K&H prémium távbankár szolgáltatás
vár téged a K&H leghosszabban nyitva tartó virtuális bankfiókja
- személyre szabott kiszolgálás
- sorban állás nélkül
- a világ bármely pontjáról
részletek
mit nyújt a szolgáltatás?
- személyre szabott, teljeskörű pénzügyi tanácsadás
- portfóliókezelés
- a megfelelő befektetési megoldások közös megtalálása
- tranzakciók végrehajtása
- piaci trendek és aktualitások áttekintése
- dedikált távértékesítő tanácsadó biztosítása
- kényelmes, a mai kor kihívásainak megfelelő kapcsolattartás, könnyű elérhetőség telefonon keresztül
- hosszabbított nyitva tartás hétköznapokon 8:00–18:00 óra között
kinek ajánljuk?
hogy tudom igénybe venni?
A K&H prémium távbankár szolgáltatáshoz mindösszesen egy 8 számjegyű azonosító, a K&H énazonosító és a hozzá tartozó 6 számjegyű kód, az úgynevezett ePIN kód szükséges. Ezen adatok megadását követően biztonságosan, a konkrétumok mentén tudunk Veled személyes tanácsadást folytatni.
K&H énazonosító: 8 számjegyű numerikus azonosító kód, amely a felhasználó egyedi azonosítására szolgál az elektronikus azonosítású banki szolgáltatások során. Minden új felhasználónak a Bank saját K&H énazonosítót bocsát ki, ami kizárólag a bankfiókban vehető át. Az ekként kibocsátott K&H énazonosító – természetes személy esetén –, a bankfiókban vagy K&H TeleCenteren keresztül kérdezhető le.
ePIN kód: 6 számjegyű titkos, numerikus azonosító kód, amely a K&H énazonosítóval együtt a felhasználó egyedi azonosítására szolgál. Az ePIN kód beállításának módja: bankfiókban – a felhasználó által meghatározott számsorként – illetve előre, zárt rendszerben, a Bank által legyártva. Utóbbi módon igényelt ePIN kód postai úton történő kiküldéssel is kérhető.