K&H+

  • közlekedési mobiljegyek, bérletek
  • sorban állás nélkül
  • védjük a környezetünket

most már BKV vonaljegy, valamint 30 és 90 perces jegyek is elérhetőek a K&H+ szolgáltatásunkban

  • vedd meg nálunk egyszerűen, felesleges papír és sorban állás nélkül

közlekedési mobiljegyekkel kapcsolatos aktualitások

jó tudni: a digitális jegyek és bérletek használata eltérő

Fontos különbség, hogy az eseti digitális jegyek, a napijegyek és a bérletek használata eltérő. Csak a digitális vonaljegyet és az időalapú jegyeket szükséges a kódmatrica beolvasásával érvényesíteni. A napijegyek és a bérletek a vásárláskor megadott kezdő időponttól már érvényesek, csak az első ajtós felszállásnál és a metróbejáratnál szükséges beolvasni őket a matricával.

mostantól elérhető a K&H+-ban az egyszeri utazásra jogosító BKK vonaljegy

Keresd a „jegyek eseti utazáshoz” kategóriában!

jó, ha tudod:

  • a BKK vonaljegy egyszeri, megszakítás nélküli utazásra jogosít
  • viszont a metróvonalak közötti egy irányba történő átszállást lehetővé teszi
  • a vásárlástól számított 2 évig felhasználható, és a még nem érvényesített jegy az alkalmazásban visszaváltható
  • a jegyeket a tömegközlekedési eszközöknél elhelyezett QR kód leolvasók segítségével lehet érvényesíteni

Amennyiben a keresett jegyet nem találod mobiljegy formájában a K&H mobilbankban, az azt jelenti, hogy a jegytípus még nem elérhető online formában a közlekedési szolgáltatónál, így online vásárlásra nincs lehetőség.

próbáld ki a K&H mobilbank funkcióját, a K&H+-t

belépés nélküli jegyérvényesítés bekapcsolása

belépés nélküli jegyérvényesítés bekapcsolása

  • nyisd meg a beállítások menüpontot
  • azon belül keresd meg a K&H+ beállításokat
  • kattints a jegyek és bérletek csempére
  • kapcsoldt be a szolgáltatást a képernyőn látható módon

új jegyérvényesítési folyamat

milyen jegyeket érek el belépés nélkül?

Azokat a jegyeket, amiket megvásároltam, de még nem érvényesítettem, valamint azokat a jegyeket, bérleteket, amelyek már érvényesek.

milyen funkciókat érek el bejelentkezés nélkül?

Jegyérvényesítés és ellenőrnek felmutatás. Áthelyezésre nincs lehetőség bejelentkezés nélkül.

miért kell biztonsági okokból belépnem?

35 naponta be kell lépned a mobilbankba, hogy meggyőződjünk arról,  továbbra is te használod a készüléket.

tudom-e egyszerre több eszközön használni?

Igen, azok a jegyek/bérletek jelennek meg bejelentkezés nélkül, amiket az adott eszközön vásároltál, vagy az eszközre áthelyeztél.

ki lehet-e kapcsolni?

Igen, a K&H+ beállításokban lehetőség van a funkció kikapcsolására.

hol találom a jegyemet/bérletemet, ha letelt az érvényességi ideje, de az ellenőrnek mégis fel kell mutassam?

A korábbi jegyeket a K&H+ vásárlási előzmények között megtalálod.

azok a bérletek is megjelennek, amelyek érvényességi ideje nem a vásárlás pillanatától fogva kezdődik?

Nem, ezek akkor érhetőek el bejelentkezés nélkül, amikor az érvényességi idejük megkezdődik.

gyakran ismételt kérdések

általános kérdések és regisztráció

ki nyújtja a szolgáltatást? hol érhető el szolgáltatás?

Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban [K&H mobilbankban] elérhető közlekedési mobiljegy megvásárlását lehetővé tevő szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. (a továbbiakban: KHCSK), mint viszonteladó nyújtja, azonban az érvényes közlekedési mobiljeggyel igénybe vehető utazási szolgáltatást a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel, szerződéses kapcsolatban lévő közlekedési társaságok nyújtják. Ezen társaságok teljes listáját ezen a honlapon keresztül éred el.

mi az a közlekedési mobiljegy?

A közlekedési mobiljegy a K&H mobilbankban is megvásárolható utazási jogosultság, melyet a KHCSK, mint a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladója a K&H mobilbank K&H+ menüpontján keresztül értékesít. A közlekedési mobiljegy típusát tekintve lehet vonaljegy, napijegy, bérlet (illetve ezeknek kedvezményes típusai) helyi közösségi közlekedés esetén.

milyen jegyek, bérletek érhetők el a K&H+ szolgáltatásban?

A K&H mobilbankban minden olyan helyi közösségi közlekedési mobiljegy és bérlet elérhető, amelyet a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel szerződéses kapcsolatban lévő közlekedési társaságok mobiljegy formában elérhetővé tesznek. 

milyen technikai feltételekkel lehet használni a szolgáltatást?

A szolgáltatások igénybevételéhez rendelkezni kell K&H lakossági betéti- és/vagy hitelkártya szolgáltatással, a K&H Bank elektronikus csatornáihoz, így a K&H mobilbankhoz való hozzáféréssel, telefonba épített működőképes kamerával és aktív internetkapcsolattal. A K&H mobilbankot Android 5.0 (és újabb) vagy iOS 13 (és újabb) operációs rendszerű telefonra lehet telepíteni. 

[K&H lakossági bankkártyák, hitelkártyák, induló THM1: 2,9%–5,6%, THM2 2021.01.01-től: 18,5%–26,1%]

mindenképpen szükség van regisztrációra?

Igen, a közlekedési mobiljegy szolgáltatás igénybevételéhez szükséges a K&H Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaira [K&H e-bank, K&H mobilbank] vonatkozó szerződés megkötése, melyet bankfiókjainkban, valamint a K&H Telecenteren keresztül online videohívás formájában tudsz megtenni. Illetve el kell fogadni a K&H mobilbank K&H+ menüjében a KHCSK által közzétett K&H+ szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket és itt az Adatkezelési Tájékoztatót is megismerheted.

honnan tölthető le a K&H mobilbank?

A K&H mobilbank ingyenesen letölthető a Google Play Áruházból és az AppStore-ból.

hogyan tudom megszüntetni a szolgáltatást?

A szolgáltatás-megszüntetési igényedet tudod jelezni a K&H mobilbankon keresztül vagy a K&H e-bankon keresztül küldött üzenetben, valamint a K&H Telecenteren keresztül telefonon. Arra figyelj, hogy a szolgáltatás megszüntetése esetén nem fogod tudni elérni közlekedési mobiljegyeidet – azaz a még fel nem használt jegyeidet és érvényes bérleteidet –, ezért javasoljuk, csak ezek érvényességének lejárta után indítsd el az igényt. A szolgáltatás megszüntetési igény jelzését követő 15. napon kerül megszüntetésre.

töltsd le a K&H mobilbankot!

K&H mobilbank letöltése QR-kóddal

google sotre  apple

A K&H+ szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. nyújtja. A szolgáltatás igénybevételéhez a K&H mobilbank alkalmazáson belül a K&H+ szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek elfogadása szükséges. A szolgáltatásnyújtásban a K&H Bank teljesítési segédként vesz részt.

dokumentumok

Általános Szerződési Feltételek K&H+ szolgáltatásra vonatkozóan
K&H+ Adatkezelési tájékoztató

internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H e-bank], [K&H mobilbank]
betétikártya szolgáltatás [K&H lakossági bankkártyák]
betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön
telefonos banki szolgáltatás [K&H TeleCenter]

KiberPajzs
Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben, látogass el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)
Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A K&H+ szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. nyújtja. A szolgáltatásnyújtásban a K&H Bank teljesítési segédként vesz részt. A kondíciók módosításának jogát a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. és a K&H Bank fenntartja. A K&H+ szolgáltatás leírását és feltételeit a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. K&H+ szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételei tartalmazza. A K&H mobilbank leírását és feltételeit a K&H Bank elektronikus azonosítású banki szolgáltatásokra vonatkozó Általános Szerződési Feltételei, az Üzletszabályzata és a Természetes személyes bankszámláira, betétszámláira, lekötött betéteire, valamint pénztári tranzakcióira vonatkozó Hirdetménye tartalmazza. Részletek itt a kh.hu weboldalon.