mobiltelefonegyenleg-feltöltés
Töltsd fel mobiltelefonod egyenlegét sorban állás és készpénz használata nélkül a K&H Bank ATM-jein!
- nincs sorban állás, készpénzt sem kell használnod
- telefonodat bármely napszakban feltöltheted
- mindhárom mobiltelefon-szolgáltató kártyáját feltöltheted
részletek
feltölthető kártyák |
|
---|---|
feltölthető összegek |
|
a feltöltés folyamata
- helyezd be bankkártyádat, és válassz nyelvet, majd add meg a kártyához tartozó PIN kódot!
- válasszd ki a Telefon feltöltés menüpontot!
- a következő megjelenő képernyőn válasszd ki a mobilszolgáltatót: T-Mobile, Vodafone vagy Yettel!
- add meg telefonszámodat! Fontos: a 30-as, 70-es vagy 20-as előválasztót is be kell írni a telefonszám elé!
- ismét billentyűzd be a telefonszámot!
- válasszd ki a feltöltendő bruttó összeget!
- a szokásos módon visszakapod bankkártyádat és a bizonylatot, és mobilszolgáltatód a sikeres feltöltésről egy sms üzenetet küld a feltöltött telefonszámra
A feltöltési folyamat során a „törlés” billentyű megnyomásával bármikor megszakíthatod a tranzakciót és visszakapod a bankkártyádat.
ÁFA-s számla igénye esetén hívd az illetékes mobiltelefon-szolgáltató ügyfélszolgálatát:
- T-Mobile: 1230
- Vodafone: 1270
- Yettel: 1220
kinek ajánljuk?
- akik nem szeretnek a feltöltőkártya-vásárlás miatt üzletben sorban állni
- akik szeretik készpénz használata nélkül feltölteni saját vagy családtagjaik, ismerőseik mobiltelefon-egyenlegét