K&H e-kártyafelület belépés
A K&H e-kártyafelületre énazonosítóval és ePIN-nel tudsz belépni.
mire tudom használni és hogyan a K&H e-kártyafelületet?
A K&H e-kártyafelület elsősorban azon lakossági társkártya vagy üzleti bankkártya tulajdonosok számára nyújt segítséget, akik NEM rendelkeznek K&H e-bank vagy K&H mobilbank hozzáféréssel, mivel ezek a funkciók e-csatornáinkon is elérhetőek az alkalmazásba belépve.
mire használható?
- K&H bankkártyához tartozó PIN kód lekérdezésére
- erős ügyfélhitelesítéshez használandó internetes vásárlási jelszó megadására. további információk
hogyan tudok belépni?
- K&H énazonosító
- K&H ePIN
gyakran ismételt kérdések
mit tegyek, ha nem tudom a K&H énazonosítómat?
- a K&H énazonosító megtalálható a bankszámlakivonat első oldalán
- elérhető bármelyik K&H bankfiókban a megfelelő beazonosítást követően
- K&H TeleCenteren (+36 1/20/30/70 335 3355), vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgáltunkon (+36 1 468 7777) keresztül a személyes adatok megadása után kollégáink segítségével
mit tegyek, ha elfelejtettem a K&H ePIN kódomat?
- újra igényelhető bármelyik K&H bankfiókban a megfelelő beazonosítást követően
- K&H TeleCenteren (+36 1/20/30/70 335 3355), vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgáltunkon (+36 1 468 7777) keresztül a személyes adatok megadása után kollégáink postai úton kiküldenek egy új K&H ePIN-t
- de ennél is egyszerűbb a K&H TeleCenter, vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgálat videóhívás szolgáltatásán keresztül, ahol kollégáink azonnal biztosítanak egy új K&H ePIN kódot.