizetést választanál!
amit még érdemes tudnod a nyílt bankolásról és az autokassza szolgáltatásról
A nyitott bankolásról szóló, 2019. szeptember 14-től életbe lépett uniós szabályozás (az ún. PSD2 irányelv) értelmében minden banknak hozzáférést kell adnia – a legszigorúbb biztonsági előírásokat teljesítő, és minősített külső pénzforgalmi szolgáltatóknak – a számlaadatokhoz, amennyiben erre az adott ügyfél – a Bank által biztosított banki felületen keresztül történő erős ügyfélhitelesítéssel – engedélyt ad.
A Számlázz.hu megkapta a Magyar Nemzeti Banktól az ún. AISP (Számlainformációs Szolgáltató) engedélyt, melynek értelmében – az ügyfelek hozzájárulása után – hozzáférhetnek az ügyfelek szolgáltatás nyújtásához szükséges banki adataihoz annak érdekében, hogy olcsóbb és egyszerűbb digitális pénzügyi szolgáltatásokat nyújtsanak számukra.
A Számlázz.hu felületen az autokassza bekapcsolásával a banki tranzakciókat csak a „fiókgazda”, az „adminisztrátor” és a „könyvelő” láthatja – a „számlázó” és a „kezelő” jogosultságú felhasználók nem.
Az adatszinkronizációs kapcsolat 90 napig érvényes, ezt követően erős ügyfélhitelesítés segítségével meg kell hosszabbítani az adott felhatalmazást, mely így újabb 90 napig lesz érvényes.
Az adatszinkronizáció bármikor törölhető a Számlázz.hu beállítások oldalán. Ezt követően több adat nem érkezik a Banktól a számlázási fiókodba, de az eddig megkapott adatokat továbbra is megtalálod.
vállalkozói számlanyitás online kezdeményezése
kezdeményezd gyorsan és könnyen vállalkozói számlád megnyitását!
- sorban állás nélkül, egyszerűen és kényelmesen indíthatod el a számlanyitást
- csak a szerződés aláírása miatt szükséges bemenni az általad kiválasztott bankfiókba az előre egyeztetett időpontban
- a számlacsomag automatikusan tartalmaz vállalkozói bankkártyát, melynek típusát az online számlanyitás alkalmával lehet kiválasztani
- a folyamat átfutási ideje az igénylés benyújtásától számítva minimum 2-3 napot, átlagosan 1 hetet vesz igénybe
- a szerződések aláírása után használható a számlacsomag
hogyan lássak hozzá?
A számlanyitás online kezdeményezésének első lépésként választd ki a vállalkozásod számára leginkább illeszkedő számlacsomagtípust, a számlacsomag kalkulátorunk segítségével: