qvik fizetés - a legújabb azonnali fizetési megoldás
2024. november 18. - Gyors és biztonságos bankolás: a qvik fizetés segítségével csak egy okostelefonra és egy magyar pénzintézet mobilbank szolgáltatására van szükség.
az alábbi automatikus banki értesítések közül választhatsz
napi záróegyenleg
bankkártya készpénzfelvétel és vásárlás
készpénz befizetés, kifizetés
átutalás jóváírása, terhelése
szolgáltatói díjterhelés
fedezetlen átutalás
K&H hitelek törlesztése
Esetileg is kérhetsz tájékoztatást számlaegyenlegedről, számlaazonosítóidról, illetve további banki információkról a vonatkozó hirdetményben megjelölt telefonszámra küldött, meghatározott formátumú SMS üzenetekben. Az 1MENÜ üzenet elküldésére a Bank megküldi válasz SMS-ben, hogy milyen információ lekéréséhez melyik formátumú SMS üzenetet kell küldened.
A szolgáltatás nyelve lehet magyar, angol vagy német. A kiválasztott nyelv minden, a szolgáltatás alá bevont bankszámlára egységesen vonatkozik.
A szolgáltatás költségeiről a vonatkozó hirdetményből tájékozódhatsz.
Ne felejtsd el mobiltelefonszám-változásodat bejelenteni! Ha megváltozik a telefonszámod, amelyre korábban a mobilinfó üzenetek érkeztek, a korábbi telefonszámodat töröld ki a K&H e-bank "beállítások / K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása" menüpontban, vagy kérheted a K&H Telecenter segítségét! Ezzel elkerülheted azt, hogyha régi telefonszámodat a mobilszolgáltató újra kiadja, illetéktelenek értesítést kapjanak számla – és kártyamozgásaidról.
A K&H mobilinfo szolgáltatást igényelheted a K&H e-bank „beállítások/K&H mobilinfo SMS beállítása” menüpontban, a K&H TeleCenterben és bármely bankfiókunkban.
A bankszámláidhoz kapcsolódó beállításokat teljes körűen elvégezheted e-bankban:
egy bankszámlához több mobilszámot, valamint egy mobilszámhoz több bankszámlát is megadhatsz
a szolgáltatásba társszámláidat és társkártyáidat is bevonhatod
megtakarítási számláid mozgásáról is kérhetsz értesítést
telefonszámonként megválaszthatod, hogy a bevont bankszámla mely típusú tranzakcióiról szeretnél értesítést kapni (pl. bankkártyás vásárlások, vagy nem teljesült megbízások)
beállíthatsz egy minimum összeget, hogy milyen összeg feletti tranzakciókról szeretnél SMS-ben értesülni
Beállításaidat a K&H e-bank „beállítások/K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása” menüpontban bármikor módosíthatod.
Ne felejtsd el mobiltelefonszám-változásodat bejelenteni! Ha megváltozik a telefonszámod, amelyre korábban a mobilinfó üzenetek érkeztek, a korábbi telefonszámodat töröld ki a K&H e-bank "beállítások / K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása" menüpontban, vagy kérheted a K&H Telecenter segítségét! Ezzel elkerülheted azt, hogyha régi telefonszámodat a mobilszolgáltató újra kiadja, illetéktelenek értesítést kapjanak számla – és kártyamozgásaidról.
akik biztonságban szeretnék tudni bankszámlájukat és bankkártyájukat, hiszen minden sikeres és sikertelen tranzakcióról azonnal értesülhetnek
akik azonnal naprakész információt szeretnének kapni bankszámlaegyenlegükről
A K&H hitelkártya mobilinfo szolgáltatást – függetlenül a bankszámlákhoz kapcsolható mobilinfotól – igényelhetsz K&H e-bankban és bármely bankfiókunkban, az alábbi hitelkártyák bármelyikére:
az alábbi automatikus banki értesítések közül választhatsz:
A telefonszámok, amelyekre az üzenetet küldheted, a vonatkozó hitelkártya hirdetményben találhatók.
A küldött üzenetek nyelve választható (magyar, angol, német), és eltérhet a bankszámlához igényelhető mobilinfo szolgáltatás nyelvétől.
A mobilinfo beállítás módosításait teljeskörűen elvégezheted e-bankban, a „beállítások/K&H hitelkártya mobilinfo SMS beállítása” menüpontban.
A szolgáltatás feltételeiről és költségeiről a vonatkozó hitelkártya hirdetményben olvashatsz.
A szolgáltatáshoz tartozó telefonszámot bármikor, azonnal törölheted a K&H e-bank „K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása” menüpontban, vagy hívd a K&H TeleCentert! Mindenképpen töröld azt a telefonszámot, amelyre korábban a mobilinfó üzenetek érkeztek! Ezzel elkerülheted azt, hogyha régi telefonszámodat a mobilszolgáltató újra kiadja, illetéktelenek értesítést kapjanak számla – és kártyamozgásaidról.
A szolgáltatáshoz tartozó telefonszámot bármikor törölheted, majd új telefonszámot rögzíthetsz a K&H e-bank „K&H mobilinfo szolgáltatás beállítása” menüpontban. Mindenképpen töröld azt a telefonszámot, amelyre korábban a mobilinfó üzenetek érkeztek! Ezzel elkerülheted azt, hogyha régi telefonszámodat a mobilszolgáltató újra kiadja, illetéktelenek értesítést kapjanak számla – és kártyamozgásaidról.
A K&H mobilbank alkalmazással számos bankszámla és bankkártyaművelet végezhető, így okostelefonodról is intézheted sürgős napi pénzügyeidet:
módosíthatod a bank- és hitelkártyád vásárlási és készpénzfelvételi limitét
biztonságosan intézhetsz forintátutalásokat bármely tetszőleges bankszámlára
nyomon követheted teljesülésre váró, teljesült és nem teljesült megbízásaidat
lekérdezheted számláid egyenlegét és számlatörténetét
partnerként elmentheted leggyakrabban használt bankszámlaszámaidat
megtalálhatod a hozzád legközelebbi K&H bankfiókot vagy ATM-et
billentyűzet használata nélkül, mégis biztonságosan és gyorsan beléphetsz K&H e-bank fiókodba a mobilbank alkalmazásba épített mobil-token azonosító segítségével