díjeső hullott szerda este a K&H-ra
Effie és Prizma Kreatív PR: három arany, egy ezüst, egy bronz és a Grand Prix, egy platina a szerda esti mérleg
Két aranyat, egy ezüstöt és a platina díjat is megnyerte szerda este a K&H: üzletet ide! program az Effie díjátadó gálán, míg ugyanez a projekt a Prizma Kreatív PR díj 2017-en egy arany és egy bronz elismerésben részesült. A bank vállalkozásösztönzési programja Image, Üzleti kommunikáció (b2b) és Pénzügyi szolgáltatások kategóriában bizonyult a legjobbnak a megmérettetéseken.
Aranyat nyert Image és Üzleti kommunikáció (b2b), ezüstöt pedig Bevezető kampány kategóriában a K&H Bank tavaly szeptemberben indított K&H: üzletet ide! programja a világ több mint 40 országában megrendezésre kerülő Effie 2017 reklámhatékonysági versenyen. Mindezek mellett a projekt a pénzügyi szektorban elsőként érdemelte ki Magyarországon a Leghatékonyabb kampánynak járó platina díjat, mellyel egyedüli magyar kampányként indulási jogot szerzett az Effie 2017 nemzetközi megmérettetésére is.
a K&H Bank és az OMD Hungary csapata az Effie-n megnyert díjakkal
Ezzel párhuzamosan, a Prizma Kreatív PR díj 2017 díjátadóján szintén aranyat érdemelt a K&H: üzletet ide! program Pénzügyi szolgáltatások kategóriában, míg bronz elismerést kapott a PR vezérelt integrált kommunikációs kampányok között.
„A K&H: üzletet ide! kampány eredményessége már eddig is felülmúlta minden előzetes üzleti várakozásunkat. A most átvett díjakról azonban bizton állíthatom, hogy tavalyi programunk és csapatmunkánk méltó megkoronázásai. Rendkívül büszke vagyok a kollégáim és az ügynökségeink szakmai teljesítéményére és összehangolt csapatmunkájukra. Biztos vagyok benne, hogy a díjak szárnyakat adnak nekik, hogy újabb üzleti és szakmai sikereket érjenek el, akár nemzetközi díjakra is aspiráljanak. Még sok ilyen eredményes szerda estét kívánok mindannyiunknak!” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
“A K&H: üzletet ide! program a legfiatalabb fenntarthatósági területünk, a vállalkozásösztönzés égisze alatt működik, elsődleges célja pedig a kis- és középvállalkozások indulásának és fejlődésének segítése. Teszi mindezt a magyar piacon elsőként és egyedülálló módon egy olyan szolgáltatással, mely a valós piaci igények feltérképezésével igazi értéket teremt mind a vállalkozók, mind pedig a magánszemélyek számára.” – tette hozzá Horváth Magyary Nóra.
Az integrált kommunikációs kampánystratégiában ennek megfelelően két szakaszt különített el egymástól a pénzintézet: egy lakossági igényfelmérésre fókuszálót, és egy, a vállalkozókkal történő együttműködésre koncentráló második szakaszt. Mindkét kommunikációs időszak alappillére a K&H: üzletet ide! microsite volt, amely az összekötő platform szerepét töltötte be a lakosság és a kkv-k között. A microsite-on a lakosság be tudta jelölni, hogy saját környezetében milyen típusú üzlet hiányzik. Nemcsak új üzletet lehetett megjelölni, de mások által bejelölt ötletekre is lehetett szavazni.
Mindkét fázisban – követve a célcsoportok médiafogyasztási szokásait – a domináns TV jelenlét mellett az online térben zajló, microsite-ra való forgalomterelés is kiemelkedő fontosságú volt. Emellett nagy jelentőséggel bírtak az egyéb, kiegészítő kommunikációs eszközök is: pódiumautó, Youtube werkfilm és vírusvideó, épületháló, bicilight, POS anyagok, hostess promóciók és ingyenesen igényelhető kutatások mind a program sikerességét segítették.
K&H Csoport
Az ország egyik vezető és országosan több mint 4100 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 208 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1700 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A K&H 2017. június 30-án a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 664 milliárd forintos állományával rendelkezett. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet.
Főbb adataink:
K&H Bank 2017. II. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 244 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 809 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 22,5 milliárd forint
K&H Biztosító 2017. II. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 12,1 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 165,5 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,47 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,37 milliárd forint
Kapcsolattartó
Kommunikációs igazgatóság
- +36 1 328 9133
- +36 1 328 9220
- sajto@kh.hu
- www.kh.hu