kössünk cascot használt autóra?
2024. november 28. - Mindannyian szeretnénk járművünket biztonságban tudni, de mi a helyzet a régebbi kocsikkal? Köthetünk cascot használt autóra?
A Tetszett Magyar Fogyasztóvédelmi Elégedettségi Monitor Kft. (Tetszett) 2011-ben alapított díjat a fogyasztóbarát pénzügyi szervezetek elismerésére és az ügyfelek érdekeit szem előtt tartó fejlesztések ösztönzésére. Az alapító célja az volt, hogy segítsen a fogyasztóknak egyre tudatosabbá válni, és a megfontolt ügyfeleknek is megkönnyítse a tájékozódást a biztosítási piacon. A díj feltételrendszerét a Kiírók Tanácsa dolgozta ki, amelynek tagjai: a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF), a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ), a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) és a Tetszett Kft.
A szakmai díjat az alapító szervezetek szakértőiből álló zsűri ítélte oda a K&H Biztosítónak, amely egy évig viselheti „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója Szakmai Díj” címet. A pályázóknak elsősorban a közérthető és átlátható ügyfél-tájékoztatásról, a felhasználóbarát online felületek és ügyfélszolgálati csatornák létrehozásáról, valamint ezek folyamatos fejlesztéséről kellett számot adniuk.
A K&H Biztosító pályázati anyagában többek között a fiókban, ügynökhálózatban, telefonos és személyes ügyfélszolgálaton dolgozók oktatását, illetve a fogyasztói visszajelzések vizsgálatára és az ügyfélbarát megoldási javaslatok kidolgozására létrehozott terület munkáját emelte ki. Azt is bemutatta, hogyan segíti az információkat az interneten kereső ügyfeleket a K&H Csoport honlapjának (www.kh.hu) felépítése: az érdeklődők már a kezdőoldalon megtalálják az „élethelyzetek” elnevezésű alkalmazást, amellyel az oldal látogatói egyszerűen megtalálhatják az egyéni élethelyzetükhöz illeszkedő terméket vagy szolgáltatást, közte a biztosító termékeit is.
A zsűri értékelésében kiemelt területként kezelte a fogyatékkal élő és megváltozott életkörülmények közé került ügyfelek kiszolgálását. A K&H Biztosító termékeit a fogyatékkal élő ügyfelek is elérhetik az online felületeken, és személyesen intézhetik ügyeiket az akadálymentes ügyfélszolgálatokon, speciális igény esetén pedig a Biztosító helyi képviselőin keresztül akár az ügyfél otthonában is tájékoztatást kaphatnak az őket érdeklő a termékekről.
A szakértők azt is vizsgálták, hogy a címért versenybe szálló biztosítókhoz érkezett panaszokat hogyan kezelték a pénzintézetek, és milyenek voltak a fogyasztóvédelmi hatóságok intézkedéseinek, a Pénzügyi Békéltető Testülettel való együttműködések, valamint a panaszstatisztikák mutatói.
„2011-ben a kitűzött üzleti célok elérése mellett stratégiánk kiemelt része volt az ügyfél-elégedettség növelése. Az elmúlt években rengeteg erőfeszítést tettünk folyamataink modernizálására és egyszerűsítésére. A visszajelzések alapján call centerünk menürendszerének megváltoztatása mellett döntöttünk, például bővítettük automata hangbemondással működő menüpontjaink számát. Nagyon sikeres volt a gépjármű felelősség biztosítási kampány időszakban bevezetett szolgáltatás, amelynek segítségével az ügyfelek lekérdezhették megújítási díjaikat, ezzel megkíméltük őket a rendszerben történő hosszas várakozástól. Társaságunknál már online intézhető kárbejelentés, szerződéskötés, ügyfeleink e-mailben és a honlapon keresztül is kérdezhetnek munkatársainktól, valamint ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is igényelhetnek ezen az úton.” - mondta el Luc Cools, a K&H Biztosító vezérigazgatója.
A K&H Biztosító rendszeresen méri és értékeli ügyfelei elégedettségét, valamint az ügyféloldali visszajelzéseket. Ez csak úgy képzelhető el, hogy rendszeresen meghallgatják ügyfeleik véleményét: a Biztosító panaszkezelési és levelezési gyakorlatának alapja, hogy az ügyfélnek minden esetben lehetősége van elmondani a véleményét, és a visszajelzések segítségével továbbfejleszti szolgáltatásait ügyfelei érdekében.
Válaszd autódhoz a K&H gépjárműbiztosításait, amiket kényelmesen online, pár perc alatt megköthetsz! Tudj meg többet!