K&H elektronikus postaláda belépés
A K&H elektronikus postaládába felhasználónévvel és jelszóval tudsz belépni.
SMS azonosítással történő elektronikus postaláda belépéshez felhasználónevedre és jelszavadra lesz szükséged, amelyet az első elektronikus postaládába belépés alkalmával adhatsz meg. A felhasználónév és jelszó megadását követően SMS-ben küldünk neked egy egyszer használatos kódot, amelyet be kell gépelned az elektronikus postaláda belépő képernyőjére.
mit kell tudnom az elektronikus postaládába történő első belépésről?
Első használatkor K&H énazonosítóddal és ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H elektronikus postaládába. Ezt követően tetszőlegesen választhatod meg felhasználónevedet és jelszavadat, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni.
mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?
A K&H énazonosító az egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapod meg.
K&H énazonosítódat a számlaegyenleg-értesítőn találod meg
A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.
ha belépésnél rosszul adtam meg a felhasználónevet és jelszót, hogyan tudom a blokkolást feloldani?
A blokkolás feloldásához az elektronikus postaláda belépési oldalán az „elfelejtettem a jelszavam” gombra kattintva tudsz új jelszót igényelni, amivel a belépés azonnal elérhető az elektronikus postaláda felületén.