Legjobb Ügyfélélmény Projekt 2014 díjat nyert a K&H távhitelezési programjával

2015. március 6. – Első helyezést ért a K&H Csoport ügyfélélményt növelő, innovatív távhitelezési programjával a Develor által meghirdetett Best CX Project Award (Legjobb Ügyfélélmény Projekt 2014) pályázaton. A tavaly február óta igénybe vehető, akár videókonferencián is lefolytatható személyre szabott hiteltanácsadási szolgáltatás eredményeképpen kétszer annyian kértek tanácsot a szakértőktől a szolgáltatást nyújtó bankfiókokban.

A K&H 2014. február 3-tól különleges szolgáltatást indított el fiókhálózatában. Azokban a fiókokban, ahol fizikailag nincs jelen hitelszakértő, egy előre egyeztetett időpontban videókonferencia keretében kapcsolnak egy másik bankfiókban lévő tanácsadót, akivel az ügyfelek nyugodt körülmények között, ezekhez a beszélgetésekhez kialakított helyeken, folytathatják le a hitelfelvételt előkészítő beszélgetéseket. A K&H távhitelezési szolgáltatást a lakossági ügyfelek a jelzáloghitelezésben vehetik igénybe, nemcsak a hitelfelvételt megelőzően, hanem a hitelezés teljes időszaka alatt is, ha időközben kérdéseik merülnek fel. Mivel az egyes fiókokat kiszolgáló munkatársak azonos régióban dolgoznak, jól ismerik az ott élők életkörülményeit, lehetőségeit, és ennek ismeretében segítenek a megfelelő hiteltermék kiválasztásában.

Ma már az érintett fiókok összes hiteltanácsadásának 14 százaléka videókonferencián keresztül bonyolódik. 2013 óta a tanácsadások száma megduplázódott, tavaly közel 1000 esetben vették igénybe ezt a magyar banki piacon még különlegességnek számító csatornát. Ha a befogadott hitelek összegét nézzük, akkor 2014-ben a teljes tavalyi befogadott lakossági hitelállomány13 százaléka ezen szolgáltatással valósult meg. A K&H ügyfélélményt növelő, innovatív megoldását a szakma is díjazta. A Develor Best CX Project 2014 Award pályázatán a zsűri első helyezéssel díjazta a pénzintézet megoldását. A díjátadóra szerda este került sor hazai és külföldi felsővezetők és szakértők előtt a térség első nemzetközi Customer Experience konferenciáján.

„A hitelezési tanácsadás speciális szaktudást igényel, és a minőségi ügyfélkiszolgálás megköveteli, hogy bármely fiókintézetünkbe betérő ügyfelünk azonos, naprakész és azonnali tanácsadásban részesüljön, az adott régiót jól ismerő szakértők segítségével. A távhitelezési programunk segítségével elértük, hogy nyugodt környezetben, kényelmesen és gyorsan, a teljes hitelezési folyamat alatt segítsük ügyfeleinket annak érdekében, hogy a valóban nekik leginkább megfelelő, legokosabb döntést hozhassák meg” – mondta dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese.

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu