qvik fizetés - a legújabb azonnali fizetési megoldás
2024. november 18. - Gyors és biztonságos bankolás: a qvik fizetés segítségével csak egy okostelefonra és egy magyar pénzintézet mobilbank szolgáltatására van szükség.
Ha már a legnagyobb alkalmazás boltoknál, az Android (Google Play) és az iOS (App Store) alkalmazás boltjainál tartunk, következzen egy döbbenetes adat: jelenleg több mint négymillió app érhető el a két felületen. A kínálat ennek megfelelően elképesztően változatos: játékok, irodai alkalmazások, életmód szoftverek, képeket és videókat lejátszó termékek, streaming appok és még sorolhatnánk.
Maradva a számok világánál, a statisztikák azt mutatják, hogy egy átlagos felhasználó egy nap mintegy tíz alkalmazást használ, havi szinten pedig harminc appot nyit meg rendszeresen. Talán ennél is érdekesebb, hogy egyetlen nap alatt nagyjából három órát töltünk különféle alkalmazások nyomkodásával.
A választék tehát hatalmas, az igény pedig még nagyobb. Igen ám, de ekkora dömpingben nem is olyan egyszerű megtalálni azokat a programokat, amik segítenek minket az élet különféle területein. Ehhez tudatos választásra és persze tájékozódásra van szükség – következzenek tehát a rohanó hétköznapokhoz hasznos telefonos alkalmazások!
A nagyvárosi lét előnye, hogy szinte mindenhova el lehet jutni tömegközlekedéssel. A városi élet hátránya, hogy ez nem is olyan egyszerű minden esetben. Melyik busz, villamos megy arra, hol is kell átszállni és mi is a menetrend? Ezekre a kérdésekre pár perc alatt választ kaphatunk, ha ott lapul a zsebünkben a Budapest GO, a közlekedési vállalat hivatalos appja.
Akár előre megtervezhetjük az utunkat vagy folyamatosan nyomon követhetjük egy-egy járat aktuális érkezési idejét. Hasonlóan jó választás az Átszállok nevű app, ami a metrós közlekedést teszi egyszerűbbé az átszállások észszerűsítésével. Ha időről-időre el kell hagynunk a várost, akkor pedig a MÁV alkalmazás jöhet jól. Akár telefonon is megvehetjük a helyközi és távolsági közlekedési jegyünket és persze teljes körű menetrendhez juthatunk.
A legegyértelműbb választás ebben az esetben aligha lehet más, mint a világ vezető navigációs szoftvere, a Waze. Ebben a szuper alkalmazásban minden elérhető, amire autósként csak vágyhatunk, a városban pedig különösen fontos, hogy segít elkerülni a dugókat az útvonal valós idejű korrigálásával. A Google Maps is hasonlóan sokoldalú, ráadásul gyalogos és kerékpáros közlekedéshez is remekül használható.
A parkolás igazi rémálom lehet a városban. Egy olyan app, mint a Parkl azonban sokat segít a dolgon. Megmutatja, hogy az úti célunknál milyen parkolási lehetőségek vannak és akár az alkalmazáson belül intézhetjük a parkolójegy vásárlást szabadtéren és zárt téren egyaránt. A dolgunk végeztével azonban meg is kell találnunk az autónkat, ami egy parkolóházban nem egyszerű mutatvány. Léteznek olyan applikációk is, amelyek megmutatják, hogy hol hagytuk a kocsit és odavezetnek minket.
Városban a kerékpár az egyik legjobb választás, ha el akarunk jutni a munkába, iskolába vagy barátokhoz. Főleg, ha olyan segítséget kapunk a telefonunktól, mint a Bike Citizens Cycling App. Másra jóformán nincs is szükség, mert ez a program mindenre képes: megmutatja a bicikliutakat, megtervezi az útvonalakat, megmutatja a legközelebbi szervizeket és így tovább.
Hogy jön a banki alkalmazás a városi mindennapokhoz? Nos, vegyünk egy igencsak hétköznapi szituációt: felszállnánk a villamosra, de hoppá! Nincs nálunk jegy. Gond egy szál se: a K&H mobilappjában két érintés, és már ott is van a telefonunkon a jegy, amit aztán a QR-kód beolvasásával érvényesíthetünk. Annak sincs emellett akadálya, hogy a bérletünket is itt vásároljuk meg – Budapest mellett ráadásul még hetven hazai városban.
A napi költéseknél is jól jön a bank appja, vagy egy olyan külső alkalmazás, mint a Google Pay vagy az Apple Pay. Miután digitalizáltuk a bankkártyánkat, a plasztiklapot többé nem kell magunknál hordanunk. Elég az NFC-képes okostelefonunkat odatartanunk a bankkártya-terminálhoz és máris kész a fizetés.
Ha pedig már szóba került a kártyás fizetés: a K&H visszapénz szolgáltatásával pénzvisszatérítést kaphatunk a kártyás fizetéseink után (ez természetesen a digitális kártyákra is érvényes). Az ajánlatok aktiválása mindössze egyetlen kattintás az appban, utána pedig havonta egyszer automatikusan jóváírja a bank a kedvezményt a számlánkon. A jóváírások mértéke saját vásárlási szokásaidhoz igazodik.
Akármilyen jól ismerjük is a városunkat, aligha tudjuk fejből megmondani, hogy pontosan hol található egy ATM vagy bankfiók. A K&H mobilbankban erre is pillanatok alatt megtaláljuk a választ, ha készpénzt szeretnénk felvenni vagy ügyet intéznénk. Ugyanígy percek kérdése csupán és köthetünk utasbiztosítást vagy éppen igényelhetünk személyi kölcsönt. A városi embernek az idő pénz, ezért ezek a funkciók igencsak hasznosnak bizonyulnak majd!
Nemcsak a bank- és pénzügyeink kapcsán fontos, hogy minél időhatékonyabbak legyünk, hanem az életünk minden területén. Ehhez először is egy feladatkezelő alkalmazást kell beszereznünk, mint amilyen a Todoist vagy a TickTick. Így már egyetlen teendőnk sem megy feledésbe!
Ideje a bevásárlást is megkönnyíteni egy appos bevásárlólistával: a Bring!-gel, a Smartlysttel vagy a Listonic-kal. Ha pedig nincs kedvünk kimozdulni, az ételrendelés gyerekjáték a Wolt-ról, a Foodora-ról, a Munch-ról vagy a FoodBird-ről.
Akkor is megéhezhetünk persze, ha épp a várost járjuk. Ilyenkor vegyük elő a My Budapestet és nézzük meg, mi van a közelünkben. Az éttermek és kávézók mellett ráadásul kulturális programokat, orvosi rendelőket vagy éppen üzleteket is kereshetünk.
kapcsolódó szolgáltatások:
számlavezetés
betétikártya-szolgáltatás [K&H lakossági bankkártyák]
Betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön
Készpénzfelvétel belföldön
Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás
Leválogattad az appokat, de a K&H mobilbank még nincs közöttük? Nyiss számlát online, a K&H számlanyitás appon keresztül & élvezd a digitális bankolás előnyeit & ismerkedj meg Kate-tel, az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével!
A K&H Bank Zrt. jelen tájékoztatóban nevesített applikációk fejlesztőivel, üzemeltetőivel nem áll szerződéses kapcsolatban, az applikációk vonatkozásában jelen tájékoztató nem minősül marketing jellegű közleménynek, és nem minősül ajánlattételnek, az applikációs bemutatásának célja kizárólag ismeretterjesztés.
Jelen tájékoztató – a banki termékek vonatkozásában – marketingjellegű közleménynek minősül és nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A termék, szolgáltatás részletes leírását, kondícióit a vonatkozó Szerződés, a lakossági bankszámla, betétszámla, és lekötött betét termékek Általános szerződési feltételei, a bankkártya és hitelkártya szolgáltatások Általános szerződési feltételei, az elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános szerződési feltételei, a K&H Bank Üzletszabályzata, a Természetes személyek számláira, betéteire, pénztári tranzakcióira vonatkozó hirdetmény, a K&H betéti bankkártya és hitelkártya természetes személyek részére hirdetmények tartalmazzák., valamint a hivatkozott dokumentumok megtekinthetők a bankfiókokban és a kh.hu internetes weboldalon. A K&H mobilbank teljes körű használatára a K&H e-bank felhasználói válhatnak jogosulttá. A Kate a K&H mobilbank alkalmazás részét képező, digitális asszisztens megoldás: amely a K&H mobil-bank által nyújtott szolgáltatások könnyebb elérhetőségét, illetve az Ügyfelek tájékoztatását segíti. A K&H+ szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Központ Kft. nyújtja. A szolgáltatás igénybevételéhez a K&H mobilbank alkalmazáson belül a K&H+ szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételek elfogadása szükséges. A szolgáltatásnyújtásban a K&H Bank teljesítési segédként vesz részt. A K&H visszapénz szolgáltatást a Részvételi feltételek tartalmazza.