K&H vállalkozói e-bank
internetbanki szolgáltatásunkkal személyes ügyintézés nélkül is kézben tarthatod vállalkozásod mindennapi pénzügyeit
- a papíralapú átutalásnál kedvezőbb díjtételekkel indíthatsz átutalást
- kényelmes hozzáférést biztosíthatsz a vállalkozói számlád felett rendelkezésre jogosultak számára
- a havi és éves használati díjakat nem számoljuk fel
részletek
- forint- és deviza átutalásokat indíthatsz kedvezőbb díjért
- partnerként rögzítheted a gyakran használt bankszámlákat
- egy gombnyomással új átutalási megbízást készíthetsz egy korábbi utalás adataival
- több megbízást csoportosan, egyszerre aláírhatsz
- díjmentesen megtekintheted és letöltheted elektronikus számlakivonataidat
- fájlból olvashatsz be megbízási adatokat nagyobb darabszámú forint- vagy devizautalás esetén
- nyomon követheted bankkártya műveleteidet
belépés a K&H e-bankba mobil-tokennel
online ügyintézés
- bankkártya igénylése, aktiválása
- megtakarítások kezelése, betétlekötés
- K&H mobilinfo szolgáltatás igénylése
- azonosítóeszközök kezelése, tiltása (mobil-token)
- mobiltelefon-egyenlegfeltöltés
igénylés
K&H vállalkozói e-bankot bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz, függően attól, hogy rendelkezel-e már az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez szükséges K&H énazonosítóval.
azonosítási módok és használat
A K&H vállalkozói e-bankot SMS alapú vagy a mobil-tokennel történő azonosítással veheted igénybe.
azonosító eszköz |
SMS |
mobil-token |
---|---|---|
napi utalási limit (forint) |
50 millió |
korlátlan |
Az azonosítási eszköz felhasználónként eltérhet.
használat mobil-tokennel
A K&H mobilbank alkalmazásba épített mobil-token azonosító lehetőséget nyújt arra, hogy csupán okostelefonod használatával, billentyűzet nélkül, magas biztonsági szint mellett, mégis gyorsan és egyszerűen tudj az e-bankba belépni, és ott megbízásokat aláírni.
Mobil-tokenes belépéshez szükséged van a megfelelő webáruházból letöltött és aktivált K&H mobilbank alkalmazásra (App Store, Google Play).
Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent használhatod az e-bankba történő belépéshez úgy, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan az e-bank bejelentkezési képernyőjén, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően olvasd be telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonodon mPIN kódoddal vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened.
használat SMS-sel
A belépéshez és a műveletek jóváhagyásához mindössze a mobiltelefonodra van szükséged. A biztonságot belépéskor az SMS üzenetben küldött elsődleges, illetve a megbízások jóváhagyásakor érkező, másodlagos jelszó biztosítja.
Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
A K&H vállalkozói e-bank lehetőséget nyújt arra, hogy a megbízást az aláírásra jogosult felhasználó a rögzítést követően, egy későbbi időpontban is aláírhassa.
biztonsági tudnivalók
-
kérjük, hogy saját biztonságod érdekében számítógépedet védd tűzfallal és víruskereső programmal, és fordíts figyelmet ezek rendszeres frissítésére ügyelj arra, hogy azonosítóid, jelszavaid, ne kerüljenek illetéktelenek kezébe
-
az e-bank használata után ne a böngésző bezárásával, hanem a Kilépés gomb használatával jelentkezz ki a szolgáltatásból
-
amennyiben lehetőséged van rá, ne használd az e-bankot nyilvános internethálózaton vagy közös használatú számítógépen!
-
külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
kinek ajánljuk?
-
akik céges pénzügyeiket szívesen intézik kényelmesen és egyszerűen, interneten keresztül
-
akik személyes ügyintézés nélkül szeretnének naprakész információt kapni céges számláikról akiknek fontos a kedvező ár, hiszen e-bankból a bankfióki ügyintézésnél kedvezőbb díjszabással indíthatnak megbízásokat
hogyan tudok az e-bank használatához másik azonosítási eszközt választani?
azonosítóeszközökhöz tartozó napi limitek
azonosítóeszköz |
SMS |
mobil-token |
---|---|---|
napi utalási limit (forint) |
50 millió forint |
korlátlan |
Ha mobil-tokent szeretnél inkább használni, csupán annyi teendőd van, hogy okostelefonodon aktiválod a K&H mobilbankot, amellyel együtt a mobil-token is automatikusan elérhetővé válik.
Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
mi az a mobil-token?
A mobil-token a K&H mobilbank alkalmazásba épített, szoftveralapú azonosítási eszköz. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod a K&H vállalkozói e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kód, a műveletek aláírásához pedig egy QR-kód beolvasása szükséges, majd ezt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal, arra alkalmas készüléken ujjlenyomattal (iPhone esetén TouchID-val) megerősítened.
mit kell tennem, ha először szeretnék belépni a K&H e-bankba?
első belépés a K&H vállalkozói e-bankba mobil-tokennel
Mobil-tokenes belépéshez szükséged van a megfelelő webáruházból ingyenesen letöltött és aktivált K&H mobilbank alkalmazásra (App Store, Google Play).
Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent használhatod az e-bankba történő belépéshez úgy, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „e-bank belépés” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan az e-bank bejelentkezési képernyőjén, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően olvasd be telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonodon mPIN kódoddal vagy - arra alkalmas készülék esetén ujjlenyomattal (iPhone esetében - TouchID-val) meg kell erősítened .
töltsd le a K&H mobilbank alkalmazást most!
mit tegyek, ha mobiltelefonról is el szeretném érni a bankszámlámat?
A K&H vállalati e-bank legfontosabb funkcióit megtalálod a K&H mobilbank alkalmazásban, így okostelefonodról is intézheted vállalkozásod sürgős napi pénzügyeit.
mit tegyek, ha szeretném letiltani a mobil-tokenemet?
Mobil-tokenedet törölheted a K&H mobilbank „beállítások” menüpontjában, a K&H vállalkozói e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, és K&H Cégvonalon keresztül is. A mobil-token törlésével a K&H mobilbank bejelentkezéshez kötött funkcióit nem éred el, valamint mobil-tokennel nem tudsz e-bankba belépni és ott megbízást aláírni.
Új mobil-tokent a K&H e-bank „beállítások” menüpontjában aktiválhatsz. Amennyiben új készüléken szeretnéd a mobil-tokent használni, akkor az adott készülékre töltsd le és aktiváld a K&H mobilbank alkalmazást.
a vállalkozás vezető tisztségviselője különböző jogosultsági szinteket biztosíthat a K&H vállalkozói e-bankhoz rendelt felhasználóknak:
vezető tisztségviselő
-
teljes jogkörrel rendelkezhet a számla felett és adhat meg további rendelkezőket, ezért teljes jogkörű e-bank felhasználó is, aki további felhasználókat / felhasználói jogosultságokat oszthat. Amennyiben a cégnél több vezető tisztségviselő van és cégjegyzési jogosultságuk együttes, akkor a K&H vállalkozói e-bankban is közösen kell, hogy meghatározzák az egyes felhasználók jogosultságait
adminisztrátori jogosultság
-
a felhasználó beállíthatja a cég felhasználóinak különböző jogosultságait, amelyek jóváhagyásához vezető tisztségviselő szükséges
számlaszintű jogosultságok
-
rögzítő jogosultsággal rendelkezik az a felhasználó, aki megadott számlákra tranzakciókat rögzíthet. A tranzakciók jóváhagyásához aláíró jogosultsággal rendelkező felhasználó vagy vezető tisztségviselő szükséges
-
az aláíró jogosultsággal a meghatározott számlák felett teljes körű rendelkezési jog biztosított (a felhasználó egyedül írhat alá és adhat megbízásokat)
-
osztott aláíró jogosultsággal rendelkező felhasználó egy másik aláírói jogosultsággal rendelkező felhasználóval együtt rendelkezhet és adhat megbízásokat
termékszintű jogosultságok
-
a csoportos jogosultsághoz az ügyfélnek rendelkeznie kell csoportos azonosítóval, amelyet a vállalati e-bank szerződéskötéskor kap. Csoportos jogosultsággal rendelkező felhasználó rögzíthet és beküldhet csoportos csomagokat, illetve megnézheti a csoportos értesítőket
-
a betét ügyintézői jogosultsággal az adott felhasználó betétlekötést és felmondást végezhet, továbbá lekérdezheti a betétek listáját is
-
bankkártya-ügyintéző jogosultsággal a felhasználó le tudja kérdezni a kártyalistát, vásárlási és napi limitmódosítást tud végrehajtani (amelynek jóváhagyása vezető tisztségviselőhöz kötött)
A jogosultságokat a vezető tisztségviselő a K&H vállalkozói e-bank „beállítások / jogosultságok” menüpontjában állíthatja be és módosíthatja.