bankkártya vs. hitelkártya – mi a különbség?
2024. június 10. - Miért fontos, hogy tisztában legyél a betéti és hitelkártyák működésével? Hogyan tudod növelni a bankkártyád biztonságát? Írásunkban erre is választ kapsz!
assisztencia szolgáltatás | milyen esetekben lehet szükség rá? | mit nyújt? |
---|---|---|
otthon asszisztencia |
|
|
gépjármű asszisztencia |
|
|
egészség asszisztencia |
|
|
otthon plusz asszisztencia |
otthon asszisztencia + garanciális időn túl meghibásodik a hitelkártyával vásárolt háztartási elektromos eszköz, műszaki berendezés vagy mobiltelefon |
meghibásodása, rongálódása esetén a javítási/csere költségekre nyújt fedezetet, amely során a Biztosító megtéríti a Biztosított vagyontárgy vagy annak bármely része megjavításának ésszerű költségeit, az elektromos háztartási és szórakoztató eszközök esetében maximum 300 ezer forint, a hordozható számítástechnikai eszközök esetében maximum 200 ezer forint értékig |
kiterjesztett garancia | garanciális időn túl meghibásodik a hitelkártyával vásárolt mobiltelefon | meghibásodása, rongálódása esetén a javítási/csere költségekre nyújt fedezetet, amely során a Biztosító megtéríti a Biztosított vagyontárgy vagy annak bármely része megjavításának ésszerű költségeit maximum 200 ezer forint értékig |
biztonság csomag |
|
|
Az Ügyfél háztartásában előforduló meghibásodások esetén nyújt segítséget egy meghatározott szolgáltatási összeg erejéig.
Non-stop telefonos segítségnyújtás, és vészelhárítás az alábbi szakmákban:
Szolgáltatási összeg: 30 000 Ft/esemény
A szolgáltatás egy biztosítási időszakon belül korlátlan alkalommal igénybe vehető!
A Jogi Asszisztencia szolgáltatásunk során szakembereink általános jogi jellegű információkat nyújtanak telefonon vagy akár személyesen is szükség esetén.
Telefonos tanácsadás például az alábbi esetekben vehető igénybe:
Amennyiben az adott ügyben, a telefonos tanácsadás keretében nem adható kellően megalapozott vélemény, a szolgáltató partnerünk országos hálózatára alapozva, személyes konzultációt szervez egy, a biztosított lakhelyéhez legközelebbi partner ügyvédi iroda bevonásával és a szerződési feltételek szerint fizeti a felmerült szolgáltatások ellenértékét.
Kulcsok, hivatalos okmányok, bankkártya pótlása:
ATM készpénzfelvétellel kapcsolatos rablás
Vészelhárítási szolgáltatás alatt a Biztosított épület gépészeti, műszaki berendezéseinek meghibásodása, vagy egy váratlan külső mechanikai behatás következményeként jelentkező olyan helyzet, körülmény tekintendő, mely sürgős beavatkozást kíván a további károk és a balesetveszély megelőzése érdekében.
Példák a vészhelyzetre:
Kifejezetten nem vészelhárítási szolgáltatás:
Az Otthon plusz asszisztencia kizárólag abban az esetben vehető igénybe, ha az Ügyfél Otthon asszisztenciával is rendelkezik, illetve az Ügyfélhez kapcsolódó valamely fő- vagy társkártyán van aktív Otthon asszisztencia, és az Ügyfél valamint a már aktív Otthon asszisztencia biztosítottjának lakcíme azonos.
Az Otthon plusz asszisztencia gyakorlatilag a különböző háztartási vagy szórakoztató elektronikai eszközökhöz kínált, gyári garanciához hasonló szolgáltatás, amely a szükséges javítások elvégzéséről gondoskodik, illetve az ehhez kapcsolódó szervezési feladatokat (pl.: kapcsolattartás a szervizzel, szervízbe szállítás) látja el valamint teríti a szolgáltatás során felmerülő költségeket az ÁSZF-ben meghatározott szabályozás alapján.
Az Otthon plusz asszisztencia ezen felül a véletlenszerű károsodások esetén is védelmet nyújt (törés, vízzel vagy egyéb folyadékkal történő érintkezés).
Széles körben igénybe vehető, olyan háztartási, valamint szórakoztató elektronikai eszközre, amelyet, a kockázatviselés kezdő időpontját követően a K&H Bank által kiadott hitelkártyával új állapotban vettek Magyarországon, valamint melyek vásárláskori bruttó értéke eléri a 20 000 Ft-ot, de nem haladja meg a 300 000 Ft-ot*, és a gyártó, forgalmazó vagy az eladó garanciája már nincs rá érvényben, de még nem 60 hónaposak (5 évesek).
Továbbá igénybe vehető olyan hordozható elektronikai eszközre, amelyet, a kockázatviselés kezdő időpontját követően a K&H Bank által kiadott hitelkártyával új állapotban vettek Magyarországon, valamint melyek vásárláskori bruttó értéke eléri a 20 000 Ft-ot, de nem haladja meg a 200 000 Ft-ot*, és a gyártó, forgalmazó vagy az eladó garanciája már nincs rá érvényben, de még nem 24 hónaposak (2 évesek).
*a vásárláskori értéklimitet meghaladó készülékek vásárláskori értékét a limitértéken vesszük figyelembe.
Borotva, epilátor, konyhai elszívó, elektromos fogkefe, főző/sütő (beépített és szabadon álló), fűtő (hősugárzó), mérleg (konyhai, személy), hajegyenesítő, hajszárító, hajvágó, hűtőgép, fagyasztó (beépített és szabadon álló), kávéfőző, kenyérpirító, kenyérsütő, konyhai kisgép (turmixgép, robotgép), mikrohullámú sütő, mosógép, szárító, mosogatógép (beépített és szabadon álló), olajsütő, porszívó, vasaló, vízforraló, mobilklíma, gőztisztító.
DVD lejátszó/felvevő (csak gyári merevlemezzel), blue ray lejátszó, media boksz (a beépített merevlemez nélkül), hifi kiegészítők, hifi lejátszó, otthoni audio rendszer, otthoni házi mozi rendszer, projektor, rádió, rádiós magnó, set top box (jel-átalakító), televízió.
laptop, táblagép, okostelefon, digitális fényképezőgép.
2 hónapos várakozási idő van a szerződés megkötésétől számítva. Azaz 2 hónapon belül bekövetkezett eseményre nem térít a biztosító!
A Teledoktor szolgáltatásunk, valamint a diagnosztikai és szakorvosi vizsgálatok megszervezését tartalmazza az Egészség asszisztencia.
Szakembereink általános orvosi kérdésekben nyújtanak segítséget, például orvosi szakkifejezések, kórházi zárójelentések magyarázatában, illetve laboratóriumi eredmények és az ezekből eredő összefüggések értelmezésében egyaránt.
Ezen túl tájékoztatást adnak ügyeletekről, fogászati rendelőkről vagy akár ügyeletes gyógyszertársakról.
A Teledoktor szolgáltatás korlátlanul vehető igénybe.
Diagnosztikai vizsgálatok (Röntgen, EKG, MRI, Ultrahang, CT, PET-CT) szervezése a Biztosított igényének bejelentését követő 5 munkanapon belüli időpontra és laborvizsgálatok megszervezése magánrendelőkben várólistán kívül az alábbi területeken max. 5 munkanapon belül:
Sürgősségi házivizit az Ügyfél lakhelyén, illetve tartózkodási helyén (otthonában) a Biztosító telefonvonalán bejelentett és orvos szakmailag indokolt, akut ellátási esetekben (magas láz és mozgásképtelenség esete) igénybe vehető egészségügyi szolgáltatás, mely során a Biztosítottat belgyógyászati jellegű ellátást nyújtó orvos keresi fel és vizsgálja meg a telefonhívást követő maximum 8 órán belül, ha a biztosított állapota nem tette lehetővé az orvos felkeresését.
A szolgáltatás évente egyszer maximum 30 000 Ft erejéig vehető igénybe 5 000 Ft önrész megfizetése után.
Mozgásképtelenné válás esetén (pl. thrombosis miatt fekvés szükséges, rendkívül elesett fizikai állapotban van), megszervezzük a betegszállítást a bejelentéstől számított 24 órás határidővel, figyelemmel pl. a szükséges vizsgálat időpontjára.
Betegszállítás szervezése szolgáltatás igénybe vehető akkor is, ha a mozgásképtelen Ügyfél egészségügyi ellátó intézménybe jutása nem megoldott, és ott orvosi rendelés alapján kell megjelennie. Ilyenkor a betegszállítás a jogszabályban meghatározott feltételeknek megfelelően, országhatáron belül történik, abból a célból, hogy az Ügyfél a szükséges egészségügyi ellátáshoz hozzáférhessen abban a – mentőápolói felügyeletet nem igénylő – esetben, amikor az egészségügyi ellátás elérhetősége az Ügyfél egészségi állapota miatt másként nem biztosítható.
A költségeket minden esetben az Ügyfél vállalja, a Biztosító költségviselésre nem köteles.
A Biztonság csomag az alábbi szolgáltatási csomagokat tartalmazza.