qvik fizetés - a legújabb azonnali fizetési megoldás
2024. november 18. - Gyors és biztonságos bankolás: a qvik fizetés segítségével csak egy okostelefonra és egy magyar pénzintézet mobilbank szolgáltatására van szükség.
díjmentesen megtekintheted és letöltheted elektronikus számlakivonataidat
kedvezményes díjért indíthatsz forint- és devizaátutalásokat
a gyakran használt bankszámlákat rögzítheted a partnerek közé
egy gombnyomással új átutalási megbízást készíthetsz egy korábbi utalás adataival
lekérdezheted hitelkártya-egyenlegedet, és kiegyenlítheted aktuális törlesztőrészletedet
nyomon követheted bankkártya- és hitelkártya-műveleteidet
ha nagyobb összegű vásárlást tervezel, előzetesen módosíthatod bankkártyád napi limitét
egyetlen aláírással jóváhagyhatod több művelet rögzítését is
bankkártya igénylése, aktiválása
megtakarítási számla nyitása, megtakarítások kezelése, megtakarítási célok nyomon követése, értékpapír műveletek
K&H mobilinfo és K&H hitelkártya mobilinfo szolgáltatás igénylése
azonosító eszközök kezelése, tiltása (mobil-token)
mobiltelefon-egyenleg feltöltés
biztosításkötés és kárbejelentés kezdeményezése
K&H lakossági E-bankot bármelyik bankfiókunkban igényelhetsz, függően attól, hogy rendelkezel-e már az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez szükséges K&H énazonosítóval.
A K&H e-bankot az általad választott azonosítási móddal veheted igénybe. Az e-bank szerződés megkötésekor SMS alapú, vagy mobil-token azonosítás közül választhatsz.
azonosító eszköz |
SMS |
mobil-token |
---|---|---|
napi utalási limit (forint) |
10 millió |
korlátlan |
használat SMS-sel
A belépéshez és a műveletek jóváhagyásához mindössze mobiltelefonodra van szükséged. A biztonságot belépéskor az SMS üzenetben küldött elsődleges, illetve a megbízások jóváhagyásakor a másodlagos jelszó biztosítja.
Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
használat mobil-tokennel
A K&H mobilbank alkalmazásba épített mobil-token azonosító lehetőséget nyújt arra, hogy csupán okostelefonod használatával, billentyűzet nélkül, magas biztonsági szint mellett, mégis gyorsan és egyszerűen tudj e-bankba belépni, és ott megbízásaidat aláírni. Belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kódot, tranzakció aláíráshoz egy QR-kódot kell beolvasnod okostelefonoddal, majd a mobilbank alkalmazásban mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas készülék esetén Touch ID-val) kell a kért műveletet megerősítened.
kérjük, hogy saját biztonságod érdekében számítógépedet védd tűzfallal és víruskereső programmal, és fordíts figyelmet ezek rendszeres frissítésére
ügyelj arra, hogy azonosítóid, jelszavad ne kerüljön illetéktelenek kezébe
az e-bank használata után ne a böngésző bezárásával, hanem a Kilépés gomb használatával jelentkezz ki a szolgáltatásból
amennyiben lehetőséged van rá, ne használd az e-bankot nyilvános internethálózaton vagy közös használatú számítógépen
külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
akik bankszámlájukkal, bankkártyájukkal, megtakarításaikkal kapcsolatos ügyeiket szívesen intézik kényelmesen és egyszerűen, interneten keresztül
akik közüzemi számláikat elektronikus úton szeretnék kiegyenlíteni
akiknek fontos a kedvező ár, hiszen e-bankból a bankfióki ügyintézésnél kedvezőbb díjszabással indíthatnak megbízásokat
A K&H e-bankot SMS és mobil-tokenes azonosítással is használhatod.
azonosító eszközökhöz tartozó napi limitek
azonosító eszköz |
SMS |
mobil-token |
---|---|---|
napi utalási limit (forint) |
10 millió |
korlátlan |
Ha mobil-tokent szeretnél használni, csupán annyi teendőd van, hogy a K&H mobilbank alkalmazás „mobil-token azonosítás” funkcióját választod.
Külföldi telefonszám rögzítése esetén tájékozódj a szolgáltatód SIM kártya cseréhez szükséges azonosítási protokolljáról. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben a szolgáltató nem megfelelő erősségű azonosítást használ SIM kártya csere esetén (személyes azonosítás), megnő a visszaélés veszélye.
A K&H énazonosító az egyedi azonosítód az elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez.
Szükséges a K&H e-bank, a K&H mobilbank - és bizonyos műveletek elvégzéséhez - a K&H TeleCenter használatához is. K&H énazonosítót, illetve a hozzá tartozó e-PIN kódot, az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésekor, a bankfiókban kapod meg.
Akármelyik szolgáltatást is kívánod igénybe venni, egyetlen K&H énazonosítóra van csak szükséged. Amennyiben egy meglévő mellé újabb elektronikus szolgáltatást szeretnél használni, szükséges hozzá a K&H énazonosítód, így javasoljuk, hogy tartsd kéznél a banki ügyintézés alkalmával!
K&H énazonosítódat megtalálod a számlaegyenleg-értesítőn. A K&H énazonosító és az e-PIN kód pótlására csak bankfiókjainkban van lehetőség. Kérjük, ilyen esetben keresd fel bármelyik bankfiókunkat, ahol költség felszámítása nélkül igényelhetsz újat.
A mobil-token a K&H mobilbank-szolgáltatásba épített, szoftver alapú azonosítási mód. Magas biztonsági szint mellett, egyszerűen és gyorsan használhatod K&H e-bankba történő belépéshez, és az ott végzett műveletek jóváhagyásához. A mobil-token használatához a K&H mobilbank-alkalmazás szükséges. Kezelése nagyon egyszerű, hiszen a belépéshez az e-bank képernyőn megjelenő színes kód, a műveletek aláírásához pedig egy QR-kód lefényképezése szükséges, majd azt követően a K&H mobilbankban kell a tranzakciót mPIN kódoddal (vagy arra alkalmas okostelefon esetén TouchID-val) megerősítened.
első belépés SMS használattal
Első használatkor K&H énazonosítóddal és a bankfiókban választott ePIN-kódoddal léphetsz be a K&H e-bankba. Ezt követően tetszőlegesen választhatsz felhasználónevet és jelszót, így a második belépéstől már ezeket az azonosítókat tudod használni.
első belépés e-bankba mobil-tokennel
Mobil-tokenes belépéshez szükséged van a megfelelő webáruházból letöltött és aktivált K&H mobilbank alkalmazásra (App Store, Google Play). Az első belépés előtt, ha még nem aktiváltad mobilbank alkalmazásodat, a mobil-tokent aktiválnod kell, amelyet internetkapcsolattal rendelkező okostelefonodon néhány kattintással elvégezhetsz.
Az aktivált mobilbank alkalmazásba épített mobil-tokent használhatod e-bankba történő belépéshez úgy, hogy a mobilbank bejelentkező képernyőjén az „mobil-token azonosítás” funkciót választod. Ezzel párhuzamosan számítógépeden, az e-bank bejelentkezési képernyőn, a „belépés mobil-tokennel” menüpont kiválasztását követően beolvasod telefonoddal az ott megjelenő színes kódot. A belépést mobiltelefonod mPIN kódjával vagy - arra alkalmas iPhone készülék esetén - TouchID-val meg kell erősítened.
A K&H e-bank legfontosabb funkcióit megtalálod a K&H mobilbank alkalmazásban, így okostelefonodról is intézheted sürgős napi pénzügyeit.