legismertebb farsangi karneválok a nagyvilágban
2025. február 12. - Szeretnénk részt venni egy igazán egyedi és felejthetetlen programon? Ezt nyújthatják nekünk a világ számos pontján megrendezett karneválok!
Az új K&H mobilbank kezdőlapján a legfontosabb információkat láthatod. Itt ellenőrizheted számlaegyenlegedet, megtekintheted a három legutóbbi tranzakciódat, illetve a különféle tranzakciók indítási lehetőségét is megtalálhatod itt. Több számla esetén jobbra-balra történő lapozással válthatsz köztük, a diszkrét mód ikonjára nyomva pedig bármikor elrejtheted egyenlegedet a kíváncsi szemek elől!
Amennyiben félbehagynál valamit, ne aggódj, a képernyő alján felhívjuk rá a figyelmedet, hogy semmiről se maradj le!
a K&H mobilbank azonosítást igénylő funkcióit automatikusan igénybe vehetik a K&H e-bank szolgáltatást használó Ügyfeleink
az alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal
Az alkalmazást az alábbi eszközökön használhatod:
iPhone 6S és későbbi iPhone-készülékek, amelyek legalább iOS 15-ös operációs rendszerrel rendelkeznek;
olyan Android operációs rendszerű okostelefonok, amelyeken legalább Android 8.0-s verziójú operációs rendszer fut;
K&H mobilbank alkalmazásunk jelenleg nem elérhető azokon a 2019 őszétől megjelenő Huawei telefonokon (pl. Huawei Mate 30, P40), amelyek nem támogatják a Google Play Services (GPS) ökoszisztémát.
A személyes pénzügyeket érintő funkciókhoz internetkapcsolat szükséges. Internetkapcsolat nélkül is elérheted azonban a K&H e-bank bejelentkezési funkcióját.
Céges számláid esetén a számlák feletti jogosultságok megegyeznek a K&H e-bankban beállított jogosultságokkal.
A K&H mobilbank alkalmazást több mobileszközre is letöltheted, majd a mobil-token aktiválását követően használhatod.
Az alkalmazást az „alkalmazás-beállítások” menüpontban, a mobil-token törlésével deaktiválhatod. Deaktiválást követően a belépést igénylő funkciók nem érhetők el. Elvesztett vagy ellopott telefon esetén a mobil-tokent azonnal törölheted a K&H e-bank „beállítások/azonosító eszközök kezelése” menüpontjában, vagy a K&H TeleCenter segítségével.
A K&H mobilbankból indított átutalási megbízások napi limitje 2023. szeptember 1-jétől 20 millió forintra emelkedett.
A K&H mobilbankból indított megbízások költsége megegyezik a K&H e-bankban rögzített tranzakciók költségével.
A K&H mobilbankra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a következő linken érheted el:
https://www.kh.hu/adatvedelem/egyedi-tajekoztatok/mobilbank
kényelmes, praktikus, hiszen mobiltelefonod mindig nálad van
rögtön a vásárlás vagy készpénzfelvétel előtt beállíthatod bankkártyád napi tranzakciós limitjét, nem kell megvárnod, amíg számítógép közelébe kerülsz
bárhol, bármikor naprakész, friss információkat kapsz bankszámládról és bankkártyádról
kompakt, könnyen kezelhető, kevesebb adatforgalommal jár a használata, mintha böngészőt használnál
magas biztonsági szint mellett biztosítja az egyszerű és könnyű kezelést
Az alkalmazás letöltését követően néhány egyszerű lépésben aktiválnod kell a K&H mobilbankot . Aktiváláshoz három különböző lehetőség közül választhatsz:
aktiválás felhasználónév és jelszó használatával
Akkor válaszd ezt az opciót, ha használtál már K&H mobilbankot, vagy felhasználónévvel és jelszóval használod jelenleg a K&H e-bankot. A K&H mobilbankot az e-bankkal megegyező felhasználónév/jelszó párossal aktiválhatod.
aktiválás K&H énazonosító és ePIN használatával
Új felhasználóként, illetve ha még nem használtál K&H e-bankot, K&H énazonosítódat és ePIN kódodat használhatod aktiválásra. Amennyiben nem tudod, vagy elfelejtetted azonosítóidat, bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz újat.
aktiválás e-bankon keresztül
Az alkalmazás aktiválását K&H e-bankon keresztül is elvégezheted. Jelentkezz be e-bankodba számítógépeden, és kattints a beállítások/mobil-token aktiválás menüpontra, ahol a folyamaton lépésről lépésre végigvezetünk.
Az aktiválás során egy biztonsági azonosítót, úgynevezett mPIN kódot kell választanod, amelyet a továbbiakban a mobilbankba történő belépésre, és ott a tranzakciók aláírásának megerősítésére használhatsz. Az arra alkalmas készülékeken erős biometrikus azonosítóval is helyettesítheted.
A K&H mobilbankba épített mobil-token azonosító lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyszerűen, billentyűzet használata nélkül, mégis magas biztonsági szint mellett legyen lehetőséged belépni e-bank fiókodba, és ott a megbízások aláírására.
belépés K&H e-bankba
Az e-bank belépéshez (illetve az e-bankban történő műveletek aláírásához) nem szükséges a K&H mobilbankba bejelentkezned, csupán a bejelentkező képernyőn rákoppintani a "K&H e-bank kódbeolvasás" feliratra, majd számítógépeden a K&H e-bank belépési felületén megjelenő színes kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, akkor a hitelesítés után az e-bank belépés ezután automatikusan megtörténik. Ha a belépéskor mobiltelefonod nem talál internetkapcsolatot, akkor a mobilbank alkalmazásban megjelenik egy számsor, amelyet számítógépeden az e-bank felületén kell begépelned
tranzakció-aláírás K&H e-bankban
Lehetőséged van arra, hogy az e-bankban rögzített megbízásokat a mobilbank alkalmazás segítségével hagyd jóvá. Az e-bankból indított műveletek aláírásához nem szükséges bejelentkezned a K&H mobilbankba, csupán a kezdő képernyőn rákoppintani a "K&H e-bank kódbeolvasás" feliratra, majd a K&H e-bank tranzakció-aláíró felületén megjelenő QR-kódot okostelefonoddal beolvasni. Ha mobiltelefonodon van aktív internetkapcsolat, akkor a hitelesítés után a megbízás jóváhagyása automatikusan megtörténik.
A K&H mobilbankot K&H e-bank szolgáltatással rendelkező ügyfeleink letöltést és aktiválást követően automatikusan használhatják, külön igénylésre nincs szükség. Ha még nem rendelkezel K&H e-bankkal, a mobilbank alkalmazás használatához Elektronikus Azonosítású Banki Szolgáltatásokra vonatkozó szerződést kell kötnöd a Bankkal.
a K&H mobilbank biztonságát a telefon általános biztonsági állapota is befolyásolja:
ne iktasd ki a telefon beépített védelmi rendszerét (ne "root"-old / "jailbreak"-eld a készüléket)!
ne telepíts semmilyen mobil alkalmazást bizonytalan forrásból. Csak hivatalos webáruházakat használj! Ha egy alkalmazásra már nincs szükséged, töröld le a készülékedről!
minden mobil alkalmazás telepítésekor ellenőrizd, hogy milyen jogosultságokat kér a program! Ha olyan jogosultságokat is igényel, amelyek a feladatának ellátásához nem szükségesek (pl. egy jegyzetfüzet applikáció SMS küldési jogot is kér), akkor ne telepítsd az alkalmazást!
használj PIN kódot vagy jelszót a telefon feloldásához, hogy ezáltal is védelem alatt álljon az illetéktelenekkel szemben, akkor is, ha a készülék őrizetlenül marad, vagy elvész!
a K&H mobilbank telepítése és használata során ne feledd a következőket:
mPIN kódodat ne oszd meg senki mással, ne írd fel!
a Bank is mindent megtesz a K&H mobilbank biztonsága érdekében. Néhány fontosabb óvintézkedés:
a mobil-token egy kiemelt biztonságú, kétfaktoros azonosítási mód. A magas fokú biztonsághoz az is hozzájárul, hogy az ellopott telefonon nem használható az alkalmazás az mPIN kód ismerete nélkül, az mPIN kód pedig a készülék birtoklása nélkül szintén nem használható.
az alkalmazás titkosítva kommunikál a Bankkal, azért, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá, ne módosíthassák az adatokat a hálózaton való továbbítás során
ha kikerül a birtokodból a mobiltelefon, a mobil-tokent letilthatod K&H e-bankban és K&H TeleCenteren / K&H Cégvonalon keresztül
Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben, látogass el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)