TE & az új K&H mobilbank
& zsebedben a pénzügyeid
- megújult dizájn és funkciók
- diszkrét mód és egyszerűbb kezelhetőség
- töltsd le, próbáld ki és fedezd fel

próbáld ki az újdonságokat
- saját profilképet állíthatsz be
- az új diszkrét móddal elrejtheted a számlaegyenleged a kezdőlapon, hogy mások ne lássák, ha nyilvános helyen használnád az applikációt
- egyszerűbben tudod törleszteni hitelkártyádat bárhol, bármikor, nem csak elszámolási időszakban
- az új „e-bank kódbeolvasás” funkcióban összevontuk a korábbi mobil-token azonosítás és mobil-token aláírás funkciókat, így már egy gombnyomással be tudsz lépni a K&H e-bankba és ott tranzakciókat aláírni
hogyan használd új mobilbankunkat?
K&H mobilbank aktiválás és belépés
az új K&H mobilbank
-
kezdőlap
Az új K&H mobilbank kezdőlapján a legfontosabb információkat láthatod. Itt ellenőrizheted számlaegyenlegedet, megtekintheted a három legutóbbi tranzakciódat, illetve a különféle tranzakciók indítási lehetőségét is megtalálhatod itt. Több számla esetén jobbra-balra történő lapozással válthatsz köztük, a diszkrét mód ikonjára nyomva pedig bármikor elrejtheted egyenlegedet a kíváncsi szemek elől!
Amennyiben félbehagynál valamit, ne aggódj, a képernyő alján felhívjuk rá a figyelmedet, hogy semmiről se maradj le! -
termékek
-
számlafőoldal
-
számlarészletek
-
bankkártyák
-
profil
-
hitelek áttekintése
-
megtakarítások áttekintése
-
befektetések áttekintése
-
ATM & ügyfélpont kereső
-
mobilfeltöltés
részletek
-
a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink
-
az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal
- az új K&H mobilbank már csak erős biometrikus azonosítókat fogad el, így előfordulhat, hogy egyes Android-os készülékeken arcfelismeréssel nem léphetsz be a mobilbankba
Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatod:
- iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 15-ös operációs rendszerrel rendelkeznek;
- olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 8.0-s verziójú operációs rendszer fut;
- K&H mobilbank alkalmazásunk jelenleg nem elérhető azokon a 2019 őszétől megjelenő Huawei telefonokon (pl. Huawei Mate 30, P40), amelyek nem támogatják a Google Play Services (GPS) ökoszisztémát.
A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheted azonban a K&H e-bank bejelentkezési funkcióját.
Céges számláid esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H e-bankban beállított jogosultságokkal.
A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheted, majd a mobil-token aktiválását követően használhatod.
Az alkalmazást az „alkalmazás-beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatod. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheted a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter segítségével.
Vállalkozói ügyfelek részére a K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 50 millió forint.
A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H e-bankban rögzített tranzakciók költségével.
A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank
a te igényeidhez alkalmazkodva
-
kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonod mindig nálad van
-
rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatod bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnod, amíg számítógép közelébe kerülsz
-
bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kapsz bankszámládról és bankkártyádról
-
kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használnál
-
magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést
aktiválás
Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnod kell a K&H mobilbankot . Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhatsz:
aktiválás felhasználónév és jelszó használatával
Akkor válaszd ezt az opciót, ha használtál már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használod jelenleg a K&H e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatod.
aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával
Új felhasználóként, illetve ha még nem használtál K&H e-bankot, K&H énazonosítódat és ePIN kódodat használhatod aktiválásra. Amennyiben nem tudod, vagy elfelejtetted azonosítóidat, bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz újat.
aktiválás e-bankon keresztül
Az alkalmazás aktiválását K&H e-bankon keresztül is elvégezheted. Jelentkezz be e-bankodba számítógépeden, és kattints a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetünk.
Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhatsz. Az arra alkalmas készülékeken erős biometrikus azonosítóval is helyettesítheted.
e-bank használat mobilbankkal
A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.
belépés K&H e-bankba
Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkezned, csupán a bejelentkező képernyőn rákoppintani a "K&H e-bank kódbeolvasás" feliratra, majd számítógépeden a K&H e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, akkor a hitelesítés után az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén kell begépelned
tranzakció-aláírás K&H e-bankban
Lehetőséged van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyd jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkezned a K&H mobilbankba, csupán a kezdő képernyőn rákoppintani a "K&H e-bank kódbeolvasás" feliratra, majd a K&H e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, akkor a hitelesítés után a megbízás jóváhagyása automatikusan megtörténik.
igénylés
A K&H mobilbankot K&H e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal.
tudj meg mindent a biztonságos mobilbankolásról!
a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja:
-
ne iktasd ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-old / "jailbreak"-eld a készüléket)!
-
ne telepíts semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használj! Ha egy alkalmazásra már nincs szükséged, töröld le a készülékedről!
-
minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizd, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítsd az alkalmazást!
-
használj PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!
a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledd a következőket:
- a K&H mobilbank alkalmazást csak a hivatalos Apple AppStore, Google Play webáruházból töltse le! A K&H mobilbankot a K&H Bank máshol nem terjeszti.
-
mPIN kódodat ne oszd meg senki mással, ne írd fel!
a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés:
-
a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.
-
az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal, azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során
-
ha kikerül a birtokodból a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatod K&H e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül
