European Business Awards: ügyfélközpontúságáért nyerte el a K&H a magyar Nemzeti Bajnok díjat

A European Business Awards „Ügyfélközpontúság” kategóriájának magyar nyertese lett a K&H Csoport. A megmérettetésen Európa 33 országának 24 000 vállalata vett részt. A K&H az elismerést ügyfélközpontú stratégiájával, ügyfelei számára nyújtott pénzügyi termékeivel és szakmai szolgáltatásaival nyerte el.

European Business Awards: ügyfélközpontúságáért nyerte el a K&H a magyar Nemzeti Bajnok díjat 

Budapest, 2014. szeptember 18. – A European Business Awards „Ügyfélközpontúság” kategóriájának magyar nyertese lett a K&H Csoport. A megmérettetésen Európa 33 országának 24 000 vállalata vett részt. A K&H az elismerést ügyfélközpontú stratégiájával, ügyfelei számára nyújtott pénzügyi termékeivel és szakmai szolgáltatásaival nyerte el.

„A  K&H nagyon büszke arra, hogy  a European Business Awards „Ügyfélközpontúság” kategóriájának magyar nyertese lett. A díj elismerése azon erőfeszítéseinknek, amit azért teszünk, hogy ügyfeleinknek megfelelő pénzügyi tanácsokat adjunk, valamint  kényelmes és gyors szolgáltatásokat nyújtsunk. Elkötelezettek vagyunk, hogy tovább javítsuk szolgáltatásaink kényelmét ügyfeleink számára. Az ország második legnagyobb fiókhálózatának fenntartása mellett tovább fejlesztjük digitális és mobil megoldásainkat is” – mondta el Hendrik Scheerlinck, a K&H Bank vezérigazgatója.

Az immár 8 éve működő European Business Awards program az európai üzleti élet legnagyobb független megmérettetése. A program célja, hogy elismerje, támogassa és országhatártól, iparágtól, valamint cégmérettől függetlenül összekösse az európai üzleti világ kiválóságait, legjobban működő és leginnovatívabb tagjait. 

A European Business Awards ezen elismerése (Nemzeti Bajnok cím) az első lépcsője a háromszintű nemzetközi megmérettetésnek. A verseny során 132 fős, vállalatvezetőkből és akadémikusokból álló független zsűri értékelte a jelölteket, és választotta ki 10 kategóriában azt a 709 Nemzeti Bajnokot, akik képviselhetik országaikat a következő két fordulóban. Az elismerést a K&H Csoporttal együtt összesen 12 hazai vállalat kapta meg más- más kategóriákban, különböző szektorokból.

Magyarországról 12 vállalat kapott különböző kategóriákban Nemzeti Bajnok címet. Az „Ügyfélközpontúság” kategóriában a K&H Csoport lett a Nemzeti Bajnok.

 

K&H Csoport

Az ország egyik vezető pénzintézeteként – országosan több mint 4000 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1700 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 156 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez. 

A KBC az elmúlt 16 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékű beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton. 

 

Főbb adataink: 

K&H Bank
2014. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 177 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 370 milliárd forint
nettó eredmény (egyszeri tételek nélkül): 15,8 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): -40,5 milliárd forint

K&H Biztosító
2014. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 11,3 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 119,7 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény  (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,8 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,3 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu