legismertebb farsangi karneválok a nagyvilágban
2025. február 12. - Szeretnénk részt venni egy igazán egyedi és felejthetetlen programon? Ezt nyújthatják nekünk a világ számos pontján megrendezett karneválok!
Fontos különbség, hogy az eseti digitális jegyek, a napijegyek és a bérletek használata eltérő. Csak a digitális vonaljegyet és az időalapú jegyeket szükséges a kódmatrica beolvasásával érvényesíteni. A napijegyek és a bérletek a vásárláskor megadott kezdő időponttól már érvényesek, csak az első ajtós felszállásnál és a metróbejáratnál szükséges beolvasni őket a matricával.
Keresd a „jegyek eseti utazáshoz” kategóriában!
jó, ha tudod:
Amennyiben a keresett jegyet nem találod mobiljegy formájában a K&H mobilbankban, az azt jelenti, hogy a jegytípus még nem elérhető online formában a közlekedési szolgáltatónál, így online vásárlásra nincs lehetőség.
Azokat a jegyeket, amiket megvásároltam, de még nem érvényesítettem, valamint azokat a jegyeket, bérleteket, amelyek már érvényesek.
Jegyérvényesítés és ellenőrnek felmutatás. Áthelyezésre nincs lehetőség bejelentkezés nélkül.
35 naponta be kell lépned a mobilbankba, hogy meggyőződjünk arról, továbbra is te használod a készüléket.
Igen, azok a jegyek/bérletek jelennek meg bejelentkezés nélkül, amiket az adott eszközön vásároltál, vagy az eszközre áthelyeztél.
Igen, a K&H+ beállításokban lehetőség van a funkció kikapcsolására.
A korábbi jegyeket a K&H+ vásárlási előzmények között megtalálod.
Nem, ezek akkor érhetőek el bejelentkezés nélkül, amikor az érvényességi idejük megkezdődik.
Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban [K&H mobilbankban] elérhető közlekedési mobiljegy megvásárlását lehetővé tevő szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. (a továbbiakban: KHCSK), mint viszonteladó nyújtja, azonban az érvényes közlekedési mobiljeggyel igénybe vehető utazási szolgáltatást a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel, szerződéses kapcsolatban lévő közlekedési társaságok nyújtják. Ezen társaságok teljes listáját ezen a honlapon keresztül éred el.
A közlekedési mobiljegy a K&H mobilbankban is megvásárolható utazási jogosultság, melyet a KHCSK, mint a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladója a K&H mobilbank K&H+ menüpontján keresztül értékesít. A közlekedési mobiljegy típusát tekintve lehet vonaljegy, napijegy, bérlet (illetve ezeknek kedvezményes típusai) helyi közösségi közlekedés esetén.
A K&H mobilbankban minden olyan helyi közösségi közlekedési mobiljegy és bérlet elérhető, amelyet a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel szerződéses kapcsolatban lévő közlekedési társaságok mobiljegy formában elérhetővé tesznek.
A szolgáltatások igénybevételéhez rendelkezni kell K&H lakossági betéti- és/vagy hitelkártya szolgáltatással, a K&H Bank elektronikus csatornáihoz, így a K&H mobilbankhoz való hozzáféréssel, telefonba épített működőképes kamerával és aktív internetkapcsolattal. A K&H mobilbankot Android 5.0 (és újabb) vagy iOS 13 (és újabb) operációs rendszerű telefonra lehet telepíteni.
[K&H lakossági bankkártyák, hitelkártyák, induló THM1: 2,9%–5,6%, THM2 2021.01.01-től: 18,5%–26,1%]
Igen, a közlekedési mobiljegy szolgáltatás igénybevételéhez szükséges a K&H Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaira [K&H e-bank, K&H mobilbank] vonatkozó szerződés megkötése, melyet bankfiókjainkban, valamint a K&H Telecenteren keresztül online videohívás formájában tudsz megtenni. Illetve el kell fogadni a K&H mobilbank K&H+ menüjében a KHCSK által közzétett K&H+ szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket és itt az Adatkezelési Tájékoztatót is megismerheted.
A K&H mobilbank ingyenesen letölthető a Google Play Áruházból és az AppStore-ból.
A szolgáltatás-megszüntetési igényedet tudod jelezni a K&H mobilbankon keresztül vagy a K&H e-bankon keresztül küldött üzenetben, valamint a K&H Telecenteren keresztül telefonon. Arra figyelj, hogy a szolgáltatás megszüntetése esetén nem fogod tudni elérni közlekedési mobiljegyeidet – azaz a még fel nem használt jegyeidet és érvényes bérleteidet –, ezért javasoljuk, csak ezek érvényességének lejárta után indítsd el az igényt. A szolgáltatás megszüntetési igény jelzését követő 15. napon kerül megszüntetésre.
A K&H+ szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. nyújtja. A szolgáltatás igénybevételéhez a K&H mobilbank alkalmazáson belül a K&H+ szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek elfogadása szükséges. A szolgáltatásnyújtásban a K&H Bank teljesítési segédként vesz részt.
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H e-bank], [K&H mobilbank]
betétikártya szolgáltatás [K&H lakossági bankkártyák]
betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön
telefonos banki szolgáltatás [K&H TeleCenter]