hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

díjat kapott KáPé, az animált vlogger

Sándor Imre PR-díjat nyert a K&H pénzügyi oktatási platformja

A Magyar PR Szövetség kihirdette az idei Sándor Imre PR-díj győzteseit. A K&H Csoport pénzügyi edukációs programja, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő arculatának és tartalmának megújítása során született vigyázz#KáPé vlog és applikáció is díjat nyert. A bevezető kommunikációs kampányt az LWp Kommunikáció végezte.

hogyan legyünk tudatos vásárlók az ünnepekkor?

Sokan már a Black Friday őrült akcióival megkezdik a karácsonyi bevásárlást, remélve, hogy a kedvezményesen beszerzett ajándékok csökkentik az ünnepekkel járó anyagi terhet. A karácsonyi fények káprázatában és a reklámok tömkelegében nem olyan egyszerű felmérni valós igényeinket, mint gondoljuk. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő célja, hogy a gyerekeknek alternatívát nyújtson társadalmunk fogyasztói mintáira és felhívja az figyelmet a túlfogyasztás veszélyeire. A túlfogyasztás és az ezzel együtt járó túlköltekezés ellen csakis tudatossággal lehet védekezni - a vetélkedő szervezői összegyűjtöttek néhány tippet: hogyan legyünk tudatosak az ünnepekkor is.

K&H: mi történt Budapesten és a többi városban?

indexek versenye

Akik vállalták a kockázatot és a német, az amerikai, valamint a feltörekvő piaci részvénypiacokon próbáltak szerencsét az idén, azok két számjegyű pluszt könyvelhettek el, pedig az év elején még másra lehetett számítani – derül ki a K&H Alapkezelő összefoglalójából. Frankfurtban és New Yorkban például több mint 20 százalékos többletet lehetett elérni, de Budapesten is bő 10 százalékos emelkedést mutattak az árfolyamok. 

így készülhetnek fel a családi cégek a közelgő recesszióra

Újabb gazdasági visszaesés közeleg, hazánkba azonban várhatóan lassabban és kevésbé markánsan gyűrűzhet be a recesszió, mint tíz évvel ezelőtt. Nem mindegy, hogyan reagálnak majd a családi cégek, mivel a hazai vállalati szektor 70%-a ezen cégekből áll. Az előny most náluk van, hiszen egy válságot már átéltek, ami három kulcstényezőre tanította meg őket: tudatos stratégiai és pénzügyi tervezés, fejlesztés és gyors reakció kell a sikeres túléléshez – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubon.

így sportol a digitális generáció

A digitalizáció előretörése életünk minden területére, így a sportolásra is hatással van. Főként a fiatalok hajlamosak arra, hogy több időt töltsenek képernyő előtt, ugyanakkor a digitális eszközök alkalmazásával ösztönözni is lehet őket az aktív életmódra. A K&H mozdulj! egészségszakértője most bemutatja, hogyan állíthatjuk az okoseszközöket a sportolás és az egészséges életmód szolgálatába. Azok pedig, akik az online térben otthonosan érzik magukat, lehetőségük volt kipróbálni magukat egy offline futóversenyen: az idén november 16-án első alkalommal meghirdetett K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton futóverseny gamer futamán.

K&H: a többségnek muszáj lesz dolgoznia nyugdíjasként

A nők 74 százaléka, a harmincas korosztály tagjainak pedig a 77 százaléka számít arra, hogy a nyugdíjas éveiben dolgoznia kell majd, mert szüksége lesz a pénzre - derül ki a K&H biztos jövő felmérésből. A megkérdezettek közel fele, 42 százaléka szerint nyugdíjasként nélkülöznie kell, és mindössze 25 százalék biztos abban, hogy a nyugdíjba vonulásig tartó munkájával elért állami nyugdíj összegéből meg tud majd élni. 

a családi vállalatoknak a vérükben van a CSR

Már a kisebb családi vállalatoknál is jelentős a társadalmi felelősségvállalás, miközben a generációváltásban is sokat fejlődtek az elmúlt években. A hosszú távú stratégiai gondolkodásban és az innovatív megoldások alkalmazásában azonban még szükség lehet némi útmutatásra, ezért idén negyedik alkalommal nyolc cég üzleti gyakorlata kapott K&H családi vállalatok kiválósági díjat a jó példák felkarolására és bemutatására.

generációváltás a bankszakmában?

a 11. K&H diákkupán a bankolás jövőbeli irányvonalait vizsgálták a leendő pénzügyi vezetők

A pénzügyi szektorban egyre inkább utat törnek maguknak a fiatalok. Az ifjú tehetségek megtalálására és felkarolására idén 11. alkalommal adott teret a K&H diákkupa, ahol az egyetemi hallgatók és frissdiplomások a bankolás online lehetőségeit vizsgálták. A leendő pénzügyi vezetők többek között a személyes kapcsolattartás virtuális térbe helyezésében és a befektetési-bankolási környezet modernizálásában látják a jövőt.

K&H: újabb 100 milliárdos lépést tesznek a magyarok

a személyi kölcsönök negyedét már teljesen online folyósítják

Rekord várható az idén a személyi kölcsönök piacán: a teljes piacon az új hitelek összege elérheti az 550-570 milliárd forintot, ami 25-26 százalékos növekedést jelentene éves szinten - közölte a K&H. A bank az első háromnegyed évben 33,3 milliárd forint összegben folyósított személyi kölcsönöket, ez pedig piaci átlagot meghaladó, 51 százalékos emelkedés. A K&H-s személyi kölcsönök 25 százaléka ma már online folyósítással kerül az érintettekhez, szeptemberben az online személyikölcsön-igénylések felét mobilon “adták” le. A K&H nem tart a lakosság túlzott eladósodásától, a személyi kölcsönöknél pedig a bank szerint nincs elszívó hatása a júliustól elérhető babaváró kölcsönnek. A növekedés jövőre is folytatódhat, igaz, az eddiginél lassabban bővülhet a piac: 2020-ban az új személyi kölcsönök összege átlépheti a 600 milliárd forintot.

az Apple pay megérkezett a K&H Bank ügyfeleihez is

A mai naptól a K&H Bank ügyfelei is elérhetik az Apple Pay-t, amely egyszerű, gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőségként forradalmasítja a mobilfizetések világát.