jellegzetes hütte ételek és italok a sípályákon
2024. december 08. - Ha az alpesi országokban járjuk a hegyvidéket, esetleg síelünk, előtt-utóbb biztosan belebotlunk egy hangulatos étterembe. Mik a legismertebb hütte ételek?
(kép forrása: pixabay)
Mindenki gondtalan pihenésről ábrándozik, amikor megtervezi az utazását, de olykor sajnos előfordul, hogy a poggyászunkkal vagy az egészségünkkel probléma adódik az üdülés során. Ha a K&H utasbiztosításai közül választottál, akkor az első és legfontosabb, hogy nyugodj meg, nem lesz semmi baj!
Amint lehetőséged van (de legfeljebb 48 órán belül), vedd fel a kapcsolatot a kárrendezési megbízottal, és tudasd vele, milyen probléma merült fel. A kárrendezési megbízott, vagyis a Europ Assistance Magyarország Kft. elérhetőségét az utasbiztosítási kötvényeden találod – ez mindig legyen nálad utazásod során. Csak abban az esetben van lehetőség ennek a határidőnek a túllépésére, ha betegség vagy baleset miatt nem vagy olyan állapotban, hogy a szükséges intézkedést megtedd.
Ha a káreseménnyel kapcsolatban vásárolsz (ruha, tisztálkodószer, gyógyszer stb.), akkor őrizd meg a vásárlásról szóló bizonylatokat. Amennyiben sürgősségi, vagy kórházi ellátásra szorulsz, a szakvéleményt, illetve a zárójelentést mindenképpen kérd el az intézményben.
A poggyásszal kapcsolatos problémák esetére a feladáskor kapott címkét (taget) mindenképpen tartsd meg, mert ha netán a reptéren késne a csomagod, ezt be kell mutatnod az azonosításhoz. A poggyászkárt lopás és rablás esetén az illetékes rendőrségnél vagy más hatóságnál, illetve a káresemény körülményeitől függően a közlekedési társaságnál vagy szállodánál minden esetben, haladéktalanul jelentsd be. Az erről kapott hivatalos papírokkal is járj el ugyanúgy, ahogy a korábbiakkal kapcsolatban tanácsoltuk: őrizd meg őket, mert a kárrendezés során szükséged lesz rájuk.
A károd „írásbeli” bejelentéséhez menj fel a khdirektbiztositas.hu oldalra, válaszd ki az utasbiztosítás kárbejelentés menüpontot, és töltsd le azt a dokumentumot, amelyikre szükséged van:
A káreseménynek megfelelő, kitöltött kárbejelentő dokumentumot és az esetleges számlák, orvosi záró- és/vagy szakvélemények eredeti példányát a hazaérkezést követő 15 napon belül küldd el a K&H Biztosító segítségnyújtási és kárrendezési partnerének, a Europ Assistance Magyarország Kft.-nek!
Europ Assistance Magyarország Kft elérhetőségei:
Europ Assistance Magyarország Kft.
Budapest 1399, Pf. 694/324
Ha utad során mégis káresemény érne, a K&H Biztosító azt követően, hogy a kárrendezéshez szükséges dokumentumaid beérkeztek, 15 napon belül kifizeti a részedre a kártérítést. Ez az összeg természetesen függ attól, hogy mi áll a biztosítási szerződésedben és, hogy milyen összeghatárokat fektettek le benne.
Ha biztosra szeretnél menni, feltétlenül töltsd le a K&H Útitárs alkalmazását, ami teljesen ingyenes, Androidra és iOS-re egyaránt elérhető! Az applikáció már az utazásod megkezdése előtt is segítségedre lehet, a nyaralásod során pedig többek között magyar nyelvű segélyhívóval, a magyar követségek számával, biztosítja a nyugalmadat, sőt iránytűt is tartalmaz! Ha bármilyen probléma merülne fel, az applikáció segítségedre lehet a kárbejelentés során is!
Utazásra készülsz, de még nem kötöttél utasbiztosítást? Nézz körül a K&H utasbiztosításai között!
Balesetmentes és kellemes pihenést kívánunk!
Válaszd utazásod mellé a K&H utasbiztosítást, amit kényelmesen online, pár perc alatt megköthetsz! Tudj meg többet!