távoli elektronikus aláírás K&H vállalati ügyfélkörben
éljen az elektronikus aláírás nyújtotta lehetőségekkel, intézze vállalatának banki ügyeit papírmentesen
- egyszerű, gyors, biztonságos és kényelmes ügyintézés
- dokumentum aláírás bárhol, bármikor: időponttól és helyszíntől független aláírási képesség
- időkímélő és környezetbarát megoldás: nincs szükség nyomtatásra, postázásra
- kedvező, egyedi ajánlat a K&H Bank vállalati ügyfelei részére
részletek
- a K&H Bankban már számos, vállalatához kapcsolódó ügyét intézheti teljesen papírmentesen, azaz a folyamat során szükséges valamennyi cégszerű aláírást igénylő dokumentumot elektronikus aláírással tudja ellátni
- az elektronikusan aláírt dokumentumok K&H e-postán – a K&H Bank elektronikus postaláda szolgáltatásán – belüli ügymeneteken keresztül küldhetők és fogadhatók
- vállalati ügyfelek részéről cégjegyzés esetén kizárólag minősített elektronikus aláírást, vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus aláírást fogad el Bankunk, és emellett mindenképpen szükséges, hogy időbélyeg is szerepeljen a dokumentumon
- az elektronikus aláírás minősített tanúsítványa, amellyel a vállalat cégjegyzője rendelkezik, lehet szervezeti vagy személyes, de kibocsátója kizárólag az Európai Unió bizalmi listáin (EUTL-en) szereplő eIDAS rendelet szerinti minősített bizalmi szolgáltató lehet
- a későbbi gördülékeny, kényelmes papírmentes ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy valamennyi K&H Bankhoz bejelentett vállalati cégjegyzőjük minősített tanúsítványát regisztrálják Bankunknál egy erre a célra létrehozott, aláíró tanúsítvány regisztráció K&H e-posta ügymenetben
- amennyiben kérdése merül fel az elektronikus aláírás, papírmentes banki ügyintézés kapcsán, vagy érdekli egy kifejezetten a K&H Bank vállalati ügyfelei részére elérhető ajánlat, kérem forduljon a Vállalati Ügyfélszolgálathoz vagy dedikált kapcsolattartójához
milyen kiemelt banki ügyek intézhetők teljesen papírmentesen?
igényelhető termékek, szolgáltatások, intézhető banki ügyek |
érintett K&H e-posta ügymenet |
cégadat változás (cégnév, székhely, elérhetőségek) bejelentése |
cégadat változás |
nem magánszemély vagyonnyilatkozat megküldése |
cégadat változás / számla és kapcsolódó szolgáltatások |
keretmegállapodás megkötése banki szolgáltatások nyújtására |
|
számlanyitás és -zárás, illetve számlaadat és -kondíció módosítás |
számla és kapcsolódó szolgáltatások |
másodlagos számlaazonosító hozzárendelése / törlése / adategyeztetése |
|
elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokhoz (pl. K&H web Electra, K&H e-posta, stb.) kapcsolódó, nem új felhasználó bejelentését érintő igények |
|
K&H vállalati mobilinfo szolgáltatás igénylése / módosítása / törlése |
|
bankkártya megújítása, bankkártya szerződés felmondása, kártyahasználati napi limitmódosítás és/vagy internetes biztonsági kód szolgáltatás módosítása |
|
bankinformáció igénylés |
igazolások igénylése |
igazolások, kimutatások igénylése |
|
elektronikus aláírás minősített tanúsítványának regisztrációja a Banknál |
aláíró tanúsítvány regisztráció |