Vállalati ügyfélszolgálat (VÜSZ)
A K&H Bank Vállalati ügyfélszolgálatán (VÜSZ) keresztül a pénzügyeivel kapcsolatban felmerülő kérdéseire biztonságos, gyors és pontos választ kaphat.
- kényelmes, gyors, professzionális ügyintézés – egyetlen telefonhívással
- ügyfél igényre épülő, színvonalas kiszolgálás
- biztonságos és megbízható kapcsolat
részletek
miben segíthetünk?
-
információt szolgáltatunk és dokumentumokat készítünk
-
az Electra rendszerrel kapcsolatos adminisztráció és segítségnyújtás a technikai problémák megoldásában
-
kivizsgáljuk és kezeljük az esetleges ügyfélpanaszokat
-
rendelkezése alapján végrehajtunk bizonyos tranzakciókat
A Vállalati ügyfélszolgálattal (VÜSZ) kapcsolatos részletes tájékoztatásunkat megtekintheti a kapcsolódó dokumentumok között
az Ön igényeihez alkalmazkodva
-
képzett, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársaink várják hívását
-
a rendszeres ügyfél-elégedettségi felmérések eredménye alapján szolgáltatásainkat az ügyfeleink igényeihez igazítjuk
-
magyar és angol nyelven egyaránt elérhetőek vagyunk
-
hangposta szolgáltatásunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll
-
szigorú biztonsági szabályok, melynek betartására nagy hangsúlyt fektetünk
-
ügyfeleink adatait kétszintű ügyfél-azonosítási rendszer védi, mely egy nyolcjegyű K&H énazonosítóból és a hozzá tartozó ePIN kódból áll
mikor érheti el szolgáltatásainkat?
- Electra támogatás, információs és adminisztrációs szolgáltatásaink hétköznap 08:00-17:00 óráig érhetőek el.
- Bankkártya ePIN kód és elektronikus banki szolgáltatások letiltása: a hét minden napján, 0-24 óráig lehetséges.
kinek ajánljuk?
-
aki vállalati ügyfélként magas szintű, innovatív szakmai kiszolgálást szeretne
-
aki elektronikus banki szolgáltatásainkat használja
-
aki kényelem mellett a maximális biztonságot is keresi