telefonos banki szolgáltatás
[K&H TeleCenter]

intézd bankügyeidet kényelmesen, telefonon keresztül!

  • Telefonos Bankár segít bankügyeid intézésében
  • nem kell sorban állni a bankfiókban
  • A K&H Telecenter a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H Telecenter kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban bankkártya és elektronikus szolgáltatások letiltása) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
  • +36 1/20/30/70 335 3355
bankkártyád elvesztése, ellopása esetén azonnal hívd a külföldről is díjmentesen hívható +36 80 414 243 zöldszámot és tiltsd le díjmentesen!

részletek

Bizonyos szolgáltatásaink igénybevételéhez elektronikus azonosításra van szükség, az elektronikus azonosítás a 8 számjegyű énazonosító kóddal, valamint a 6 számjegyű ePIN kóddal történik. A kódokat az automata rendszerben kell megadnod a sikeres azonosításhoz.

Telefonos Bankár közreműködésével ePIN kóddal történő beazonosítást követően

Számlához kapcsolódó szolgáltatások 

  • Ügyféltörzsadat és Számlatörzsadat módosítása
  • K&H Lakossági Bankszámla nyitása és bankszámlához kapcsolódó számlacsomagok beállítása, beleértve a kiegészítő életbiztosítást tartalmazó számlacsomagok beállítását
  • Számlaegyenleg lekérdezése
  • Számlaadatok lekérdezése
  • HUF, USD, EUR valutanemben történő nagy összegű készpénzfelvétel előzetes bejelentése
  • HUF, USD, EUR-tól eltérő valuta felvételének előzetes bejelentése, összegtől függetlenül
  • Utólagos havi számlakivonat küldése
  • Tranzakciós igazolások, bizonylat másolatok kiküldése
  • Általános reklamáció kezelése
  • Folyószámla hitelkeret igénylése, megszüntetése, csökkentése
  • Személyi kölcsön igénylése, szerződéskötés
  • Hitelkártya igénylés, szerződéskötés
  • K&H e-bank szolgáltatással kapcsolatos igények kezelése, technikai segítségnyújtás
  • Felfüggesztett mobil-token azonosítási mód újra engedélyezése

Bankkártyához és hitelkártyához kapcsolódó szolgáltatások 

  • Bankkártya, hitelkártya aktiválás
  • Bankkártya, hitelkártya információk (rendelkezésre álló összeg, költések stb.)
  • Hitelkártyára vonatkozó, törlesztéssel kapcsolatos információk
  • ATM, vagy kereskedői POS tranzakciós problémák kezelése
  • Információ szolgáltatás bankkártyával kapcsolatos kérdésekben
  • Bankkártya reklamációkkal kapcsolatos ügyintézés
  • PIN kód újrarendelés
  • Pótkártya rendelés
  • Bankkártya használati limit módosítása
  • Bankkártya fiókkódjának, átvétel módjának módosítása
  • Ügyfél által nem aktivált bankkártyák kezelése
  • Betéti bankkártyák igénylése

Telefonos bankár közreműködésével, videóhívásban történő beazonosítással (valós idejű ügyfélazonosítás) igénybe vehető szolgáltatások köre

  • Szerződéskötés és bankszámlanyitás
 

Telefonos Bankár közreműködésével, ellenőrző kérdésekkel történő beazonosítással igénybe vehető szolgáltatások

  • Bankkártya, hitelkártya letiltás
  • K&H Lakossági bankszámlához kapcsolódó számlacsomagok beállítása, beleértve a kiegészítő életbiztosítást tartalmazó számlacsomagok beállítását
  • ePIN kód újrarendelése és külföldre történő kiküldése
  • ePIN kód letiltása
  • K&H hitelkártya törlesztési biztosításra vonatkozó csatlakozási nyilatkozatmegadása
  • K&H választható utasbiztosítás bankkártyához szolgáltatás igénylése és kezelése
  • Egyedi termékek/szolgáltatások ajánlatának az ismertetése
  • Azonosító eszközök letiltása
  • Internetes biztonsági kód (3D Secure Code) szolgáltatás regisztráció és a szolgáltatás paramétereinek módosítása (társ-) számlatulajdonos vagy kártyabirtokos által
  • Mobil-token tiltása/törlése

Telefonos Bankár közreműködésével, ellenőrző kérdések nélkül igénybe vehető szolgáltatások

  • Általános információ banki termékekről és szolgáltatásokról 

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és további kérdésed van, kérjük hívd a K&H TeleCentert a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon, vagy fáradj be bankfiókjaink bármelyikébe, ahol készséggel állunk rendelkezésedre!

kinek ajánljuk?

  • aki kényelmesen, gyorsan, sorban állás nélkül, telefonon keresztül szeretné intézni pénzügyeit

Üzletszabályzat
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások általános szerződési feltételei
hirdetmény - természetes személyek bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire, valamint pénztári tranzakcióira vonatkozóan
Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek célja pusztán a figyelem felkeltése. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit az Ügyfélszerződés, az Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és itt, a www.kh.hu internetes oldalon.