elismerésben részesült a K&H Biztosító

Az Év ügyfélbarát biztosítója versenyen második lett a K&H Biztosító - közölte a társaság, amely a versenyben az úgynevezett “nagy biztosítók”, azaz a legnagyobb piaci szereplők kategóriájában szerepelt.

Második lett a K&H Biztosító az Év ügyfélbarát biztosítója versenyen a nagy biztosítók kategóriájában. A versenyt a Netrisk online alkusz szervezte. Az ügyfélbarát-biztosítók versenyében az ügyfelek értékelhették a piaci szereplőket, 8 különböző kérdésben egy 5 fokozatú skálán osztályozva az egyes társaságokat. A pontosabb eredmény és összehasonlíthatóság érdekében a Szervező a piaci díjbevételük alapján két csoportra osztotta a biztosítókat: a kis- és középbiztosító, illetve nagy biztosító kategóriában szereplő társaságokra lehetett szavazni.

A 2016-os versenyben való részvétel szintlépést jelentett a K&H-nak: 2016-ban már a nagy biztosítók kategóriájában szerepelt, azaz a legnagyobb piaci társaságokkal kellett megküzdenie. Kaszab Attila, a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese, és nem-életbiztosításokért felelős vezetője elmondta: „Azon dolgozunk, hogy folyamatosan javítsuk az ügyfélkiszolgálást és megkönnyítsük az ügyek intézését. A kárrendezésünk például jelentősen gyorsult, illetve online, ügyfélbarát kárbejelentési felületünket is tovább fejlesztettük az ügyfeleink visszajelzése alapján”.

A K&H Csoport

Az ország egyik vezető és országosan több mint 4000 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 208 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat.  A magyar gazdaság működését több mint 1600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül.  A K&H 2016. december 31-én a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 705 milliárd forintos állományával rendelkezett.  A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. 

Főbb adataink:

K&H Bank 2016. év végén: 
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 260 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 826 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 39,2 milliárd forint

K&H Biztosító 2016. év végén: 
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 13,4 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 158 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 4,3 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,8 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs Igazgatóság

  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu