bankolj és számlázz online!
próbáld ki a kettőt együtt az innovatív Számlázz.hu autokasszával a K&H-nál!
- intézd banki ügyeidet és a számlázást is elektronikusan
- kösd össze a K&H bankszámlád és a Számlázz.hu fiókodat
- így egy felületen, azonnal látod a kifizetett számláidat
miért érdemes digitalizálni vállalkozásod pénzügyeit?
- mindennapi pénzügyeidet könnyedén, biztonságosan, precízen tudod kezelni a nap 24 órájában, helyhez kötöttség nélkül, akár mobiltelefonon vagy laptopon keresztül
- internetes hozzáféréssel banki tranzakciókat kezdeményezhetsz és számlázhatsz online
- az automatizált folyamatokkal tervezhető, megbízható és nyomon követhető lesz vállalkozásod működése
mire nyújt megoldást a Számlázz.hu autokassza a K&H Banknál?
Ha összekötöd Számlázz.hu fiókodat és K&H bankszámládat, nem kell többé órákat töltened a banki tranzakciólistád böngészésével, ellenőrizve, hogy kifizették-e a számládat mert ez a folyamat teljesen automatizáltan működik majd:
- ha beérkezik egy utalás a K&H bankszámládra, akkor a Számlázz.hu online számlázóprogramban automatikusan kifizetett állapotra vált a kiállított számlád státusza
- díjbekérő kiállítása után, ha vevőd átutalta a díjbekérő összegét, a számlázó rendszer ezt látja, rögzíti, és automatikusan, emberi beavatkozás nélkül kiállítja a számlát, és elküldi a vevőd részére
Így K&H-s ügyfélként, az autokassza használatával mindig percrekész leszel kiállított számláid pénzügyi teljesítéséről!
hogyan tudod összekötni a K&H-s vállalkozói számládat a Számlázz.hu ügyfélfiókoddal?
nézd meg videónkat a beállítás lépéseiről!
Az autokassza szolgáltatás elindításához nincs szükség személyes ügyintézésre, online elindíthatod a szinkronizációt a Számlázz.hu ügyfélfiókodban, melyet bankszámlánként tudsz beállítani.
Az autokassza szolgáltatás beállításának a következő alapfeltételei vannak:
- a Számlázz.hu-nál #profi vagy #digital szolgáltatáscsomag-előfizetéssel kell rendelkezned, melyeken belül díjmentesen érhető el az autokassza szolgáltatás
- legyen felhasználói jogosultságod a Számlázz.hu online számlázó program használatához
- a vállalkozásnak legyen számlája a K&H Banknál
- az érintett K&H-s bankszámlához legyen hozzáférési jogosultságod (minimum számlainformáció szintű) a K&H vállalkozói e-bank szolgáltatáson vagy Electra szolgáltatáson keresztül
az autokassza szolgáltatás beállítási lépései:
1. jelentkezz be a Számlázz.hu fiókodba.
2. a fiók beállítások autokassza menüpontjában válaszd ki a K&H bankszámládat és a bankszámlaszám alatt kattints a „Kapcsolat létrehozása” linkre.
3. A K&H API kapcsolaton keresztül azonosítani kell magadat mint K&H ügyfél, azon a módon, amelyet az elektronikus banki ügyintézésnél is használni szoktál:
3.1 K&H vállalkozói e-bank esetén SMS azonosítással vagy mobil-token azonosítással
3.2. Electra szolgáltatás esetén ViCa azonosításhoz szükséges K&H énazonosítóval
- Amennyiben az SMS azonosítást (felhasználónév/jelszó párost) választottad, az SMS-ben kapott kódot írd be a felületre.
- Amennyiben a mobil-token azonosítást választottad, egy push-üzenetet fogsz kapni. Írd alá a „megbízást” a mobilodon, a megszokott módon (mPIN kód megadásával vagy ujjlenyomat azonosítással).
- Amennyiben a ViCA azonosítást választottad, indítsd el a ViCA alkalmazást és írd alá a szinkronizáláshoz szükséges megbízást
4. Sikeres azonosítás után már össze is kötötted a két fiókodat, így a beérkező utalások és a kiállított számláid automatikusan szinkronizálódnak. Ha további kérdésed van, olvasd el a Gyakori Kérdések összeállításunkat.
nincs még K&H bankszámlád?
Egy teljes évig elfelejtheted a K&H vállalkozói extra számlacsomagok havidíját, ha Számlázz.hu ügyfélként most új K&H bankszámlát nyitsz!
nincs még Számlázz.hu előfizetésed?
Éves előfizetés választása esetén az egy hónapra eső díj minimum 20%-kal alacsonyabb, mintha havi előfizetést választanál!
amit még érdemes tudnod a nyílt bankolásról és az autokassza szolgáltatásról
A nyitott bankolásról szóló, 2019. szeptember 14-től életbe lépett uniós szabályozás (az ún. PSD2 irányelv) értelmében minden banknak hozzáférést kell adnia – a legszigorúbb biztonsági előírásokat teljesítő, és minősített külső pénzforgalmi szolgáltatóknak – a számlaadatokhoz, amennyiben erre az adott ügyfél – a Bank által biztosított banki felületen keresztül történő erős ügyfélhitelesítéssel – engedélyt ad.
A Számlázz.hu megkapta a Magyar Nemzeti Banktól az ún. AISP (Számlainformációs Szolgáltató) engedélyt, melynek értelmében – az ügyfelek hozzájárulása után – hozzáférhetnek az ügyfelek szolgáltatás nyújtásához szükséges banki adataihoz annak érdekében, hogy olcsóbb és egyszerűbb digitális pénzügyi szolgáltatásokat nyújtsanak számukra.
A Számlázz.hu felületen az autokassza bekapcsolásával a banki tranzakciókat csak a „fiókgazda”, az „adminisztrátor” és a „könyvelő” láthatja – a „számlázó” és a „kezelő” jogosultságú felhasználók nem.
Az adatszinkronizációs kapcsolat 90 napig érvényes, ezt követően erős ügyfélhitelesítés segítségével meg kell hosszabbítani az adott felhatalmazást, mely így újabb 90 napig lesz érvényes.
Az adatszinkronizáció bármikor törölhető a Számlázz.hu beállítások oldalán. Ezt követően több adat nem érkezik a Banktól a számlázási fiókodba, de az eddig megkapott adatokat továbbra is megtalálod.