TE & az új K&H mobilbank
& zsebedben a pénzügyeid
- megújult dizájn és funkciók
- diszkrét mód és egyszerűbb kezelhetőség
- töltsd le, próbáld ki és fedezd fel
próbáld ki az újdonságokat
- saját profilképet állíthatsz be
- az új diszkrét móddal elrejtheted a számlaegyenleged a kezdőlapon, hogy mások ne lássák, ha nyilvános helyen használnád az applikációt
- egyszerűbben tudod törleszteni hitelkártyádat bárhol, bármikor, nem csak elszámolási időszakban
- az új „e-bank kódbeolvasás” funkcióban összevontuk a korábbi mobil-token azonosítás és mobil-token aláírás funkciókat, így már egy gombnyomással be tudsz lépni a K&H e-bankba és ott tranzakciókat aláírni
Hogyan használd új mobilbankunkat?
K&H mobilbank aktiválás és belépés
az új K&H mobilbank
-
kezdőlap
Az új K&H mobilbank kezdőlapján a legfontosabb információkat láthatod. Itt ellenőrizheted számlaegyenlegedet, megtekintheted a három legutóbbi tranzakciódat, illetve a különféle tranzakciók indítási lehetőségét is megtalálhatod itt. Több számla esetén jobbra-balra történő lapozással válthatsz köztük, a diszkrét mód ikonjára nyomva pedig bármikor elrejtheted egyenlegedet a kíváncsi szemek elől!
Amennyiben félbehagynál valamit, ne aggódj, a képernyő alján felhívjuk rá a figyelmedet, hogy semmiről se maradj le! -
termékek
A következő fontos képernyő a termékek képernyő. Ez két fő szekcióra bomlik, a képernyő tetején láthatod a saját termékeidet, pl. bankkártyáid, hiteleid, biztosításaid stb.
A képernyő többi részén pedig az elérhető termékekkel találkozhatsz, így könnyedén igényelhetsz személyi kölcsönt, köthetsz biztosítást vagy indíthatsz rendszeres befektetést! -
számlafőoldal
A kezdőlapon a kívánt számlát megérintve juthatsz el az adott számla főoldalára. Itt láthatod a számlához tartozó bankkártyáidat, illetve a számlatörténetet is. Az utóbbiban való könnyebb eligazodást az egyes tranzakció kategóriákhoz rendelt eltérő színű ikonokkal segítjük, illetve lehetőséged van a megszokott módon szűrni is a tranzakciók között.
-
számlarészletek
Az adott számla részleteit a számlafőoldal jobb felső sarkában található fogaskerék ikon megérintésével láthatod. Ezen az oldalon tájékozódhatsz a hitelkeret nélküli és a hitelkerettel növelt egyenlegedről is, lehetőséged van megadni másodlagos számlaazonosítókat, illetve a számlaszámot is könnyedén megoszthatod ismerőseiddel.
-
bankkártyák
Bankkártyáidat több helyről is elérheted:
1. Az adott számlafőoldalon mindig a számlához tartozó bankkártyáidat láthatod
2. A termékek képernyő kártyáim csempéje alatt az összes saját és menedzselt bankkártyádat megtalálhatod.
Kártyáidat természetesen továbbra is digitalizálhatod; bármikor módosíthatod a limiteket; könnyedén aktiválhatod, felfüggesztheted vagy letilthatod azokat; illetve bármikor megnézheted a kártya PIN-kódját is. -
profil
A képernyő jobb felső sarkában találhatod a profilod ikonját. Itt kezelheted partnereidet és üzeneteidet, valamint több ügyfélfiók esetén itt kezdeményezheted a felhasználóváltást is. A könnyebb áttekinthetőség miatt profilképeket is rendelhetsz az egyes fiókjaidhoz.
-
hitelek áttekintése
Itt fontos információkat találsz lakáshiteleidről, babaváró hiteledről és személyi kölcsöneidről. Többek közt azt is, hogy éppen mennyi a hiteltartozásod, mikor jár le a hiteled, mikor kell fizetned a következő törlesztőrészletet, és pontosan mennyit.
-
megtakarítások áttekintése
A betéteim képernyőn megtalálod a legfontosabb információkat lekötött betéteidről: mekkora az összeg és mikor jár le. Számla és deviza szerinti nézetben is értékelheted a portfóliódat.
-
befektetések áttekintése
A befektetéseim képernyőn láthatod, éppen mennyit érnek az értékpapírjaid. Számla és deviza szerinti nézetben is értékelheted a portfóliódat.
-
ATM & ügyfélpont kereső
A funkcióban számos beállítási és szűrő lehetőséggel segítjük, hogy megtalálhasd a hozzád legközelebbi K&H ATM-et vagy ügyfélpontot. Szűrhetsz például az aktuális nyitvatartás, akadálymentesített elérés, vagy akár prémium banki szolgáltatások alapján is.
-
mobilfeltöltés
Telekom, Yettel vagy Vodafone hálózatú feltöltőkártyás mobilod egyenlegét is egyszerűen feltöltheted. A funkciót eléred a kezdőlapon a további tranzakciók gombra nyomva, vagy akár a K&H+ képernyőről is. A feltölteni kívánt telefonszámot kiválaszthatod a telefonod saját névjegyzékéből, vagy a mobilbank alkalmazás partnerlistájából. Előre meghatározott feltöltési összegek közül választhatsz, és akár hitelkártyád terhére is elindíthatod a feltöltést
részletek
-
a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink
-
az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal
- az új K&H mobilbank már csak erős biometrikus azonosítókat fogad el, így előfordulhat, hogy egyes Android-os készülékeken arcfelismeréssel nem léphetsz be a mobilbankba
Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatod:
- iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 15-ös operációs rendszerrel rendelkeznek;
- olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 8.0-s verziójú operációs rendszer fut;
- K&H mobilbank alkalmazásunk jelenleg nem elérhető azokon a 2019 őszétől megjelenő Huawei telefonokon (pl. Huawei Mate 30, P40), amelyek nem támogatják a Google Play Services (GPS) ökoszisztémát.
A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheted azonban a K&H e-bank bejelentkezési funkcióját.
Céges számláid esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H e-bankban beállított jogosultságokkal.
A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheted, majd a mobil-token aktiválását követően használhatod.
Az alkalmazást az „alkalmazás-beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatod. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheted a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter segítségével.
Vállalkozói ügyfelek részére a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 50 millió forint.
A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H e-bankban rögzített tranzakciók költségével.
A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank
a te igényeidhez alkalmazkodva
-
kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonod mindig nálad van
-
rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatod bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnod, amíg számítógép közelébe kerülsz
-
bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kapsz bankszámládról és bankkártyádról
-
kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használnál
-
magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést
aktiválás
Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnod kell a K&H mobilbankot . Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhatsz:
aktiválás felhasználónév és jelszó használatával
Akkor válaszd ezt az opciót, ha használtál már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használod jelenleg a K&H e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatod.
aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával
Új felhasználóként, illetve ha még nem használtál K&H e-bankot, K&H énazonosítódat és ePIN kódodat használhatod aktiválásra. Amennyiben nem tudod, vagy elfelejtetted azonosítóidat, bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz újat.
aktiválás e-bankon keresztül
Az alkalmazás aktiválását K&H e-bankon keresztül is elvégezheted. Jelentkezz be e-bankodba számítógépeden, és kattints a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetünk.
Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhatsz. Az arra alkalmas készülékeken erős biometrikus azonosítóval is helyettesítheted.
e-bank használat mobilbankkal
A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.
belépés K&H e-bankba
Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkezned, csupán a bejelentkező képernyőn rákoppintani a "K&H e-bank kódbeolvasás" feliratra, majd számítógépeden a K&H e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, akkor a hitelesítés után az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén kell begépelned
tranzakció-aláírás K&H e-bankban
Lehetőséged van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyd jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkezned a K&H mobilbankba, csupán a kezdő képernyőn rákoppintani a "K&H e-bank kódbeolvasás" feliratra, majd a K&H e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, akkor a hitelesítés után a megbízás jóváhagyása automatikusan megtörténik.
igénylés
A K&H mobilbankot K&H e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal.
tudj meg mindent a biztonságos mobilbankolásról!
a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja:
-
ne iktasd ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-old / "jailbreak"-eld a készüléket)!
-
ne telepíts semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használj! Ha egy alkalmazásra már nincs szükséged, töröld le a készülékedről!
-
minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizd, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítsd az alkalmazást!
-
használj PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!
a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledd a következőket:
- a K&H mobilbank alkalmazást csak a hivatalos Apple AppStore, Google Play webáruházból töltse le! A K&H mobilbankot a K&H Bank máshol nem terjeszti.
-
mPIN kódodat ne oszd meg senki mással, ne írd fel!
a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés:
-
a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.
-
az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal, azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során
-
ha kikerül a birtokodból a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatod K&H e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül
mi az a K&H énazonosító és az e-PIN kód? Hol találom meg, ha elfelejtettem? Mit csináljak, ha cserélni vagy pótolni szeretném?
A K&H énazonosító a te egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez.
Szükséges a K&H mobilbank, a K&H e-bank, és bizonyos műveletek elvégzéséhez a K&H TeleCenter / K&H Cégvonal használatakor is (kivéve mobilbank gyorshívás használata esetén). K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kaphatod meg.
Bármelyik említett szolgáltatást kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonostóra van szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!
Ha kíváncsi vagy K&H énazonosítódra, kérdezd meg Kate-t és elárulja neked. Természetesen ezen kívül továbbra is megtalálhatod a papíralapú és e-bankból lekérhető számlaegyenleg-értesítődőn egyaránt. A K&H énazonosító és e-PIN kód pótlására csak ügyfélpontjainkon van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik ügyfélpontunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.
letöltöttem az új K&H mobilbankot, de a régi jobban tetszett, vissza lehet-e térni rá?
Miután az új K&H mobilbank került telepítésre a készülékeden, már nem térhetsz vissza a régi verzióra.
szerettem volna letölteni az új K&H mobilbankot, de a régi verzió települt a készülekemre, mit kell tennem?
Az új K&H mobilbank július folyamán válik elérhetővé teljes ügyfélkörünknek. Ennek ütemét és mértéket a Google és az Apple belső algoritmusa dönti el, nekünk nincs ráhatásunk.
hol találom a korábbi mobil-token azonosítás és mobil-token aláírás funkciókat?
A két jól ismert funkciót, most már egy helyről érheted el, a bejelentkező képernyő „K&H e-bank kódbeolvasás” gombra nyomva.
hol találom a tranzakciótörténetet?
Az adott számlához tartozó számlatörténedet úgy érheted el, ha a kezdőlapon ráböksz a választott számlára.
hogy tudok kijelentkezni az alkalmazásból?
A K&H mobilbank automatikusan kijelentkeztet 1 perc inaktivitás után, vagy ha bezárod az alkalmazást. Természetesen, amennyiben te magad szeretnél kilépni, úgy megteheted ezt a profilod jobb felső sarkában található ikonra nyomva.
hol találom a partnereimet?
A profilodból elérhető „partnerek” menüpontban.
a régi K&H mobilbankban elmentett partnereim elvesznek?
Minden korábban már hozzáadott partnered elérhető marad az új K&H mobilbankban is.
A K&H mobilbank lehetőséget nyújt arra, hogy céges számláidat és kártyáidat is elérd. Ha magánszemélyként is rendelkezel a K&H Banknál bankszámlával, akkor az „ügyfelek” menüpontban, egy egyszerű nézetváltással állíthatod, hogy épp a céges vagy a magánszámláidra vagy kíváncsi. Ugyanitt kiválaszthatod, hogy melyik nézetet szeretnéd alapbeállításként elmenteni. A következő belépéstől már annak a számlának az adatait hozza fel az alkalmazás, amelyiket alapértelmezettként elmentetted.
A mobilbankba nem kell külön jogosultságokat beállítani a felhasználók részére, mert a K&H vállalkozói e-bankhoz tartozó jogosultságok átöröklődnek a mobilbankra. Az alkalmazás letöltésével bármely számla feletti rendelkező automatikusan jogosult lesz mobilbankon keresztül is elérni azokat a számlákat, amelyeket vállalkozói e-bankban is elér, olyan jogosultsággal, amelyet a vezető tisztségviselő meghatározott.
Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, akkor az Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötését követően a vállalkozás vezető tisztségviselőjének meg kell határoznia a számla feletti jogosultságokat, amelyek a mobilbank letöltése után az adott felhasználó számára az alkalmazásban elérhető műveleteket engedélyezik (pl. aláírási jogosultság).
miért jó neked a mobilbank?
-
mert nem köt az íróasztalhoz
-
a vállalkozói e-bankban rögzített megbízást bárhol, bármikor jóváhagyhatsz mobilbankban
-
látod céges számláid aktuális állapotát
A mobilbankban jóváhagyható tranzakciós limit napi 50 millió forint. A napi limitbe beszámít a vállalkozói e-bankból indított, de a mobilbankban jóváhagyott tranzakciók összege.