K&H SZÉP Kártya - elfogadói szerződés kitöltő
Köszönjük, hogy érdeklődik a K&H SZÉP Kártya elfogadása iránt! Annak érdekében, hogy a szerződéskötés és a további ügyintézés zökkenőmentes legyen, az alábbi fontos tudnivalókat szeretnénk megosztani Önnel!
Ahhoz, hogy Ön is K&H SZÉP Kártya elfogadó legyen az alábbiak szükségesek:
- a K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződésen található adatok megadása a következő oldalakon
- a kitöltés végén a kitöltött szerződés letöltése, kinyomtatása és cégszerű aláírása papír-alapon 2 példányban, vagy digitálisan cégszerűen aláírva (az elektronikus aláírással kapcsolatos részletekért kattintson ide)
- a kitöltött szerződés mellé az alábbi dokumentumok másolatának csatolása:
- társas vállalkozás esetén:
- aláírási címpéldány
- magánszemély esetén:
- személyi igazolvány vagy egyéb fényképes igazolvány fényképet és aláírást tartalmazó oldalának másolata
- lakcímkártya lakcímet tartalmazó oldalának másolata
- szállásadó tevékenység folytatása esetén önkormányzati szállásadói engedély másolata
- magánvállalkozás esetén:
- személyi igazolvány vagy egyéb fényképes igazolvány másolata
- lakcímkártya másolata
- társas vállalkozás esetén:
- a kitöltött és aláírt szerződést, valamint a szükséges dokumentumokat
- papír-alapú szerződés esetében kérjük postázza az alábbi postafiókba:
K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest - elektronikusan aláírt szerződések esetében pedig e-mailben küldje el a szepkartya@kh.hu - ra
- papír-alapú szerződés esetében kérjük postázza az alábbi postafiókba:
A K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződést csak abban az esetben tudjuk rögzíteni és a K&H SZÉP Kártya elfogadást aktiválni, amennyiben a fenti dokumentációk pontosan és hiánytalanul kerülnek kitöltésre és megküldésre. Kérjük, erre fordítson kiemelt figyelmet!
Amennyiben a szerződés kitöltésével, vagy egyéb K&H SZÉP Kártyát érintő kérdése vagy kérése merül fel, kérjük, kérését küldje a szepkartya@kh.hu email címre vagy hívja a K&H TeleCentert a (06 1/20/30/70) 335 3355-ös telefonszámon.