K&H Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás (MFO)
- széles körű védelmet nyújt az alapcsomag
- 10% kedvezmény éves díjfizetés esetén
- ügyfélbarát kárrendezés
részletek
A K&H Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás közérthető és könnyen összehasonlítható feltételrendszerrel rendelkezik, egyszerűen és gyorsan intézheted ügyeidet az elektronikus kommunikációs felületünkön, valamint ügyfélbarát kárrendezés mellett tudhatod biztonságban a féltett értékeidet.
az alapcsomag elemei
- elemi károk
- tűz
- füst- és koromszennyezés
- robbanás
- villámcsapás
- villámcsapás másodlagos hatása
- vihar
- felhőszakadás
- jégverés
- hónyomás
- árvíz
- földrengés
- földcsuszamlás, kő-, szikla- és földomlás
- ismeretlen építmény, üreg beomlása
- idegen jármű ütközése
- idegen tárgyak rádőlése
- alapfedezetek
- vízkár (beázás, kívülről érkező víz, vezetékes vízkár, elfolyt víz)
- betöréses lopás, rablás, besurranás
- rongálás, vandalizmus
- üvegtörés
- felelősségbiztosítás (10 millió Ft kártérítési limittel)
A biztosítás megköthető állandóan lakott ingatlanra (lakóépületre, annak melléképületeire, valamint napelemekre, napkollektorokra vagy hőszivattyúkra), továbbá az ingatlanon belüli ingóságokra és értéktárgyakra.
A K&H Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás részletei a vonatkozó szerződési dokumentációban tekinthetőek meg.
kiegészítő biztosítások megkötésével az alábbi károkat is megtérítjük
- értéktárgy kiegészítő biztosítás (200 000 Ft érték felett)
- kerti bútor
kinek ajánljuk?
magyarországi, saját tulajdonú, vagy bérelt, állandóan lakott ingatlannal rendelkező természetes személyek részére ajánljuk
A korábbi dokumentumok a dokumentumkeresőben érhetőek el.
gyakran ismételt kérdések
ki kötheti meg a K&H Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítást?
Azon természetes személy, aki állandóan lakott, saját tulajdonban lévő vagy bérelt ingatlannal rendelkezik Magyarországon, és általános lakásbiztosítási igénye van.
milyen kiegészítő fedezeteket köthetek?
2 kiegészítő fedezet köthető:
- értéktárgy kiegészítő biztosítás (200 000 Ft érték felett)
- kerti bútor
bérlőként is köthetek K&H Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítást?
Igen, bérlőként is köthető biztosítás, akár külön csak ingóságra is.
mire nem terjed ki a K&H Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás?
Fontos tudni, hogy mentesül a biztosító a szolgáltatási kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt (biztosítási eseményt) jogellenesen, szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartással a szerződő fél vagy a biztosított, a velük közös háztartásban élő hozzátartozójuk okozta.
Kérjük, figyelmesen olvasd el a biztosítás szerződési feltételeit, amely részletesen tartalmazza a mentesüléseket, a kizárások részleteit, továbbá a kiegészítő fedezetekre vonatkozó kizárásokat, korlátozásokat, amelyekre nem terjed ki a biztosítási szerződés.
hitel van az ingatlanon, így is köthetek K&H Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítást?
Igen, jelzáloghitel felvétel esetén a biztosítás teljesíti a hitelfedezetül szolgáló ingatlannal kapcsolatos vagyonbiztosítási elvárásokat. Ilyen esetben kárkifizetési korlátozást meghaladó kár esetén a hitelösszeg és járulékainak erejéig, a kölcsönnyújtó hitelintézet kapja a biztosító szolgáltatását.
mikor és hogyan tudom fizetni az otthonbiztosítást?
A biztosítás díja fizethető online díjfizetéssel (bankkártyával), csoportos beszedési megbízással, banki átutalással, vagy készpénz-átutalási megbízáson (postai csekken). A díjfizetés gyakorisága lehet éves (egy összegben egész évre előre történő fizetéssel), féléves, negyedéves vagy havi. Készpénz-átutalási megbízás (postai csekk) esetén a díjfizetés gyakorisága csak éves vagy féléves lehet. A díjfizetés módja bármikor, a díjfizetés gyakorisága a biztosítási szerződés évfordulójakor módosítható. A biztosítás első díjrészlete a kockázatviselés kezdetének napján esedékes.
hogyan fizethető a lakásbiztosítás díja?
A biztosítás díja fizethető online díjfizetéssel (bankkártyával), csoportos beszedési megbízással, banki átutalással, vagy készpénz-átutalási megbízáson (postai csekken).
mettől meddig tart a kockázatviselés?
A biztosító kockázatviselése az ajánlaton meghatározott időpontban megkezdődik, amely időpont érvényesen nem lehet korábbi, mint az ajánlat aláírásának napját követő nap 0:00 órája és nem lehet későbbi, mint az ajánlat megtételét követő 60. nap. A kockázatviselés a szerződés megszűnéséig tart.
hogyan mondhatom fel a szerződést?
A szerződés létrejöttéről szóló tájékoztatás kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződő a szerződést indoklás nélkül felmondhatja.
A biztosítási szerződés megszüntethető továbbá évfordulóra történő felmondással, érdekmúlással, lehetetlenüléssel, közös megegyezéssel, tartamos szerződés esetén a tartam lejártával. Határozatlan idejű szerződés a biztosítási időszak végére bármikor felmondható, de a felmondó nyilatkozatnak legalább 30 nappal a biztosítási évforduló előtt be kell érkeznie a biztosító székhelyére. A biztosítási szerződés felmondható továbbá minden év márciusában is. A biztosítás megszűnik abban az esetben is, ha a biztosítási időszakra járó díjat határidőre nem fizetik meg.
mi a tennivaló, ha káresemény történik?
A bekövetkezett kárt bejelentheted online kárbejelentési felületünkön a www.ugyfelportal.kh.hu/karbejelento címen, ahol gyorsan, egyszerűen, digitálisan intézheted ügyed. A káreseményét bejelentheted továbbá:
- írásban a K&H Biztosító Zrt., Budapest 1851 postacímen,
- személyesen a Központi Ügyfélszolgálaton: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.,
- a kar@kh.hu email címen,
- a +36 1/20/30/70 335 3355-ös központi telefonszámon, valamint
- a +36 1 461 5235-ös faxszámon.
A biztosítási eseményt legkésőbb a tudomásra jutástól számított 15 munkanapon belül be kell jelentenie a biztosító felé, illetve felelősségbiztosítási eseményt legkésőbb 30 napon belül kell bejelenteni.
mi a kárrendezés menete?
A biztosító a kárbejelentést követő 2 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a szerződővel/ biztosítottal, és a kárbejelentéstől számított 5 munkanapon belüli időpontot ajánl a kárszemlére (ha szükséges szemle).
Amennyiben vis maior vagy havaria esete áll fenn, amely nem teszi lehetővé az 5 munkanapon belül történő kárszemlét, a biztosító erről haladéktalanul tájékoztatást nyújt a honlapján.
A biztosító a kárbejelentést, de legkésőbb a kárszemlét követő 5 munkanapon belül kérheti az ügyféltől a kár elbírálásához szükséges dokumentumok csatolását.
Gyorsított kárrendezés esetén az ügyintézés határideje legfeljebb 5 munkanap.
A biztosító vállalja, hogy amennyiben a kárigény elutasításra kerül, az a kárszemlét vagy az utolsó szükséges irat beérkezését követő 10 munkanapon belül megtörténik.
hogyan történik a kárkifizetés?
A kárkifizetés indítása (pl. banki utalás elindítása) a kárszemlét, vagy az utolsó szükséges dokumentum beérkezését követő 5 munkanapon belül történik meg.
Figyelmedbe ajánljuk az MNB oldalát, ahol összehasonlíthatod a Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosításokat.