telefonos banki szolgáltatás
[K&H TeleCenter]
intézd bankügyeidet kényelmesen, telefonon keresztül!
- Telefonos Bankár segít bankügyeid intézésében
- nem kell sorban állni a bankfiókban
- A K&H Telecenter a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H Telecenter kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban bankkártya és elektronikus szolgáltatások letiltása) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
- +36 1/20/30/70 335 3355
részletek
Bizonyos szolgáltatásaink igénybevételéhez elektronikus azonosításra van szükség, az elektronikus azonosítás a 8 számjegyű énazonosító kóddal, valamint a 6 számjegyű ePIN kóddal történik. A kódokat az automata rendszerben kell megadnod a sikeres azonosításhoz.
Telefonos Bankár közreműködésével ePIN kóddal történő beazonosítást követően
Számlához kapcsolódó szolgáltatások
- Ügyféltörzsadat és Számlatörzsadat módosítása
- K&H Lakossági Bankszámla nyitása és bankszámlához kapcsolódó számlacsomagok beállítása, beleértve a kiegészítő életbiztosítást tartalmazó számlacsomagok beállítását
- Számlaegyenleg lekérdezése
- Számlaadatok lekérdezése
- HUF, USD, EUR valutanemben történő nagy összegű készpénzfelvétel előzetes bejelentése
- HUF, USD, EUR-tól eltérő valuta felvételének előzetes bejelentése, összegtől függetlenül
- Utólagos havi számlakivonat küldése
- Tranzakciós igazolások, bizonylat másolatok kiküldése
- Általános reklamáció kezelése
- Folyószámla hitelkeret igénylése, megszüntetése, csökkentése
- Személyi kölcsön igénylése, szerződéskötés
- Hitelkártya igénylés, szerződéskötés
- K&H e-bank szolgáltatással kapcsolatos igények kezelése, technikai segítségnyújtás
- Felfüggesztett mobil-token azonosítási mód újra engedélyezése
Bankkártyához és hitelkártyához kapcsolódó szolgáltatások
- Bankkártya, hitelkártya aktiválás
- Bankkártya, hitelkártya információk (rendelkezésre álló összeg, költések stb.)
- Hitelkártyára vonatkozó, törlesztéssel kapcsolatos információk
- ATM, vagy kereskedői POS tranzakciós problémák kezelése
- Információ szolgáltatás bankkártyával kapcsolatos kérdésekben
- Bankkártya reklamációkkal kapcsolatos ügyintézés
- PIN kód újrarendelés
- Pótkártya rendelés
- Bankkártya használati limit módosítása
- Bankkártya fiókkódjának, átvétel módjának módosítása
- Ügyfél által nem aktivált bankkártyák kezelése
- Betéti bankkártyák igénylése
Telefonos bankár közreműködésével, videóhívásban történő beazonosítással (valós idejű ügyfélazonosítás) igénybe vehető szolgáltatások köre
- Szerződéskötés és bankszámlanyitás
Telefonos Bankár közreműködésével, ellenőrző kérdésekkel történő beazonosítással igénybe vehető szolgáltatások
- Bankkártya, hitelkártya letiltás
- K&H Lakossági bankszámlához kapcsolódó számlacsomagok beállítása, beleértve a kiegészítő életbiztosítást tartalmazó számlacsomagok beállítását
- ePIN kód újrarendelése és külföldre történő kiküldése
- ePIN kód letiltása
- K&H hitelkártya törlesztési biztosításra vonatkozó csatlakozási nyilatkozatmegadása
- K&H választható utasbiztosítás bankkártyához szolgáltatás igénylése és kezelése
- Egyedi termékek/szolgáltatások ajánlatának az ismertetése
- Azonosító eszközök letiltása
- Internetes biztonsági kód (3D Secure Code) szolgáltatás regisztráció és a szolgáltatás paramétereinek módosítása (társ-) számlatulajdonos vagy kártyabirtokos által
- Mobil-token tiltása/törlése
Telefonos Bankár közreműködésével, ellenőrző kérdések nélkül igénybe vehető szolgáltatások
- Általános információ banki termékekről és szolgáltatásokról
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és további kérdésed van, kérjük hívd a K&H TeleCentert a +36 1/20/30/70 335 3355 telefonszámon, vagy fáradj be bankfiókjaink bármelyikébe, ahol készséggel állunk rendelkezésedre!
kinek ajánljuk?
-
aki kényelmesen, gyorsan, sorban állás nélkül, telefonon keresztül szeretné intézni pénzügyeit