K&H SZÉP Kártya már digitálisan is – fizess az okoseszközöddel
- elsőként a magyarországi szolgáltatók közül digitális SZÉP Kártya*
- innovatív fizetés az Apple vagy Android telefonodon vagy okosórádon
- SZÉP Kártya egyenleged már a K&H mobilbankban is nézheted
- nyiss számlát SZÉP Kártyásként, próbáld ki és fedezd fel
belépés a SZÉP kártyarendszerbe
csak a K&H SZÉP Kártya alszámlákon található egyenleg ellenőrzése lehetséges
főbb tudnivalók
a szolgáltatás használatának lépései
A K&H SZÉP Kártyával belföldön több ezer szállás, étterem, vagy szabadidős élmény közül választhatsz. A K&H SZÉP Kártyára juttatást munkáltatód utalhat kedvezményesen!
veszélyhelyzeti díjterhelés
A Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának veszélyhelyzeti szabályairól 381/2022.(X.6.) Korm. rendelete alapján a SZÉP Kártyára juttatásként átutalt és jóváírt, fel nem használt pénzeszköz erejéig és terhére egyszeri díj kerül felszámításra. Egy adott pénzeszközre csak egy alkalommal számítható fel díj.
A díj mértéke a Kormányrendelet alapján a fel nem használt pénzeszköz 15 százaléka, de legalább 100 forint.
Díj felszámítás ütemezése
A 2023. március 20. és 2023. szeptember 19. között a SZÉP Kártyára juttatásként átutalt és 2024. szeptember 19. éjfélig fel nem használt juttatásokat 2024 szeptember 20. napján 15 százalékos díj kerül felszámításra.
Általános szabályként a jóváírást követő legalább 365 napig fel nem használt pénzeszközök erejéig és terhére egyszeri 15 százalékos díj kerül felszámításra március 20. és szeptember 20. napokon. Így 2024. szeptember 20. után legközelebb 2025. március 20-án történhet meg díjfelszámítás, amely a 2023. szeptember 20. és 2024. március 19. között átutalt és fel nem használt juttatásokat érinti majd.
A díjfelszámításokban érintett kártyabirtokosok a fel nem használt egyenlegről és a fel nem használt pénzeszköz utáni felszámított díj várható összegéről a K&H SZÉP Kártya kártyabirtokosi felületen a juttatások részletei menüpont alatt kaphat tájékoztatást.
fizessen könnyedén bármely elfogadóhelyen
2023. január 9-től megszűntek a SZÉP Kártya alszámlák, így az eddigi három alszámla helyett juttatásai egy számlán kerülnek nyilvántartásra. Juttatásait ezentúl munkáltatója a korábbi szállás alszámla bankszámlaszámára tudja utalni Önnek.
A fizetéssel kapcsolatban az alábbiakra hívjuk fel a figyelmét:
POS terminálokon történő fizetés esetében:
Amennyiben olyan terminálon fizet, ahol a korábbi három alszámla megjelenik, ott az eladó első, szállás alszámlát válassza ki a sikeres tranzakció végrehajtásához.
Online ételrendelés, webshopban történő fizetés esetében:
A K&H SZÉP Kártyával webshopban történő fizetés során, olyan honlapok esetén, ahol megmaradt az alszámla választási lehetőség, ott az első, szállás alszámlát válassza ki a sikeres tranzakció végrehajtásához.
Fontos: a tranzakció akkor is sikeresen végbemegy, ha véletlenül a korábbi vendéglátás vagy szabadidő alszámlát választaná ki.
A K&H SZÉP Kártya szolgáltatás digitálisan 2023. november 14-től érhető el a K&H Banknál. A részletekért kattintson ide.
20%-os szállás kedvezmény SZÉP Kártyabirtokosoknak
2025. január-február hónapra 20%-os kedvezménnyel lehet foglalni belföldi pihenést SZÉP Kártyával, több mint 300 szolgáltató kínálatából válogatva. A kedvezmény a csodasmagyarorszag.hu weboldalon keresztül történő foglalások esetén érvényes.
További tudnivalók a https://csodasmagyarorszag.hu/gyujtooldal/minden-evszakban-szep oldalon.
FONTOS: Ne felejtsd el leszűrni a listát a K&H SZÉP Kártya elfogadóhelyekre!
hogyan igényelhet új kártyát?
- új K&H SZÉP Kártyát a K&H ügyfélpontjain díjmentesen tud igényelni
- a K&H SZÉP Kártyájához egy aktív GIRO számlaszám kapcsolódik, melyre a munkáltatója közvetlenül utalja a SZÉP Kártya munkáltatói juttatást
- közeli hozzátartozók és élettárs számára a K&H ügyfélpontjain társkártyát is tud igényelni, amelynek díja akciónk keretében 0 forint
hogyan érinti Önt a SZÉP Kártya design csere?
- a régi kártyáját változatlanul használhatja annak érvényességi idejéig
- ha a kártyája érvényességi ideje lejár 2024.10.01. után, akkor ugyanúgy, mint az eddigiekben, küldünk egy új kártyát, már az új kinézettel
- az új kártya a kibocsátástól számított 5 évig érvényes
- Fontos: Bármely K&H SZÉP Kártyája digitalizálása esetében a digitalizált Kártya képe a régi („Széchenyi-fürdő”) designt fogja mutatni.
- Az új K&H SZÉP Kártya design-nal kapcsolatos általános tájékoztatóért kattintson ide.
mekkora összeget kaphat juttatásként 2024-ben?
A hatályos Kormányrendelet értelmében 2024. január 1-től a munkáltató által utalt, béren kívüli juttatásnak minősülő összeg 450 ezer forint.
A munkáltató a kedvezményes keretösszeg felett is adhat SZÉP Kártya juttatást, azonban az már nem minősül béren kívül juttatásnak, így keretösszeg feletti részre a személyi jövedelemadó és a szociális hozzájárulási adó, valamint további járulékok megfizetése is kötelező.
mire költhet SZÉP Kártyájával?
A K&H SZÉP Kártyáján egy számlán vannak a SZÉP Kártya juttatásai elkönyvelve. Fontos, hogy a kártyáját csak a K&H SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudja használni.
nézzünk pár példát:
- belföldi szállás szolgáltatás (pl. wellness szálloda, magánszálláshely, apartman)
- szálláshely által nyújtott szolgáltatás (pl.: kezelések, túrák)
- utazási irodák belföldi csomagjai
- éttermi vendéglátás
- munkahelyi étkezde, büfé szolgáltatás
- vidámpark-, állatkert-, növénykertbelépő
- koncert-, fesztivál-, múzeumbelépő
- sport szolgáltatások, sportegyesületi tevékenység, edzőterembelépő
- uszoda-, fürdő, gyógyfürdő-, strandbelépő
- hajózás, lovaglás, kerékpárbérlés
- erdei kisvasút
- egészségmegőrzés, szolárium
- nem orvosi jellegű gyógykezelés, például: fizioterápia, ápolás, gyógymasszázs, csontkovács
- vasáru, építőanyag, festék, üveg
- Bútor, világítási eszköz, egyéb háztartási cikk
- Iparcikk jellegű vegyes cikkek
- Szőnyeg, fal- és padlóburkolatok kiskereskedelme
hogyan aktiválhatja a kártyáját?
- a K&H SZÉP Kártyát a szerződéskötéskor megadott levelezési címére küldjük ki, inaktív állapotban, azt az első használat előtt aktiválnia kell.
- interneten a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületen aktiválható a kártya
- telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) segítségével történhet meg a kártya aktiválása
hogyan fizethet a kártyájával?
- a kártyát SZÉP Kártya elfogadó helyeken tudja használni, banki POS terminálokon, internetes felületen, a kereskedő internetes oldalán, vagy telefonon keresztül,
- a kártyához PIN kód nem tartozik, a fizetéskor aláírásával, fényképes igazolványával tudja igazolni a személyazonosságát
- amennyiben rendelkezik K&H lakossági számlával és K&H mobilbankkal, kártyáját digitalizálhatja Apple Pay vagy Google Pay kompatibilis okostelefonján és okosóráján. A részletekért kattintson ide. Digitalizált SZÉP Kártyájával jelenleg csak az alábbi elfogadóhelyeken tud fizetni.
- internetes felületen végzett tranzakciónál a kártyához tartozó jelszót is meg kell adnia
- telefonos ügyfélszolgálaton keresztül végzett tranzakciónál biztonsági kérdésekkel történik a beazonosítás
- a POS terminálon és az internetes tranzakciókról bizonylat készül vagy kérhető
- a kártya készpénzfelvételre nem jogosít
- a fizetésnél fokozottan figyeljen arra, hogy az igénybevett szolgáltatás ellenértéke, amennyiben az alszámla választás opció él a terminálon, akkor a szállás alszámlára legyen elszámolva
- a K&H SZÉP Kártya használata díjmentes
honnan tud tájékozódni a SZÉP Kártya elfogadó helyekről?
a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely - kereső segítségével egyszerűen kiválaszthatja, hogy hol tudja használni kártyáját, vagy közvetlenül is érdeklődhet az adott szolgáltatónál.
hol tud tájékozódni az egyenlegéről, tranzakcióról?
- egyenlege, a kártyával végzett tranzakciói adatai, a bankszámlakivonat elérhetőek a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén
- ha csak az egyenlegére kíváncsi, azt lekérdezheti a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton keresztül is (+36 1/20/30/70 335 3355 / 7-es menüpont)
- ha megadta az e-mail címét, tájékoztató üzenetet küldünk a felületen történt adatmódosításról, a lejáró egyenlegről, a kártya tiltásáról, illetve a pótkártya megrendeléséről
meddig érvényes a kártyája?
- a banki kibocsátástól számított 5 évig érvényes, ezt követően a kártyáját lecseréljük, postán küldjük meg az új kártyáját, amelyet az aktiválást követően ugyanúgy használhat, díjmentesen.
- fontos, hogy ha a K&H SZÉP Kártyája egyenlege nulla, akkor a kártyáját inaktívvá tehetjük.
- a kártya aktívvá tehető egy a munkáltatótól érkező feltöltéssel. Amennyiben időközben lejárt a kártya, akkor a K&H postai úton megújított kártyát küld a főkártyabirtokos számára.
családtagom használhatja a kártyámat?
a kártya névre szóló, csak a kártya birtokosa használhatja. Ha szeretné, hogy családtagja, hozzátartozója is használja az egyenlegét, akkor igényelhet hozzá társkártyát, aki így társkártya birtokossá válik.
mit tegyek, ha elveszett a kártyám?
amennyiben K&H SZÉP Kártyája elveszett akkor lehetősége van a kártyát letiltani és pótkártyát igényelni. A pótkártya igénylése a visszavonásig díjmentes a K&H-nál. A kártya letiltását, pótkártya igénylését, kényelmesen kezdeményezheti a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton keresztül, a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon (7-es menüpont), vagy bármelyik K&H Bankfiókban.
hol kérhet információt, segítséget?
- a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezése) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
- kérdéseit, esetleges panaszát a szepkartya@kh.hu e-mail címre is megírhatja
hogyan tud belépni a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe?
- a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe történő belépéshez és kártyaaktiváláshoz a kártyaszámra, valamint a kezdeti jelszóra van szükség (kezdeti jelszót a kártyaátvételi nyomtatvány tartalmazza)
- az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását, a művelet sikeres befejezésével a kártya automatikusan aktiválásra kerül
- a „kártyaaktiválás” menüpontban a Főkártyabirtokos, valamint a Társkártyabirtokos saját maga is jogosult a társkártya aktiválására
- ha elfelejtette a jelszavát, használja az „elfelejtett jelszó” funkciót, ha továbbra sem tud belépni, úgy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) kollegáink segítségére lesznek
- amennyiben 24 órán belül egymást követő 7 alkalommal hibás bejelentkezési kísérlet történik, akkor a rendszer 24 órára kizárja a felhasználót és az azonosító felfüggesztésre kerül. A 24 órás kizárási időtartam leteltével ismét megkísérelhető a bejelentkezés, illetve az elfelejtett jelszó funkció is használhatóvá válik.
mit jelent pontosan az alszámlák eltörlése?
minden információ az alszámlák eltörléséről ide kattintva érhető el.
hogyan tud előleget fizetni egy elfogadóhelynek?
- a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén lehetőség van fizetési tranzakció kezdeményezésére egy adott elfogadóhely számára
- a tranzakciót a kártyabirtokos az elfogadóhely azonosítójának vagy nevének megadásával tudja kezdeményezni
- az elfogadóhely azonosítóját a kártyabirtokosnak az elfogadóhelytől kell megtudnia a tranzakció elvégzéséhez
- a fizetési művelet során az elfogadóhely azonosítója vagy neve mellett a szállás alszámlát és a fizetés összegét kell megadni
- a fizetés jóváhagyása után a tranzakció azonnal megtörténik, helyesbítésre nincs lehetőség
- további információk az előlegfizetésről a K&H SZÉP Kártya előlegfizetési tájékoztató segédlet kártyabirtokosoknak dokumentumban található
havi díj terhelés felfüggesztve a lejárt egyenlegekre
A K&H Bank a 150/2021. (III. 27.) valamint a 190/2022. (V.26.) Kormányrendeletnek megfelelően 2021. március 28-tól felfüggeszti a lejárt vagy a későbbiekben lejáró K&H SZÉP Kártya egyenlegek 3 százalékos havi díj terhelését a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig. Ennek megfelelően a 2017-ben, 2018-ban, valamint 2019-ben feltöltött egyenlegekre havi díjat a Bank jelenleg nem számít fel.
a szolgáltatás használatának lépései
mekkora összeget adhatok juttatásként 2024-ben?
A hatályos Kormányrendelet értelmében 2024. január 1-től a munkáltató által utalt, béren kívüli juttatásnak minősülő összeg 450 ezer forint.
A munkáltató a kedvezményes keretösszeg felett is adhat SZÉP Kártya juttatást, azonban az már nem minősül béren kívül juttatásnak, így keretösszeg feletti részre a személyi jövedelemadó és a szociális hozzájárulási adó, valamint további járulékok megfizetése is kötelező.
mit jelent a kedvezményes adózás?
A SZÉP Kártya juttatások után a munkáltatónak a keretösszeg eléréséig lehetősége van kedvezményes adózás igénybevételére. A SZÉP Kártya juttatások után a munkáltatónak szociális hozzájárulási adót, valamint személyi jövedelemadót kell fizetnie.
Az szja-törvény és a releváns Kormányrendelet értelmében 2024. január 1-től a munkáltató által utalt összeg 450 ezer forintig minősül béren kívüli juttatásnak. Az ezt meghaladó összeg nem minősül béren kívüli juttatásnak. A munkáltató a kedvezményes keretösszeg felett is adhat SZÉP Kártya juttatást, azonban a keretösszeg feletti részre a személyi jövedelemadó és a szociális hozzájárulási adó, valamint további járulékok megfizetése is kötelező.
miért érdemes szerződést kötni?
hogyan lehet szerződést kötni?
- A kényelmi szolgáltatás használatához egy K&H SZÉP Kártya Munkáltatói szerződés megkötésére van szükség
- az eredetiben aláírt szerződés 2 példányát, a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest” postafiókcímre kell eljuttatni, vagy leadni egy K&H Bankfiókban
- a K&H Bank által aláírt szerződést a cég által megadott levelezési címre postázzuk, a szerződésre rávezetésre kerül a munkáltató azonosítója és a hozzá tartozó kezdeti jelszó, mellyel a K&H SZÉP kártyarendszer internetes munkáltatói felületére léphet be
hogyan tudnak szerződést kötni a munkavállalók?
kinek ajánljuk?
- olyan munkáltatóknak, akik szívesen motiválják eredményesen dolgozó alkalmazottaikat
- aki szeretne kedvezményes adózással béren kívüli juttatást nyújtani
korábbi tájékoztatók
A 76/2018 (IV.20) Kormányrendelet jelentősen módosította a Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának feltételeit. Az erről szóló részletes, angol és magyar nyelvű tájékoztatóinkat az alábbi linkeken tudja letölteni:
a szolgáltatás használatának lépései
A K&H SZÉP Kártya elfogadása egy gyors, kényelmes, új vásárlókat vonzó lehetőség lehet azoknak a szolgáltatóknak és kereskedőknek, akik jogosultak a K&H SZÉP Kártya elfogadására. A K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet már meglévő POS terminálon, interneten, webshopon és telefonon keresztül is.
milyen feltételei vannak a K&H SZÉP Kártya elfogadásnak?
- A K&H SZÉP Kártya elfogadásának feltételeit a Széchenyi Pihenő Kártya működéséről szóló 76/2018 (IV.20.) Kormányrendelet szabályozza. Azok a szolgáltatók fogadhatják el a K&H SZÉP Kártyát, amelyek rendelkeznek azzal a tevékenységi körrel (TEÁOR-besorolás), amely a Kormányrendeletben meghatározásra került. A tevékenységek listája a Kormányrendeletben található meg.
- Továbbá a K&H SZÉP Kártya elfogadásához egy elfogadói szerződés megkötésére van szükség.
hogyan lehet SZÉP Kártyát elfogadni?
- K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet POS terminálon, telefonon keresztül, K&H SZÉP kártyarendszer internetes felületén, és a kereskedő saját internetes oldalán, webshopon keresztül
- a K&H SZÉP kártyarendszeren keresztüli internetes és a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton keresztüli telefonos elfogadási módot az elfogadói szerződés megkötése után mindenkinek biztosítjuk, így azok is fogadhatnak el K&H SZÉP Kártyát, akik nem rendelkeznek POS terminállal
- amennyiben rendelkezik POS terminállal, akkor az elfogadói szerződésben lehetősége van a terminál adatainak megadására, hogy beállításra kerüljön a SZÉP Kártya elfogadása a terminálon is
- amennyiben rendelkezik saját internetes oldalán webshoppal, és azon keresztül szeretné elfogadni a K&H SZÉP Kártyát, erre is van lehetősége a K&H SZÉP Kártya webshopon keresztüli elfogadási szerződés megkötésével
hogyan lehet szerződést kötni?
- változás: 2024.09.23-tól elektronikusan aláírt szerződéseket is elfogadunk!
- K&H SZÉP Kártya elfogadásához egy elfogadói szerződés megkötésére van szükség minden vállalkozás számára, melyet ide kattintva lehet kitölteni
- az elfogadás feltételeiről minden fontos információt az általános szerződési feltételek tartalmaz
- a szerződés benyújtásához szükséges dokumentumok listája a „K&H SZÉP Kártya elfogadásához szükséges dokumentumok” tájékoztatóban található
- ha saját internetes oldalán keresztül szeretné elfogadni a K&H SZÉP Kártyát, akkor K&H SZÉP Kártya webshopon keresztüli elfogadási szerződés megkötése is szükséges
- a szerződés aláírható papír alapon 2 példányban, vagy digitálisan (az elektronikus aláírás részleteiről itt tájékozódhat)
- a papír-alapon aláírt szerződés 2 példányát, valamint a kapcsolódó mellékleteket a K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest” postafiókcímre kell eljuttatni, vagy leadni egy K&H Bankfiókban
- az elektronikusan aláírt szerződést, valamint a kapcsolódó mellékleteket a szepkartya@kh.hu e-mail címre kell elküldeni
- a szerződéskötés státuszáról a +36 1/20/30/70 335 3355-ös (7-es menüpont) telefonszámon, vagy a szepkartya@kh.hu e-mail címen lehet érdeklődni
hogyan lehet szerződést elektronikus aláírással ellátni?
mi történik a szerződéskötés után?
- miután a SZÉP Kártya elfogadást aktiváltuk, az elfogadóhely megjelenik a K&H SZÉP Kártya elfogadóhely keresőben
- a K&H Bank által aláírt szerződést a cég által megadott levelezési címre postázzuk, a K&H SZÉP Kártya elfogadói matricával együtt (további matricák a K&H SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatán keresztül kérhetők)
- az elfogadói szerződésre rávezetésre kerül az elfogadóhely azonosítója és a hozzá tartozó kezdeti jelszó, mellyel a K&H SZÉP kártyarendszer internetes elfogadói felületére léphet be
- az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását
- egy elfogadóhely esetén több felhasználó is létrehozható, hogy mindenki a saját belépési jelszóval tudja használni a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületét. Erről bővebb információ a felhasználói segédletben található.
- a felületen lehetőség van a napi kimutatás valamint, a tételes tranzakciós lista letöltésére, szállásfoglalás előlegének rögzítésére és az elfogadóhely egyes adatainak módosítására
- az „egyedi azonosító” birtokában korlátlan számban létrehozhatsz „felhasználói azonosítót” munkatársa(i) számára
- a SZÉP Kártyával végzett tranzakciókról készült hivatalos, tételes forgalmi kimutatást havonta, postai úton juttatjuk el
- amennyiben webshopon keresztül is nyújt elfogadást, a honlapon fel kell tüntetnie a K&H SZÉP Kártya logóját, amely ide kattintva letölthető
mit tegyek, ha több elfogadóhelyem van?
- minden vállalkozásnak, csak egyszer kell elfogadói szerződést kötnie
- amennyiben egy vállalkozás több elfogadóhellyel, bolttal rendelkezik, akkor az elfogadói szerződés kitöltése mellett szükség van a K&H SZÉP Kártya új elfogadóhely bejelentő lap kitöltésére is
- a szerződéskötést követően új elfogadóhely bejelentéséhez ugyancsak a K&H SZÉP Kártya új elfogadóhely bejelentő lapot kell kitölteni
- az új elfogadóhely egy saját egyedi azonosítót fog kapni, amivel a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületére lehet belépni. az egyes elfogadóhelyek tranzakcióit külön jelenítjük meg a felületen
mit tegyek adatváltozás során?
- amennyiben az elfogadó vállalkozás, vagy az egyes elfogadóhelyek adataiban változás állt be, akkor a K&H SZÉP Kártya elfogadó adatváltozás bejelentő lap kitöltése szükséges az új adatokkal
- amennyiben adott elfogadóhelyen, vagy az egész vállalkozás esetén szeretné megszűntetni a K&H SZÉP Kártya elfogadását, akkor a K&H SZÉP Kártya elfogadás megszüntetés bejelentő lap kitöltése szükséges
mire figyeljek a SZÉP Kártya elfogadásakor?
- K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet több módon, az elfogadás részletes folyamatát a „Használati útmutató” tartalmazza
- a K&H SZÉP Kártyához nem tartozik PIN kód, de az elfogadóhely kérheti a kártyabirtokos személyazonosságának igazolását, internetes felületen történő elfogadáshoz pedig minden esetben szükséges a kártyabirtokos jóváhagyó jelszava
- POS terminálon történő elfogadás esetén a kártyabirtokosnak a nyugta aláírásával kell hitelesítenie a vásárlást
- a K&H SZÉP Kártyát csak a tulajdonosa használhatja, másra át nem ruházható
- telefonos tranzakció lebonyolításához hívja a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálatot, amely a hét minden napján 7 és 22 óra között áll ügyfelei rendelkezésre. A fenti időszakon túl a K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat kizárólag sürgősségi ügyintézést végez (elsősorban SZÉP kártya tiltás és engedélyezés) a nap 24 órájában, az év 365 napján.
- amennyiben kérdése merülne fel, azt e-mailben a szepkartya@kh.hu címre is beküldheti
hogyan fizethet előleget a kártyabirtokos egy elfogadóhelynek?
- a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi felületén lehetősége van a kártyabirtokosoknak fizetési tranzakció kezdeményezésére egy adott elfogadóhely számára
- a tranzakciót a kártyabirtokos az elfogadóhely azonosítójának vagy nevének megadásával tudja kezdeményezni
- az elfogadóhely azonosítóját az elfogadóhelynek kell megadnia a kártyabirtokosnak a tranzakció elvégzéséhez
- az elfogadóhely azonosítója megtalálható az aláírt elfogadói szerződésen, vagy beazonosított hívás során megtudható a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálaton
- a fizetési művelet során a kártyabirtokosnak az elfogadóhely azonosítója vagy neve mellett a szállás alszámlát és a fizetés összegét kell megadni
- a fizetés jóváhagyása után a tranzakció azonnal megtörténik, helyesbítésre nincs lehetőség
- a pénzügyi teljesítésre a tranzakciót követő munkanap kerül sor, ahogy a többi K&H SZÉP Kártyával végzett fizetési tranzakció esetén is
- további információ az előlegfizetésről a K&H SZÉP Kártya előlegfizetési tájékoztató elfogadóhelyeknek dokumentumban található
- emellett a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületén lehetőség van a szállásfoglalás előleg tranzakció rögzítésére is, amelyről további információ itt érhető el
milyen költsége van a SZÉP Kártya elfogadásának?
- a K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződés megkötése ingyenes
- forgalom alapján tranzakciónként minimum 12 forintot, de legfeljebb a Kormányrendeletben meghatározott 3,6% jutalékot számítunk fel
- a forgalmazott összegek elszámolása és jóváírása a tranzakciót követő munkanapon történik
kinek ajánljuk?
- minden kereskedőnek vagy szolgáltatónak, aki szeretné meggyorsítani fizetési tranzakcióit
- azoknak, akik SZÉP Kártya elfogadással szeretnék bővíteni ügyfél- és vevőkörüket
- magánszállásadók számára POS használata nélkül is biztosítani tudjuk a K&H SZÉP Kártya elfogadását