hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

kedvező kgfb kötés és téli készülődés a motorosok novemberi programja

Az utakon egyre kevesebb motor közlekedik, a legtöbb garázsba költözik a tavaszi felmelegedésig. Tévhit azonban, hogy a motorkerékpároknak a téli pihenő alatt nem kell kgfb szerződéssel rendelkezniük. Van lehetőség arra, hogy a pihenő motorokat ideiglenesen kivonjuk a forgalomból, de ettől még ne feledkezzünk meg a biztosítási szerződésről. Jó tudni, hogy a motortulajdonosok a kgfb kampányban számottevő kedvezményeket kaphatnak. A pihenő elé ütemezett karbantartással és a forgalomból történő kivonással pedig további jelentős kiadást spórolhatnak meg a tulajdonosok.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.11.16

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda új nyitva tartásáról

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.11.16

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda nyitva tartásáról

az új kgfb biztosítások 2/3-át az interneten kötik

a khdirektbiztositas.hu online kutatása

A khdirektbiztositas.hu és a GfK Hungária legújabb „Biztosítási trendek II ”, online megoldásokat vizsgáló kutatása szerint a biztosítások két-harmadát már az interneten kötik. Évről évre nő a különböző kfgb és casco biztosításokról az interneten tájékozódó ügyfelek száma, ezért a K&H Biztosító immár második alkalommal végzett kutatást a körükben. Az ő preferenciáik alapvetően befolyásolhatják a közelgő átkötési hullámot. Bár 2010-től már nem január 1-je a kgfb szerződések előírt évforduló napja, várhatóan még idén novemberben is erőteljes kgfb kampány várható.

a Kölyökparádé K&H-s standján pénzügyi játékok várják a gyerekeket

virtuális pénzérméket gyűjthetnek a kisdiákok

A K&H Csoport játékos pénzügyi feladatokkal várja a gyerekeket az ország egyik legnagyobb gyerekrendezvényén, a Kölyökparádén október 21. és 23. között a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban. A K&H standján a gyerekek megismerkedhetnek a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! országos tudásversennyel, belenézhetnek az Ez kész! Pénz! című pénzügyi oktató rajzfilmsorozat legérdekesebb fejezeteibe, egy számítógépes játékkal pedig virtuális pénzérméket gyűjthetnek.

Ördögi körbe kerülhetnek a munkavállalók a csökkent táppénz miatt

Hazánkban több mint két millióan élnek olyan háztartásban, ahol a megélhetés egyetlen ember fizetésén múlik. Persze még az sem jelent anyagi biztonságot, ha két kereső van a családban, mert egy baleset vagy súlyos betegség esetén jelentős jövedelem kieséssel kell számolni, miközben az egészségügyi kezeléssel kapcsolatos költségek még növelik is a háztartás havi kiadásait. A nyáron csökkentett táppénz összegek miatt feltehetőleg megnő azok száma, akik még súlyosabb panaszokkal sem fordulnak orvoshoz, ami komoly egészségi kockázatot jelent.

stagnáló árbevétel és nyereség várakozások

A kkv vezetők következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredmény várakozásai szinten maradtak az előző negyedévhez képest. A hazai vállalkozások átlagosan 6,4%-os árbevétel és 3,6%-os eredmény növekedéssel számolnak a következő egy évben. Árbevételük jövőbeni alakulását tekintve a mezőgazdasági cégek a legoptimistábbak, miközben az ipari, építőipari cégek számítanak legkevésbé bevételük növekedésére. A nyereség növekedés nagyságát tekintve szintén a mezőgazdasági cégek a legpozitívabbak, míg a kereskedelmi szektor számít a legkisebb mértékű profitnövekedésre” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

stagnáló árbevétel és nyereség várakozások

A kkv vezetők következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredmény várakozásai szinten maradtak az előző negyedévhez képest. A hazai vállalkozások átlagosan 6,4%-os árbevétel és 3,6%-os eredmény növekedéssel számolnak a következő egy évben. Árbevételük jövőbeni alakulását tekintve a mezőgazdasági cégek a legoptimistábbak, miközben az ipari, építőipari cégek számítanak legkevésbé bevételük növekedésére. A nyereség növekedés nagyságát tekintve szintén a mezőgazdasági cégek a legpozitívabbak, míg a kereskedelmi szektor számít a legkisebb mértékű profitnövekedésre” - mondta el Németh László, a K&H kkv marketing főosztály vezetője.

a K&H kgfb integrált kommunikációs kampány ezüst EFFIE díjat nyert a reklámhatékonysági versenyen

a hetedik EFFIE a K&H-nak

A K&H Csoport egy újabb EFFIE-vel térhetett haza a 2011-es reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. A K&H biztosítási ismertségnövelő és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) kampánya segítette hozzá a K&H-t az újabb kiemelkedő elismeréshez. A K&H biztosítási szolgáltatások kommunikációja ezüst EFFIE reklámhatékonysági díjat nyert pénzügyi szolgáltatások kategóriában, mely a hetedik EFFIE a K&H életében és az első ezüst díj, melyet az EFFIE biztosítási kommunikációnak kiosztott.

K&H Lízingcsoport közleménye 2011.10.14

A K&H Lízingcsoport közleménye ügyfélszolgálati iroda ünnepi nyitva tartásáról