Xiaomi Pay – fizessen okosórájával
- elsőként a magyarországi bankok közül*
- okosórája mindenhol Önnel van
- fizetés közvetlenül a Xiaomi órájáról
- mindenhol használható, ahol érintésmentes kártyával lehet fizetni
* a Xiaomi Pay szolgáltatás 2022. április 05-től érhető el a K&H Banknál
mi az a Xiaomi Pay?
A Xiaomi Pay egy gyors és biztonságos érintésmentes fizetési megoldás, ami K&H Mastercard bankkártyával elérhető.
A Xiaomi Pay használatával az arra alkalmas óráját könnyedén bankkártyává alakíthatja. A Zepp Life/Mi Fitness alkalmazás és a Xiaomi Pay funkció ingyenes, és mind Androidon, mind iOS-en elérhető.
mire van szükségem a Xiaomi Pay használatához?
hogyan állíthat be internetes vásárláshoz telefonszámot?
- K&H e-bankban a kártyák/számlák menüpontban a kártya képére kattintva megjelenő oldalon az új jelszó mezőben
- a K&H mobilbankban a bankkártyák menüpontban a kártyaképre kattintva a kártyabiztonság/SMS megerősítés menüpontban
hogyan használjam, ha Xiaomi okoseszközzel fizetnék?
gyakran ismételt kérdések
milyen eszközök támogatják a Xiaomi Pay rendszert?
Jelenleg csak a Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC, Xiaomi Watch S1 és Xiaomi Watch S1 Active órák támogatják ezt a technológiát. A Xiaomi mobiltelefonok továbbra is a Google Pay fizetési technológiát használják.
mi az az NFC-chip?
Az NFC (Near-Field Communication: „kis hatótávolságú kommunikáció”) egy olyan technológia, amely kis távolságokon belül gyors adatcserét tesz lehetővé. Az NFC-chipnek köszönhetően érintésmentes módon tudunk fizetni.
biztonságos ez a szolgáltatás?
Amikor az NFC-tehnológiát használva fizet egy üzletben, a rendszer egy egyszer használatos, személyes adatokat nem tartalmazó kóddal titkosítja kártyája adatait. A kereskedő nem fogja megtudni a kártyaszámát.
online kell lennem, amikor fizetni szeretnék?
Nem, nincs szükség internetkapcsolatra ahhoz, hogy fizetni tudjon. Adatkapcsolatra azonban szüksége lesz, ha meg akarja nézni a tranzakcióit, digitalizálni szeretné kártyáját, vagy ha el akarja távolítani a digitalizált kártyát.
az okosórámnak össze kell lennie kapcsolva a telefonommal, amikor fizetek?
Nem, nem szükséges, hogy fizetéskor Önnél legyen a telefonja. A telefonjára csak akkor van szükség, amikor módosítani szeretné a beállításokat (pl. a 6-számjegyű PIN-kódot; kártyát szeretne digitalizálni, vagy el szeretne távolítani egy digitalizált kártyát).
folytathatom a plasztikkártyám használatát az után, hogy a kártyát eltávolítottam a Xiaomi Pay rendszerből?
Igen, de ha a plasztikkártyáját letiltja, akkor az a Xiaomi Pay rendszerben is automatikusan letiltásra kerül.
hol tudom használni a Xiaomi Pay rendszert?
Az okosóra minden érintésmentes terminállal felszerelt üzletben használható.