K&H e-bank GYIK
kérdések és válaszok
mire használható a K&H e-bank?
hogyan tudok az e-bank használatához másik azonosítási eszközt választani?
Az azonosító eszközökhöz tartozó napi limiteket avonatkozó hirdetmény tartalmazza.
Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „e-bank belépés” funkcióját választod.
Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?
Szükséges a K&H e-bank, a K&H mobilbank - és bizonyos műveletek elvégzéséhez - a K&H TeleCenter használatához is. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapod meg.
Akármelyik szolgáltatást is kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonosítóra van csak szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!
K&H énazonosítódat megtalálod a számlaegyenleg-értesítőn. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.
mi az a mobil-token?
mit tegyek, ha mobiltelefonról is el szeretném érni a bankszámlámat?
A K&H e-bank legfontosabb funkcióit megtalálod a K&H mobilbank alkalmazásban, így okostelefonodról is intézheted sürgős napi pénzügyeit.
Tudj meg többet a K&H mobilbank alkalmazásról!
melyik ügyfél jelenik meg a belépést követően, és mikor szükséges ügyfelet váltani?
hogyan tudom az alapértelmezett ügyfelet beállítani?
a számla társtulajdonosa is igénybeveheti a K&H e-bank szolgáltatást?
a társtulajdonos ugyanazokat a funkciókat éri el, mint a főtulajdonos?
lehetséges egy sms-sel több megbízást aláírni?
milyen megbízások esetén van lehetőségem partner rögzítésére?
van lehetőségem arra, hogy gyakran használt számlaszámot partnerként elmentsek?
mi történik azokkal a megbízásokkal, melyeket felvittem, de nem írtam alá?
A már rögzített megbízásokat a tranzakciók/tranzakciók státusza/pénzügyi, adminisztratív menüpontokban, vagy az oldal tetején az aláírandók menüpontban találod, amíg azokat jóvá nem hagyjod. Amennyiben kilépsz az alkalmazásból, a kezdeményezett tranzakció(ka)t mentjük, melyeket a legközelebbi belépés alkalmával aláírhatsz.
Amennyiben a korábban rögzített megbízás értéknapja múltbeli időpontra mutat a tételt aláírás előtt módosítani szükséges, amennyiben a tételt aláírása már nem esedékes a "törlés" gomb segítségével törölheted a listából.
milyen költségekkel jár a K&H e-bank használata?
befektetési számlához kapcsolódó partnert hogyan tudok felvenni?
Befektetési számláról való átutaláshoz a partner rögzítésére minden esetben a megbízás indítása előtt szükség van, befektetési megbízást kizárólag azon számlákra indíthatsz, melyeket korábban partnerként elmentettél. Erre az tranzakciók/partnerek menüpontban van lehetőséged, az "új partner", majd az "új befektetési számla" gomb kiválasztásával.
van lehetőség arra, hogy egy partneremhez több számlaszámot elmentsek?
mikor nem használhatom az sms aláírást a K&H e-bankban?
milyen jogosultságok és szerepkörök léteznek a K&H vállalkozói e-bankban?
a különböző e-bank felhasználók a következő jogosultságokkal rendelkezhetnek:
• rögzító jogosultság, vagy
• osztott aláírási jogosultság, vagy
• egyedüli aláírási jogosultság a K&H vállalkozói e-bankban a következő szerepkörök léteznek:
• vezető tisztségviselő
• K&H e-posta normál olvasó és bizalmas olvasó és/vagy
• hitelügyintéző és/vagy
• csoportos átutalás ügyintéző és/vagy
• bankkártya ügyintéző és/vagy
• betét ügyintéző.
mit jelent a K&H vállalkozói e-bank vezető tisztségviselő szerepkör?
nem találtam a kérdésemre választ, mit tegyek?
Kérjük tekintsd át a K&H lakossági e-bank felhasználói kézikönyvet,
vagy a K&H vállalkozói e-bank felhasználói kézikönyvet ahol részletesen minden funkció működése megtekinthető.
E-bankon keresztül, üzenetek menüpont alatt új üzenet elküldésével felteheted kérdéseidet.
K&H Telecenteren keresztül telefonon (+36 1/20/30/70 335 3355 3.9-es menüpont).