Az árnyékból a fényre

Platformváltással is ünnepli a K&H 30. születésnapját

A K&H márkaépítésének következő állomásaként a mai napon új kreatív platformot vezet be. Az árnyjáték középtávú kreatív kampány után a fényfestés koncepcióját használja mostantól reklámjaiban. Egyszerű, lendületes, dinamikus mozdulatok, mégis részlet gazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek meg a filmekben és tartják fenn folyamatosan a figyelmet. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják először.

Az idén 30 éves K&H márkaépítésének következő állomásaként a mai napon vezeti be új kreatív kommunikációs platformját. A K&H olyan irányba lépett tovább új, középtávú reklámkoncepciójában, mely művészi és részletgazdag megvalósításában is használja a dinamikusan fejlődő digitális technikát.

„Választásunk a célcsoport körében végzett kutatások után a fényfestés koncepcióra esett. Hosszú évek után elbúcsúzunk az árnyszínháztól, és november 15-től a fénynek adjuk át a főszerepet, így mondhatjuk, hogy az árnyékot a fény váltja fel. Új platformunk a fényfestésre épül, amelynek segítségével álmodhatunk, alakjaink és mondanivalónk pedig a 3 dimenziós térhatás jóvoltából öltenek testet. A festés könnyű és gördülékeny stílusa révén fiatalos, dinamikus, élénk, vidám, könnyed, nyitott, valamint modern és újító szellemiségű történetek elevenednek meg. Egyszerű mozdulatok, mégis részlet gazdag, odafigyelő, pontos rajzok jelennek majd meg a filmekben.  A rajzolt figurák sokszínűsége, változatossága és a valódi történetek folyamatosan fenntartják a figyelmet. Ez a platform egyszerre formálja meg a digitális eszközök nyújtotta lehetőségeket, a fény digitális, 3D megjelenítése kapcsán, amelyek azonban az embertől, az ember által válnak valósággá. Ebben a digitális világban továbbra is fontos szerepe van az emberi tényezőknek, a személyes kötődésnek, az érzelmeknek. A platform ezt hivatott kifejezni. A fényfestés platformot az új, innovatív, az ügyfelek által könnyen és gördülékenyen használható digitális termék, a K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használjuk először” – mondta el Horváth Magyary Nóra a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

A K&H új tv reklámja itt tekinthető meg: https://youtu.be/3C2THOSqACw

„A film különlegessége, hogy térhatásúak a festett tárgyak, azaz a 3D technikát itt is alkalmaztuk. A reklámfilm mellett citylight plakátjaink is megjelennek a köztereken, december 1-jén pedig minderre speciális fázisváltó citylight plakátokkal erősítünk rá. Ez annyit jelent, hogy különböző szemszögből más-más képrészlet tűnik fel. Mindenkinek ajánlom, aki teheti, hogy látogasson el a budapesti Keleti Pályaudvarnál kifeszített óriási épülethálónkhoz is, amelybe LED csíkokat szőttek, így macink színei egymást követve villannak fel, míg végül az egész figura felragyog. Mindezekkel párhuzamos elindult az online kampány és a fiókokban is felbukkannak a hagyományos eszközök, sőt a székházon is lecseréltük a fóliát. Még egy meglepetést tartogatunk. A fióki és citylight plakátok, valamint a szórólapok ismét különleges, kreatív felületként funkcionálnak, azaz a kiterjesztett valóság (augmented reality) közvetítésére képesek” – emelte ki még Horváth Magyary Nóra az új platform kapcsán.

A kreatív koncepció alapötletét a McCann Budapest és a Laboratory Group reklámügynökségek jegyzik, valamint a koncepció megvalósítója is ez a két reklámügynökség, melyek nyáron nyerték el a bank reklámügynökségi tenderét.

K&H Csoport

Az ország egyik vezető és országosan több mint 4100 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 208 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1700 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A K&H 2017. június 30-án a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 664 milliárd forintos állományával rendelkezett. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet.

Főbb adataink:

K&H Bank 2017. II. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 244 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 809 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 22,5 milliárd forint 

K&H Biztosító 2017. II. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 12,1 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 165,5 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,47 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,37 milliárd forint

Kapcsolattartó

Lesti Mónika

Kommunikációs Igazgatóság
  • +36 1 328 9181
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu