K&H: jól megy a “házhoz szállított” bankfiók

Egyre többen veszik igénybe a K&H távbankot, tavaly például 30 ezren intézték pénzügyeiket távbankárokkal a K&H-nál. Elsősorban a lakáshitel-, személyikölcsön-igénylésnél, valamint az online számlanyitásnál játszik főszerepet a távsegítség. A bank szerint a digitális megoldások térnyerése mellett a távbankári szolgáltatás is egyre fontosabb lesz a jövőben.
A bankok egyre innovatívabb elektronikus szolgáltatásokkal jelennek meg a piacon, egyre nagyobb teret kap a mobilbankolás és az egyéb virtuális szolgáltatások használata. Ugyanakkor olyanok is akadnak, akik bár a személyes ügyintézést preferálják, sokszor még sincs idejük egy-egy bankfiókot felkeresni. Számukra nyújt megoldást a K&H távbankári szolgáltatása, amelyre folyamatosan növekvő ügyféligény mutatkozik. 
„A múlt évben már 30 ezer ügyfélnek segítettek a távbankárok telefonon vagy videós összeköttetésben. Az érintett ügyfelek elsősorban lakáshitel- és személyikölcsön-igényléshez kértek tanácsot. Emellett a múlt év sztárja az online számlanyitás volt” – mondta Rajna Gábor, a K&H banki értékesítési igazgatója
 

bankolás a kanapéról

Az eddigi tapasztalatok szerint főként a nagyvárosokban élő ügyfelek vették igénybe a távbankári szolgáltatást, de egyre többen jelentkeznek kisebb településekről, akiknek hosszabb időbe telne egy-egy bankfiók felkeresése. A sokat utazó, vezető beosztású ügyfelek mellett a fiatalok is egyre gyakrabban lépnek kapcsolatba a K&H távbankáraival. Akár meglévő, akár új ügyfelek is használhatják a telefonos és videós távbankári szolgáltatást. 
 
„Otthonról, a kanapéról is el lehet intézni a legtöbb banki ügyet, gyakorlatilag házhoz vitt bankfiókról van szó” - tette hozzá Rajna Gábor. A távbankárokat tavasszal, iskolakezdéskor és karácsonykor kiemelkedően sokan keresik, heti bontásban pedig hétfőn van a csúcsforgalom. A szakember szerint akár 1-2 fióklátogatás is kiváltható a bank hitelkalkulátorain végzett számításokkal, valamint a távbankárok segítségével elvégzett hitelminősítéssel. 
 
„A hitelek iránt érdeklődő ügyfelek elsősorban a weboldalon keresztül jutnak el a távbankár-szolgáltatáshoz, ha visszahívást kérnek ugyanis honlapunkon, egyből a K&H távbankárai keresik meg őket. A befektetési lehetőségeket keresők azonban nem a telefonhívást, hanem a videókonferenciás lehetőséget preferálják: ilyen esetekben az ügyfelekkel történő beszélgetés többsége videókonferencia keretében történik, hiszen itt megosztott képernyők segítségével vizuálisan is szemléltetni tudják a munkatársak az elérhető hozamokat” – tette hozzá a szakember.
 
A K&H folyamatosan fejleszti az ügyfélkiszolgálási rendszerét, ezen belül például a távbankári szolgáltatást is, hogy a lehető legtöbb módon álljon ügyfelei rendelkezésére.
 

A K&H Csoport

Az ország egyik vezető és országosan több mint 4000 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 208 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat.  A magyar gazdaság működését több mint 1600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül.  A K&H 2016. december 31-én a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 705 milliárd forintos állományával rendelkezett.  A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. 
 

Főbb adataink:

K&H Bank 2016. év végén: 
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 260 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 826 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 39,2 milliárd forint
 
K&H Biztosító 2016. év végén: 
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 13,4 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 158 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 4,3 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,8 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs Igazgatóság

  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu