távoli elektronikus aláírás K&H vállalati ügyfélkörben

éljen az elektronikus aláírás nyújtotta lehetőségekkel, intézze vállalatának banki ügyeit papírmentesen

  • egyszerű, gyors, biztonságos és kényelmes ügyintézés
  • dokumentum aláírás bárhol, bármikor: időponttól és helyszíntől független aláírási képesség
  • időkímélő és környezetbarát megoldás: nincs szükség nyomtatásra, postázásra
  • kedvező, egyedi ajánlat a K&H Bank vállalati ügyfelei részére

részletek

főbb tudnivalók
  • a K&H Bankban már számos, vállalatához kapcsolódó ügyét intézheti teljesen papírmentesen, azaz a folyamat során szükséges valamennyi cégszerű aláírást igénylő dokumentumot elektronikus aláírással tudja ellátni
  • az elektronikusan aláírt dokumentumok K&H e-postán – a K&H Bank elektronikus postaláda szolgáltatásán – belüli ügymeneteken keresztül küldhetők és fogadhatók
  • vállalati ügyfelek részéről cégjegyzés esetén kizárólag minősített elektronikus aláírást, vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus aláírást fogad el Bankunk, és emellett mindenképpen szükséges, hogy időbélyeg is szerepeljen a dokumentumon
  • az elektronikus aláírás minősített tanúsítványa, amellyel a vállalat cégjegyzője rendelkezik, lehet szervezeti vagy személyes, de kibocsátója kizárólag az Európai Unió bizalmi listáin (EUTL-en) szereplő eIDAS rendelet szerinti minősített bizalmi szolgáltató lehet
  • a későbbi gördülékeny, kényelmes papírmentes ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy valamennyi K&H Bankhoz bejelentett vállalati cégjegyzőjük minősített tanúsítványát regisztrálják Bankunknál egy erre a célra létrehozott, aláíró tanúsítvány regisztráció K&H e-posta ügymenetben
  • amennyiben kérdése merül fel az elektronikus aláírás, papírmentes banki ügyintézés kapcsán, vagy érdekli egy kifejezetten a K&H Bank vállalati ügyfelei részére elérhető ajánlat, kérem forduljon a Vállalati Ügyfélszolgálathoz vagy dedikált kapcsolattartójához

milyen kiemelt banki ügyek intézhetők teljesen papírmentesen?

igényelhető termékek, szolgáltatások, intézhető banki ügyek

érintett K&H e-posta ügymenet

cégadat változás (cégnév, székhely, elérhetőségek) bejelentése

cégadat változás

nem magánszemély vagyonnyilatkozat megküldése

cégadat változás /

számla és kapcsolódó szolgáltatások

keretmegállapodás megkötése banki szolgáltatások nyújtására

számlanyitás és -zárás, illetve számlaadat és -kondíció módosítás

számla és kapcsolódó szolgáltatások

másodlagos számlaazonosító hozzárendelése / törlése / adategyeztetése

elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokhoz (pl. K&H web Electra, K&H e-posta, stb.) kapcsolódó, nem új felhasználó bejelentését érintő igények

K&H vállalati mobilinfo szolgáltatás igénylése / módosítása / törlése

bankkártya megújítása, bankkártya szerződés felmondása, kártyahasználati napi limitmódosítás és/vagy internetes biztonsági kód szolgáltatás módosítása

bankinformáció igénylés

igazolások igénylése

igazolások, kimutatások igénylése

elektronikus aláírás minősített tanúsítványának regisztrációja a Banknál

aláíró tanúsítvány regisztráció