a K&H az „Év pénzügyi vállalkozása”

A K&H elnyerte a Figyelő TOP200 „Év pénzügyi vállalkozása” díját tavalyi pénzügyi eredményei és piaci szerepvállalása alapján. A K&H Bank 2020-ban 42,3 milliárd adózás utáni eredményt ért el és minden hitelezési szegmensben növelte piaci részesedését. Emellett olyan szolgáltatások bevezetésével, mint a K&H+ és az online számlanyitás, folytatta innovatív fejlesztéseit.

A Figyelő TOP200 kiadvány húsz éve értékeli a legnagyobb árbevételű cégeket. A rangsort a 2020-as pénzügyi évben nyújtott pénzügyi teljesítmény, a piaci jelenlét és az innovatív tevékenység alapján állították össze, és a Figyelő szerkesztősége figyelembe vette szakértőinek véleményét is. A K&H ezek eredményeként nyerte el a Figyelő TOP200 „Év pénzügyi vállalkozása” díját.  

„A K&H Bank 2020-ban 42,3 milliárd forint nettó nyereséget ért el, ami 6 százalékos növekedést jelent. Ennél is fontosabb, hogy rendkívül aktív szerepet vállaltunk a magyar háztartások, a kisvállalkozások, a nagyvállalatok és a közszféra finanszírozásában - vagyis a gazdaság újraindításában. Hitelpiaci részesedésünk minden szegmensben erőteljesen nőtt” - emelte ki Guy Libot, a K&H Csoport vezérigazgatója a díj átvételekor. „Számszerűsítve ez azt jelenti, hogy tavaly a K&H 620 milliárd forintnyi új hitelt helyezett ki, ez éves összehasonlításban 23 százalékos növekedést jelent. Az új lakossági hitelkihelyezések terén pedig 13,3 százalékra emelkedett a piaci részesedésünk.”  

az innováció nem állt meg

A járvány hatására az ügyfelek nyitottabbá váltak a digitális banki megoldásokra. A K&H-nak 570 ezer digitálisan aktív ügyfele volt 2020-ban, ez a teljes ügyfélkör 82 százaléka. A K&H mobilbank felhasználók száma a tavalyi évben 28 százalékkal növekedett és átlagosan heti háromszor használták mobilapplikációjukat. A K&H+ elindításával több mint 485 ezer mobilbanki felhasználó tud az alkalmazáson keresztül tömegközlekedési jegyet is vásárolni. A K&H a piacon egyedülálló módon az online számlanyitási szolgáltatást is elindította. „2020-ban nem pénzügyi szolgáltatásokat is kínálni kezdtünk ügyfeleinknek, és a jövőben is a mobilalkalmazáson keresztül elérhető, banki és biztosítási szolgáltatások fejlesztésére, innovációjára kívánjuk a hangsúlyt helyezni. Emellett felülvizsgáljuk és átalakítjuk hitelezési és befektetési stratégiánkat, hogy a leginkább érintett szektorokban a fenntarthatósági elveket érvényre juttassuk. A jövőben is az a célunk, hogy folytassuk a megkezdett munkát, annak érdekében, hogy a K&H tovább erősítse piaci pozícióját, referencia legyen az innovációban, valamint továbbra is aktív szerepet vállaljon a magyar gazdaság finanszírozásában” - hangsúlyozta a vezérigazgató.

Kapcsolattartó

K&H Kommunikáció

  • sajto@kh.hu